abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95035403
ik heb anderhalf jaar een relatie gehad met mijn ex viendin, we zijn een aantal keer samen op vakantie geweest en van mijn kant was er veel liefde voor haar.
Zij was ook echt verliefd op mij en we hebben veel leuke dingen gedaan.
Totdat ze een week geleden met het nieuws kwam dat ze me wilde spreken. Ik ben naar haar toe gegaan en op dat moment zei ze dat het gevoel weg is en dat het beter is als het uit is maar dat ze wel goede vrienden wil blijven. Ik ben op dat moment in een soort shock geraakt maar hield de eer aan mezelf en heb mijn tas gehad gepakt en ben gegaan. In het gesprek dat we hadden zei ze ook dat het gevoel een paar weken weg was en dat ze een andere jongen tegen is gekomen waar ze verliefd op is geworden. Ze zegt dat dit gevoel haar een bevestiging geeft dat het niet gaat werken tussen ons en dat we ons zelf alleen maar pijn doen als we langer bij elkaar blijven of een pauze nemen in de relatie.

De eerste nacht nadat zei het uitgemaakt heeft had ik de hoop dat het goed zou komen en heb ik haar verschillende ''smeek'' smsjes verstuurd. Ze zei dat ze een paar dagen later met me wou praten. Ik heb natuurlijk gelijk ja gezegd met de hoop dat het goed zou komen tussen ons. Dit omdat ik gewoon niet kan geloven dat ze nadat we zoveel mooie dingen met elkaar hebben mee gemaakt niet eens meer wil vechten voor onze relatie. We hebben in de avond dat we gepraat hebben 3 uur lang bij elkaar gezeten en ik heb helaas weer gesmeekt dat het goed zou komen. Dit wilde ze niet maar we gingen wel met een zoen uit elkaar. Ze wil graag dat we vrienden kunnen blijven omdat we nog wel van elkaar houden. Ze zei ook dat ze van me houdt maar niet verliefd meer op me is. Ook kreeg ik het nieuws dat ze vaker met die andere gast aan het daten is en dat ze wel ziet waar het schip strand. Toen ik weg ging zoende ze met me. De laatste 3 dagen heb ik geen contact meer met haar gezocht maar ben er wel achter gekomen dat ze met de andere jongen naar de bios is geweest.

Ik wil haar terug maar weet niet hoe ben het gewend om de controle over een situatie te hebben en heb het behoorlijk zwaar de laatste dagen. In onze relatie hebben we bijna nooit ruzie gehad en zagen we elkaar dagelijks maar ze zei dat ik haar vaker naar haar gevoelens had moeten vragen en dat ik te weinig pit had in de relatie wat ik wil niet geloven omdat ik alles maar dan ook alles heb gedaan voor dit meisje. Heeft iemand tips voor mij hoe ik haar terug kan krijgen ik wil haar niet kwijt en mis haar!
  maandag 4 april 2011 @ 19:17:12 #2
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_95035462
Chapter closed, on to the next one.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 4 april 2011 @ 19:21:37 #3
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_95035723
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 4 april 2011 @ 19:22:48 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_95035789
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:17 schreef DuTank het volgende:
Chapter closed, on to the next one.
Amen..
pi_95037337
Smeken is voor pussys!

Wees een man
Worker bees can leave. Even drones can fly away. The queen is their slave
pi_95037788
je hebt gelijk en dat probeer k nu ook te doen door geen contact meer met haar te zoeken. Helaas heeft ze ook geen nieuw contact met mij gezocht...
  maandag 4 april 2011 @ 20:25:15 #7
339692 Rusticaxe
Stop dreaming and start living
pi_95040352
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt ongeveer 2 maand geleden en je moet haar los laten. Omdat zij nu verder gaat in het leven en jij achterblijft in vertwijfeling, verdriet en herinneringen. Jij hebt je best gedaan om deze relatie goed te houden en als het van haar kant niet meer werkt, dan is het over. Jij hebt naar jouw gevoel gehandeld dat jij dacht dat het goed was, dus aan jouw zal het niet liggen.

Ga leuke dingen doen met je vrienden, ga jij eigen leven weer leven en kom tot de conclusie dat het over is tussen jullie twee. Want zij heeft straks een ander en jij zit dan nog met haar in je gedachten en dat werkt niet ;).
pi_95040754
Ik ga proberen om het verlies te accepteren maar mijn gevoel zegt dat het niet klaar kan zijn op deze manier. een ander probleem is dat we dicht bij elkaar in de buurt wonen met dezelfde mensen omgaan en zelfs bij het zelfde bedrijf werken. Ik ga haar dus snel weer tegen komen. Ben benieuwd hoe ze reageert als ze mij ziet...
  maandag 4 april 2011 @ 20:37:23 #9
339692 Rusticaxe
Stop dreaming and start living
pi_95041258
Waarschijnlijk als gewoon vrienden, want zij heeft het uitgemaakt en is dus verder in het verwerkingsproces dan jij. Het is eerder de vraag hoe jij zal reageren als jij haar weer ziet, want waarschijnlijk zit jij vol met emoties.
pi_95041499
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:50 schreef Rj1989 het volgende:
je hebt gelijk en dat probeer k nu ook te doen door geen contact meer met haar te zoeken. Helaas heeft ze ook geen nieuw contact met mij gezocht...
Dat gaat ze ook niet doen.. Je bent gewoon keihard gedumpt en ingeruild voor een ander. En als dat gevoel het enige probleem was dan had ze niet middels een nieuwe verliefdheid, terwijl je nog een relatie met haar had en van niks wist, daarvoor bewijs hoeven zoeken.
Weet je zeker dat haar vriendschap oprecht is, of heeft ze je op de reservebank gezet?
Sorry als het wat cru klinkt, maar wat ze gedaan heeft is niet netjes of respectvol.
pi_95045299
Je irriteert haar alleen maar als je achter haar aan blijft lopen, dat wordt uiteindelijk stalken.

Ik weet dat je dit niet wil horen (been there, done that, several times.) 't is klaar. Probeer haar te vergeten.
Lambo of Rekt
pi_95046086
Het zat blijkbaar te scheef in jullie relatie qua gevoel. Je krijgt haar hoogstwaarschijnlijk niet meer terug. Als je het contact niet aan haar opdringt, kun je misschien nog vrienden worden.
Raak en plezierig.
pi_95052975
Deze relatie is kapot en het komt nooit meer goed. Je was te goed voor haar, anders zou ze niet meteen een reserve regelen voordat ze het uitmaakte. Zulke kk bitches zijn het niet waard.
pi_95053715
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:33 schreef trekeennummertje het volgende:
Deze relatie is kapot en het komt nooit meer goed. Je was te goed voor haar, anders zou ze niet meteen een reserve regelen voordat ze het uitmaakte. Zulke kk bitches zijn het niet waard.
Het klinkt hard, maar deze man heeft wel gelijk. Helaas.
pi_95054885
Thanks voor jullie reacties. Lijkt me duidelijk dat het niet aan mij ligt maar vooral aan haar. Ik denk dat ik maar moet inzien dat ze me niet waard is.
pi_95067770
Klinkt verstandig.. alleen al dat slappe excuus om met een ander te gaan rommelen achter je rug om.
pi_95076251
Ja inderdaad begin steeds meer in te zien dat je me eigenlijk hard genaaid heeft!
pi_95076444
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef Rj1989 het volgende:
Ja inderdaad begin steeds meer in te zien dat je me eigenlijk hard genaaid heeft!
Had jij dat nou ook maar bij haar gedaan dan was ze niet op zoek gegaan naar een ander!
pi_95092689
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef sassiepassie het volgende:

[..]

Had jij dat nou ook maar bij haar gedaan dan was ze niet op zoek gegaan naar een ander!
Zullen wij dan maar het goede voorbeeld geven aan TS? :9~ ... Hij mag kijken.
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:20:07 #20
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_95094942
Hoi TS,

als eerste wil ik je sterkte toewensen in deze zware tijd, want ik snap je volkomen. Mijn relatie is een week geleden ook op de klippen gelopen namelijk.

Mijn vriend heeft het uitgemaakt met de reden dat 'we uit elkaar zijn gegroeid'. Er was nooit ruzie, geen vreemdgaan, geen hatelijke woorden. En toch is het over, en ik ben er totaal kapot van. Ik kan aan nergens anders meer denken, ik functioneer niet normaal, en er is alleen die immense leegte die ik tevergeefs probeer op te vullen met iets anders ;(
En ik heb, net zoals jij, ook zoiets van: ik heb alles voor hem gedaan, en nu is het opeens over, na meer dan 2 jaar!

Ik heb je helaas geen passende raad te geven, omdat ik ook niet weet wat ik met mijn situatie aanmoet :N
Maar je moet vooral niet over je heen laten lopen. En vooral niet smeken of stalken. Dat komt desperate over. Hierdoor verklein je aanzienlijk de kans dat het ooit nog goedkomt tussen jullie. Gewoon een tijdje geen contact met haar opnemen, zorg ervoor dat ze je gaat missen. Want als ze merkt dat haar nieuwe crush niet zoveel overheeft voor haar als jij, zal ze zeker aan jou denken, en hoe goed jullie samen het hadden.
Het leven kan hard zijn ;( maar toch moet je door, ook al lijkt de wereld om je heen gewoon verder te gaan, alsof er niks is gebeurd.
Geef je ex dus gewoon de ruimte om er zelf over na te denken. Dit is de beste raad die ik je nu kan geven, want ik sta zelf verder ook met lege handen :?

Hou je haaks iig en probeer vooral een positieve kijk te hebben op je leven. Kijk naar wat je nog wél hebt, verdiep je in nieuwe dingen...

:* van Saarbarbaar
Life is crap. And then you die ._.
pi_95098123
Jij ook sterkte;) Vandaag heeft ze me gsmst hoe het met ging. Ben daarna mijn spullen bij haar gehaald en we hebben een sigaretje gerookt. Ze zei dat ze die nieuwe gast bijna niet meer gezien heeft. En vroeg de hele tijd of ik haar binnekort weer een keer wil zien. Ik heb dat een beetje afgekapt en zei dat ze me maar moet smsen. Toen ik wegging hebben we gezoend. Weet niet wat ik er van moet denken wil eerst goed nadenken of ik haar echt terug wil en of ze nu echt spijt heeft.... De tijd zal het wel leren denk ik.
pi_95109713
Vooral gaan lopen zoenen op het eind, dat had je dan ook moetten afkappen, kijken hoe ze dan reageert en je hebt al een beetje inzicht over hoe ze ze zich nou werkelijk voelt..

Maarja.. :')
<a href="http://www.bitconnect-team.com" target="_blank" rel="nofollow">www.bitconnect-team.com</a>
pi_95111049
Die chick is echt een goede player, ze heeft je gedumpt om te kunnen neuken/klooien met die andere vent. En ondertussen papt ze ook weer aan met jou, beetje zoenen beetje gezellig doen. En legaal want heey vrijgezel he!!!!!!

Dat je het pikt gast..... Open je ogen je wordt verdomme geplayed waar je bijstaat. Steek je tong niet meer in dat sletje open je ogen en ga voor iemand die of minder labiel is, of als ze het bewust doet., niet met iemand gevoel speelt.

Dat je het weet ik vind je op het moment zo verschikkelijk dom, en haar een kut snol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')