Die ik noem ookquote:
Filmhuisquote:Op maandag 4 april 2011 18:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zal eens een mooi lijstje samenstellen. Heb denk ik 140 dvd's waarvan er 100 in de categorie vreemd vallen voor velen. Erg veel filmhuis.
Améliequote:Op maandag 4 april 2011 18:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die ik noem ookFransen zijn erg goed in het maken van bizarre films.
Omdat Mélanie Laurent.quote:
Amelie is goed ja. Ook zo bizar. Daar wordt erg goed gewerkt met kleuren, heel mooi in elkaar gezet.quote:Op maandag 4 april 2011 18:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Filmhuis![]()
![]()
Heb er niet veel gezien maar de filmhuisfilms die ik gezien heb zijn het best blijven hangen.
[..]
Amélie
Isdatzo ik heb niet gekookteigenlijk. Ik heb gestoomd en dat owns koken big time.
Veel lekkerder.
Dat had ik toen ik mijn EOS350 weer eens gebruikte ook. Echt super klein en ik was de hele bediening gewoon alweer vergeten na een maandquote:Op maandag 4 april 2011 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vandaag, voor het eerst sinds ik m'n spiegelreflex heb, mijn oude camera gebruikt. Voor macroiets. Maar ding is zo kut (en klein! omg) dat ik ze niet eens op m'n laptop ga zetten.
Pasta stomenquote:Op maandag 4 april 2011 18:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Isdatzo ik heb niet gekookteigenlijk. Ik heb gestoomd en dat owns koken big time.
Veel lekkerder.
Quequote:
Ha. Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen maar guess whatquote:sukkel
ik ga weer leren want eten op
Zet het geluid uit.quote:Op maandag 4 april 2011 19:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zal best, heb een stronthekel aan Frans.
Ha! Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 4 april 2011 19:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat.quote:Op maandag 4 april 2011 19:17 schreef Isdatzo het volgende:
Fransen zijn de Friezen van Europa. Jammer dat ze in zo'n mooi land wonen. Een Frankrijk zonder Fransen, wat zou dat mooi zijn
.
What's in it for me?quote:Op maandag 4 april 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Baaaaaaaaaaaaart waarom volgt uit
1/2 * ex = 3e-x
x = 1/2 * ln(6) ?
Eerst x2 denk ik? En dan? Iemand?![]()
Wiskunde was serieus 1 van mijn favoriete vakken maar omdat ik het al in geen 10 jaar heb toegepast snap ik daar echt niets meer van. Dat moet je echt blijven gebruiken wil je het kunnen blijven oplossen.quote:Op maandag 4 april 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Baaaaaaaaaaaaart waarom volgt uit
1/2 * ex = 3e-x
x = 1/2 * ln(6) ?
Eerst x2 denk ik? En dan? Iemand?![]()
Jij praat veel.quote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wiskunde was serieus 1 van mijn favoriete vakken maar omdat ik het al in geen 10 jaar heb toegepast snap ik daar echt niets meer van. Dat moet je echt blijven gebruiken wil je het kunnen blijven oplossen.
Goed punt, maar dan moet ik gaan nadenken en daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oefening, moest je toch nog doen.
Ik ook, maar ondanks dat ze Frans is, is ze best welquote:Op maandag 4 april 2011 19:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Doe nou even als je het snapt. Pliessssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 4 april 2011 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed punt, maar dan moet ik gaan nadenken en daar heb ik geen zin in.
Zolang ze zwijgt dan maar..quote:Op maandag 4 april 2011 19:32 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik ook, maar ondanks dat ze Frans is, is ze best wel.
Ja rustig, ik snap het semi. Ik kan 'm achterstevoren doen. Telt dat ook?quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doe nou even als je het snapt. Pliessssssssssssssssssssssssssssssssssss
Ik heb je godverdomme al veel te veel gegeven.
jazeker.quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja rustig, ik snap het semi. Ik kan 'm achterstevoren doen. Telt dat ook?
Tot ze der broekje laat zakken.quote:Op maandag 4 april 2011 19:32 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik ook, maar ondanks dat ze Frans is, is ze best wel.
e-x = 1/exquote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Kom daar eerder mee, ik ben nu bij stap 3 maar ik loop vast. Andersom lukt 't wel.
Hoe kan dat trouwensquote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Kom daar eerder mee, ik ben nu bij stap 3 maar ik loop vast. Andersom lukt 't wel.
Oooh, e - x = 1/ex. Kutquote:Op maandag 4 april 2011 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
e-x = 1/ex
Duuuus
ex = 6/ex
kruislings vermenigvuldigen > e2x = 6
2x = ln 6
x = 1/2 * ln 6
Omdat ik een aap ben die kunstjes leert wat wiskunde betreftquote:Op maandag 4 april 2011 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
H
[..]
Hoe kan dat trouwensdat je het andersom wel kan
5 jaar geleden sinds ik überhaupt iemand had die mij iets zinnigs kon leren wat wiskunde betreftquote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat had ik met wiskunde D, tot we een goede leraar kregen.
Ik niet.quote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Check die foto. Ik vind hem zo vet hè.
Niet bitchen op Zeeuwen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
Zeeuwen zijn de Friezen van zuid-Nederland.
Ik mag dan wel in Zeeland geboren en getogen zijn maar ik spreek en versta Zeeuws net zo goed als Fries en Frans..quote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
Zeeuwen zijn de Friezen van zuid-Nederland.
Boks.quote:Op maandag 4 april 2011 20:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik mag dan wel in Zeeland geboren en getogen zijn maar ik spreek en versta Zeeuws net zo goed als Fries en Frans..
Detailsquote:Op maandag 4 april 2011 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar ik heb morgen tentamen en jij niet.
Mooi haarlicht... ingeflitst of reflector?quote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Check die foto. Ik vind hem zo vet hè.
Weet ik veel, is niet van mij.quote:Op maandag 4 april 2011 20:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mooi haarlicht... ingeflitst of reflector?
Doe dat! Bestijg die dikke harde schijf van je eens!quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Zo. Open je de map van een film, is het een ISO bestand
Dan maar even mounten enzo.
Zo heet dat toch? Ik ben ook geen experd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Doe dat! Bestijg die dikke harde schijf van je eens!
Deamon tools of wat?quote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo heet dat toch? Ik ben ook geen experd.
Tuurlijk!quote:
Ik pak die gewoon altijd uit met winrar..quote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ISO bestanden?quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik pak die gewoon altijd uit met winrar..
Wist ik geeneens. Maar eens proberen dan!quote:
Mag ik mag ik mag ik?quote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor. Maak maar een grap over de d die ik er ekspres in heb gezet.quote:
Ja dat zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor. Maak maar een grap over de d die ik er ekspres in heb gezet.
Onder andere daarom kijk ik dus geen TV meer.quote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Argh kutreclame. Waarom kijk ik ookalweer een film op tv?
Totaal niet meer? Ik vind het evengoed wel tof voor dingen als discovery channel enzo.quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onder andere daarom kijk ik dus geen TV meer.
Werkt prima, ik mis 'm niet.
Wat is dezequote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
WTF serieus, ga luisteren.Fucking vreemd.
Ha dan heb ik al meer gedaan.quote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwe oefententamen al wel geopend..
quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Net mezelf als contact toegevoegd op Flickr
Die jouw wat begrijpen?quote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG ik heb echt mensen nodig die mijn begrijpen even.Ik flip hier.
Grapje, iemand met dezelfde naam.quote:
14.gif.quote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ging m'n chocolademelk bijna.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
lim ( (7x - 3) / (2x + sqrt(4x2 - 7x + 3) ) = 7/4
x => oneindig
en
lim ( (3x2 + 1) / ((sqrt(4x4 + 3x2 + 1) + 2x2 ) = 3/4
x => oneindig
Waarommmm?Je moet teller en noemer gedeeld door x doen volgens mij maar dan snap ik het nog niet.
Kusjes
Holy fuck, inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:42 schreef Isdatzo het volgende:
Zooo.. pittig vrouwtje!
http://blogs.telegraph.co(...)ist-hero-looks-like/
Respect hoor.
Is dit een crypteische manier van zeggen dat je je baan kwijt bent?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:52 schreef Puala het volgende:
ik hoor net goed nieuwsik ben ingepland bij een klant nu en dat vind ik niet mijn droombaan. En ik zou hier 50% van mijn tijd komen te zitten..
En dat hoeft nu niet meer
oh nee absoluut niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is dit een crypteische manier van zeggen dat je je baan kwijt bent?
Nice!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef Puala het volgende:
[..]
oh nee absoluut niet.
Mijn baan bestond eerst uit 100% op kantoor. En nu is dat 50% bij klant, 50% op kantoor. Wat mij niet zo goed bevalt. En nu mag ik weer terug naar 100% kantoor
Ahhh okee... phieuwwwquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef Puala het volgende:
[..]
oh nee absoluut niet.
Mijn baan bestond eerst uit 100% op kantoor. En nu is dat 50% bij klant, 50% op kantoor. Wat mij niet zo goed bevalt. En nu mag ik weer terug naar 100% kantoor
Telfort?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:24 schreef Puala het volgende:
ik word heen en weer gepingpongt tussen een kastje en de muur.
Is het bewerken kut, of is de foto kut?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sommige foto's zijn echt té kut om te bewerken.
Ja ik houd niet van die mooie plaatjes. Nouja, wel. Maar maak ze zelf nooit want dan vind ik ze binnen een dag saai (net als die trapquote:
Die trap is tof, ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik houd niet van die mooie plaatjes. Nouja, wel. Maar maak ze zelf nooit want dan vind ik ze binnen een dag saai (net als die trapis wel mooi maar ja weet ik veel
).
Ik vond ze allemaal raarquote:Die jij zo raar vond was beetje kutten met photoshop en dat rolde eruit. En ging even testen wat mensen ervan vonden.
Als je dat zegt gaat het alleen maar meer opvallenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben voor de verandering aan het proberen zo onopvallend mogelijk te bewerken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je dat zegt gaat het alleen maar meer opvallen![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zou 't gewoon opgeven, dat wordt niks hoor.
Wij zijn het verdacht vaak eens de laatste tijd. Dat vind ik een zorgelijke ontwikkeling.quote:
Ja is moeilijk zonder statief.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
Hey Noor, ideetje:
Hoofd links lachend en rechts boos terwijl je je bovenlichaam stil houd? Lijkt me mooier.
Dat probeer je nu toch ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja is moeilijk zonder statief.Bovenlichaam had idd stil moeten zijn. Waarom links lachend en rechts boos?
Wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat probeer je nu toch ook?
Leg hem anders op een kast oid. Gaat ook prima
Hij moest ook niet vager worden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar was toch geen photoshop voor nodig om 'm 'vaag' te maken?
En wat wil je er tegen doen?quote:
Rot dan op.quote:
Mooi.quote:
Welk forum? Ga je vreemd?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
24ste ga ik foto's maken met iemand van een ander forum. Kijken of ik nog wat kan leren.
Maar eerst CIWWAF op Groezrock!quote:
Vind ze iets teveel contrast hebben... Dat zie je trouwens heel erg goed in de derde foto van de photostream... Daar zie je zo'n witte waas om de bomen heen (Kon het plaatje hier niet posten want er zat zo (C) protection op)quote:Op woensdag 6 april 2011 16:32 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb eens een rondje herbewerking gedaan van m'n allerallereerste dslr foto's, erg leuk om te doen. Toen al maakte ik vierkante foto's, alleen wist ik dat zelf nog niet![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor de opmerking, ik heb ze iets aangepast (al blijven ze misschien contrastrijk, maar deze 4 foto's zijn midden op een zonnige dag genomen, dus dan is dat al snel). Ik ben niet meer zo gewend JPEGs te bewerken, en blijkbaar is het al snel te veel bij dit soort bestanden. Die rare witte ringen kwam trouwens volgens mij gewoon door lelijke bokeh van de lens (goedkope 18-55 kitlens).quote:Op woensdag 6 april 2011 17:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vind ze iets teveel contrast hebben... Dat zie je trouwens heel erg goed in de derde foto van de photostream... Daar zie je zo'n witte waas om de bomen heen (Kon het plaatje hier niet posten want er zat zo (C) protection op)
Niet haten op 18-55 kit!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Bedankt voor de opmerking, ik heb ze iets aangepast (al blijven ze misschien contrastrijk, maar deze 4 foto's zijn midden op een zonnige dag genomen, dus dan is dat al snel). Ik ben niet meer zo gewend JPEGs te bewerken, en blijkbaar is het al snel te veel bij dit soort bestanden. Die rare witte ringen kwam trouwens volgens mij gewoon door lelijke bokeh van de lens (goedkope 18-55 kitlens).
Dat kunnen er meer zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet ik veel. Als je van de Boschdijk naar Eindhoven Airport moet fietsen.
Was wel lekker in 't park lunchen vanmiddagquote:Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef Doodkapje het volgende:
Waar is iedereen?
Genieten van de zon?
Nu schijnt het zonnetje pas hier (ok ok vanaf een uur of 5), t'is hier bijna de hele dag bewolkt geweest ..quote:Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef Doodkapje het volgende:
Waar is iedereen?
Genieten van de zon?
Fail.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:10 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nu schijnt het zonnetje pas hier (ok ok vanaf een uur of 5), t'is hier bijna de hele dag bewolkt geweest ..
Idd, maar ach, ik zat toch tot half 6 op kantoor, dus ik kon er toch niet van genieten als 'ie er wel de hele dag was geweest.quote:
Als ik wist dat het in recht in de zon zo rond de 24 graden zou zijn dan had ik mge ingesmeerd, nu dus lekker verbrand zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef Doodkapje het volgende:
Waar is iedereen?
Genieten van de zon?
Ik dacht dat zo'n stomme rec lame van vifit het filmpje wasquote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
Zooo.. netjes.
http://www.dumpert.nl/med(...)_hebben,_hebben.html
Misschien moet ik mijn gereedschap ook maar eens gaan ordenen hmm.
Ditquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1430641/88aee499/partly_cloud_(2009).html
fixed!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit
http://eventtracker.videostrip.com/*
http://admatcher.videostrip.com/*
schoorsteen.geenstijl.nl
www.spitsnieuws.nl/gs_headers.js
assets.videostrip.com/plugins/JWPlayer4/AdMatcherClient.swf
mini.videostrip.com/js/videostrip/admatcher.js
blokkeren.
poeh red bull op de vroege ochtend moet ik niet aan denken.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik drink een blikje redbullEven goed wakker worden maar ik mag mijn tanden wel opnieuw poetsen zo.
Ach... die bacteriën zijn nu toch al dood door al dat chemisch spul!quote:Op donderdag 7 april 2011 07:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik drink een blikje redbullEven goed wakker worden maar ik mag mijn tanden wel opnieuw poetsen zo.
Het wordt helaas heerlijk weer. Ben inmiddels al op de zaak.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:22 schreef taxibabe het volgende:
[..]
poeh red bull op de vroege ochtend moet ik niet aan denken.
Wat gaat het weer vandaag doen? Heb wel een lange dag met vanavond nog een buurtbijeenkomst, dus als het wat minder is vind ik het nog niet zo erg.
Daar heb je gelijk in. Mijn moeder noemt het ook altijd een blikje Botlek.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach... die bacteriën zijn nu toch al dood door al dat chemisch spul!
Voor de werkende klasse... jaquote:Op donderdag 7 april 2011 07:41 schreef kanovinnie het volgende:
6:00 de wekker is toch een normale tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |