Zoals ik al aangaf is die X compleet persoonlijk. Ik vind het een beetje een kulregel over die leeftijd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef FreakyStyley het volgende:
Een meisje is een slet als ze meer kerels geneukt heeft dan haar leeftijd, stel ze is 20, en ze heeft met meer dan 20 kerels geneukt, dan is ze een slet
GC 2.0quote:Op maandag 4 april 2011 18:09 schreef Silv het volgende:
Nog niemand die om haar adres of pics heeft gevraagd? Teleurstellend.
RELATIEPLANETquote:Op maandag 4 april 2011 23:01 schreef ohwyeah het volgende:
Misschien post ik het relatieplanet profiel ooit nog weleens
en waarom mag een jongen dit wel allemaal?quote:Op maandag 4 april 2011 23:04 schreef 0013379 het volgende:
Ik gebruik zelf geen denigrerende termen zoals jullie. Ik geef haar een eerlijke beoordeling dmv de algemene checklist:
-Ze heeft sex met minstens 5 man binnen een maand....... [ afbeelding ]
-Ze houdt iedereen voor de gek.........................................[ afbeelding ]
-Ze hoeft haar partners niet per se te kennen.................... [ afbeelding ]
-Ze heeft er geen spijt van en gaat maar door.................... [ afbeelding ]
Holy shit, ze is gewoon een fucking slet in het kwadraat.
Jongens zijn cool en bitches horen in de keuken. Jeweets.quote:Op maandag 4 april 2011 23:14 schreef alexmeijer het volgende:
en waarom mag een jongen dit wel allemaal?
Goede checklist :pquote:Op maandag 4 april 2011 23:04 schreef 0013379 het volgende:
Ik gebruik zelf geen denigrerende termen zoals jullie. Ik geef haar een eerlijke beoordeling dmv de algemene checklist:
-Ze heeft sex met minstens 5 man binnen een maand....... [ afbeelding ]
-Ze houdt iedereen voor de gek.........................................[ afbeelding ]
-Ze hoeft haar partners niet per se te kennen.................... [ afbeelding ]
-Ze heeft er geen spijt van en gaat maar door.................... [ afbeelding ]
Holy shit, ze is gewoon een fucking slet in het kwadraat.
ben ik t niet mee eens..quote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jongens zijn cool en bitches horen in de keuken. Jeweets.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:35 schreef ohwyeah het volgende:
Vandaag is ze met dezelfde gozer van afgelopen weekend bezig. Ik hou jullie op de hoogte of ze nog verder gaat met anderen.. dan is het voor mij zo duidelijk dat ik het topic kan verwijderen.
Terwijl ze op die dikke mannencock zit, loop jij je af te vragen wat ze aan het doen zijn en ben je stiekem jaloers? Het is je ex, wat interesseert het je nogquote:Op maandag 4 april 2011 23:35 schreef ohwyeah het volgende:
Vandaag is ze met dezelfde gozer van afgelopen weekend bezig. Ik hou jullie op de hoogte of ze nog verder gaat met anderen.. dan is het voor mij zo duidelijk dat ik het topic kan verwijderen.
Het is een soapserie geworden ondertussen ; ) en ik vermaak me er wel bij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:09 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Terwijl ze op die dikke mannencock zit, loop jij je af te vragen wat ze aan het doen zijn en ben je stiekem jaloers? Het is je ex, wat interesseert het je nog
Maar wel in de gaten houden met wie en wanneer ze het doetquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:25 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Het is een soapserie geworden ondertussen ; ) en ik vermaak me er wel bij.
Ik ben er niet jaloers om trouwens, de relatie was al duidelijk voorbij.
Uiteraard, kan ik dit topic weer uitbreiden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:32 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Maar wel in de gaten houden met wie en wanneer ze het doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |