Hallo!quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef pietpaniek het volgende:
BolloCtje
Muisie
Jesje
Kahaarin
Mark
![]()
hoe is het met jullie
Haha, zo kun je het ook bekijken!quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
gaat lekkah bijna weekendnog 4 daagjes werken
vette hap maken heb er zin an ......... zoooooooo slechtquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
vette hap maken heb er zin an ......... zoooooooo slecht
quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ik was al bang dat je een van ons in de vetpot wilde gooien
quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dacht ik ook al, durfde al niks meer te zeggen, bol is nogal
vandaag
MissJ. is er niet, en wij hebben Bol denk ik nog niet genoegquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dacht ik ook al, durfde al niks meer te zeggen, bol is nogal
vandaag
we zijn post 50 toch al voorbijquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
moet er toch wel een stoere vent komen om mij in die vetpot te krijgen, geen gehandicaptequote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
we zijn post 50 toch al voorbij
en ja ben snel op mijn tenen getrapt vandaag de hond was me voor de gek aan het houden........ dat stom beest speelt er gewoon mee dat hij weet dat ik hem niet kan straffen vanuit de rolstoel door gewoon in de struiken te gaan liggen of in een kalver hok![]()
![]()
![]()
maar die manneken pis von ik toch nie zo leukquote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
en ja ben snel op mijn tenen getrapt vandaag de hond was me voor de gek aan het houden........ dat stom beest speelt er gewoon mee dat hij weet dat ik hem niet kan straffen vanuit de rolstoel door gewoon in de struiken te gaan liggen of in een kalver hok![]()
![]()
![]()
Komt wel goed!quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zeg rubsbandenquote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
blokje kaas Vultarian?quote:
quote:
JIJ!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |