Meer waarschijnlijk zoekt hij een slachtoffer die kwetsbaar lijkt. Ongeacht de kledij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk wel dat een verkrachter liever een aantrekkelijke girl pakt.
Nee hij zoekt iemand die hij het makkelijkst een slachtoffer kan maken. Het is altijd een compromis dus aantrekkelijkheid en mogelijkheid. Simpelequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk wel dat een verkrachter liever een aantrekkelijke girl pakt. En kledij (of het gebrek daar aan) kan een girl aantrekkelijker maken.²
Ook dit dus. Hoe je het wendt of keer spelen ze dus geen frisse rol.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:04 schreef again1928 het volgende:
Uiteindelijk zijn het inderdaad zwakkere mannen.
En meeste verkrachters zoeken slachtoffers. Ik denk dat de motor ligt in aantrekkelijke meisjes en dat die zo'n grote behoeftes in dat soort figuren los maken dat vervolgens die mannen opzoek gaan naar een slachtoffer waar ze het WEL bij kunnen flikken en dan gaat het bij die meisjes dus mis. En dat zijn meestal wat minder knappe meisjes die problemen met hun zelfvertrouwen hebben/ loverboy voer.
Dat doen die mannen zeker niet. Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook dit dus. Hoe je het wendt of keer spelen ze dus geen frisse rol.²
Zou je denken? Ik hoor dit voor het eerst.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef Muhammedalislaam het volgende:
Ik vermoed dat ze onderbewust wel verkracht willen worden. veel vrouwen hebben deze fantasie. maar als het eenmaal zo ver is is het toch weer andere koek.
Ja, is hij zo goed op de hoogte?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef Sofia90 het volgende:
Ja hij weet namelijk alles over de fantasieën die vrouwen hebben
Jij vindt het vast ook lekker om een vuist in je gezicht te krijgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef Muhammedalislaam het volgende:
Ik vermoed dat ze onderbewust wel verkracht willen worden. veel vrouwen hebben deze fantasie. maar als het eenmaal zo ver is is het toch weer andere koek.
Je moet wat minder je imam napraten en wat meer voor jezelf nadenken in plaats van oneliners uit de moskee uit te braken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef Muhammedalislaam het volgende:
Dat figuurlijke bordje is dan make up? of uitdagende kleding of een gebrek er aan?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:13 schreef Selestha het volgende:
Laat vrouwen lekker zelf weten wat ze aantrekken, de verkrachter is altijd fout. Punt.
Tenzij ze een bordje om haar nek heeft waar ''verkracht mij alsjeblieft'' op staat hebben die daders niks bij haar te zoeken.
Dat maak jij ervan inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef Muhammedalislaam het volgende:
Dat figuurlijke bordje is dan make up? of uitdagende kleding of een gebrek er aan?
Totdat je de wolf geschoten hebt is het anders niet geheel onverstandig om je schapen binnen te houden...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:49 schreef DustPuppy het volgende:
Als er een wolf rondloopt dan schiet je die af. Je gaat niet je schapen binnen houden.
Jij weet het beter?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef Sofia90 het volgende:
''Allah schiep de aarde voor de moslims''
Exact. Exact.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Dat figuurlijke bordje is dan make up? of uitdagende kleding of een gebrek er aan?
Op de gemiddelde MBO school lopen de Arabische dames er over het algemeen geiler bij dan de westerse dames. En daar is natuurlijk niets mis mee, lekker gek, lekker dol.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Exact. Exact.
Veel (voornamelijke Westerse) vrouwen doen graag onnozel alsof ze hun powers en de zwaktes van mannen niet kennen. Zonde.²
Die zijn dan geintegreerd. Het is triest maar het komt wel eens voor.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Op de gemiddelde MBO school lopen de Arabische dames er over het algemeen geiler bij dan de westerse dames. En daar is natuurlijk niets mis mee, lekker gek, lekker dol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |