een vreemdelingquote:
Thanks!quote:
We moesten er wel verf over doen, omdat veel stenen beschadigd, gescheurd of verkleurd waren. Zo valt dat veel minder opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:47 schreef Aloria het volgende:
Oh ik vind het zonder verf veel mooier ! Maar dat gehaakte loopertje is wel heel erg mooi geworden !
Omdat dat keiveel werk is en ons stoort het niet!quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:18 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hey, waarom hebben jullie het plafond niet onder handen genomen? Of komt dat nog.
klopt, en er is al zoveel te doen hierquote:Op zondag 3 juli 2011 16:48 schreef Eelcotje84 het volgende:
Het is zeker erg veel werk. Met name het opbouwen..
Dat wist ik nog niet.. Verklaart natuurlijk de hoeveelheid werk die je er in wil steken. Ik dacht al.. vond het een beetje zonde.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:01 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt, en er is al zoveel te doen hier
Daarbij is dit een huurhuis en mogen w zulke dingen niet doenUi
nou ja, we hebben er al meer werk in gestoken dan normaal bij een huurhuis, maar daar is de huur ook naarquote:Op zondag 3 juli 2011 19:04 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet.. Verklaart natuurlijk de hoeveelheid werk die je er in wil steken. Ik dacht al.. vond het een beetje zonde.
Yup, nou en of. Zelf had ik ooit twee trappen geschuurd en geschilderd. Pas achteraf toch iets teveel gedaan. Altijd de mooie middenweg kiezen waar jij tevreden bent .. maar ook niet dat je de woning giga opknapt.. Alhoewel.. misschien kan je em ooit overkopenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:44 schreef Muck het volgende:
[..]
nou ja, we hebben er al meer werk in gestoken dan normaal bij een huurhuis, maar daar is de huur ook naar
door alle ziekenhuisbezoeken en de vakantie en dergelijke is er laatste anderhalve maand niet geklust in huis.quote:
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
door alle ziekenhuisbezoeken en de vakantie en dergelijke is er laatste anderhalve maand niet geklust in huis.
geeft niet Yukiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Nu voel ik me een beetje stom dat ik erover begon
Ik blijf dit topic wel volgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |