Hoi TS,
als eerste wil ik je sterkte toewensen in deze zware tijd, want ik snap je volkomen. Mijn relatie is een week geleden ook op de klippen gelopen namelijk.
Mijn vriend heeft het uitgemaakt met de reden dat 'we uit elkaar zijn gegroeid'. Er was nooit ruzie, geen vreemdgaan, geen hatelijke woorden. En toch is het over, en ik ben er totaal kapot van. Ik kan aan nergens anders meer denken, ik functioneer niet normaal, en er is alleen die immense leegte die ik tevergeefs probeer op te vullen met iets anders
En ik heb, net zoals jij, ook zoiets van: ik heb alles voor hem gedaan, en nu is het opeens over, na meer dan 2 jaar!
Ik heb je helaas geen passende raad te geven, omdat ik ook niet weet wat ik met mijn situatie aanmoet
Maar je moet vooral niet over je heen laten lopen. En vooral niet smeken of stalken. Dat komt desperate over. Hierdoor verklein je aanzienlijk de kans dat het ooit nog goedkomt tussen jullie. Gewoon een tijdje geen contact met haar opnemen, zorg ervoor dat ze je gaat missen. Want als ze merkt dat haar nieuwe crush niet zoveel overheeft voor haar als jij, zal ze zeker aan jou denken, en hoe goed jullie samen het hadden.
Het leven kan hard zijn

maar toch moet je door, ook al lijkt de wereld om je heen gewoon verder te gaan, alsof er niks is gebeurd.
Geef je ex dus gewoon de ruimte om er zelf over na te denken. Dit is de beste raad die ik je nu kan geven, want ik sta zelf verder ook met lege handen
Hou je haaks iig en probeer vooral een positieve kijk te hebben op je leven. Kijk naar wat je nog wél hebt, verdiep je in nieuwe dingen...

van Saarbarbaar
Life is crap. And then you die ._.