abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95033255
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:35 schreef krakkemieke het volgende:

Een baby met nagellak? Parfum voor pedo's? :?
Nee nee nee, de vagina is tegenwoordig een geheel haarloze zone die er het liefst uitziet als een kinderkut omdat dan alles netjes weggestopt is achter 2 keurig dichte kleine schaamlipjes (99% van de vrouwen heeft daar dan wel enige plastische chirurgie voor nodig, maar dat spreekt voor zich natuurlijk).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 april 2011 @ 18:37:32 #210
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_95033260
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:35 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Een baby met nagellak? Parfum voor pedo's? :?
Eau de Toilette, een woody citrus, met cypriol als onderscheidende toon. Ik draag het in de zomer wel eens.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cyperus_scariosus
Confidence through competence
pi_95033308
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef Stereotomy het volgende:

Ik had óók ergens gelezen (jezus wat stumble ik veel :P ) dat het dragen van hoofddoekjes in de moslimwereld de binding tussen echtgenoot en echtgenote in de slaapkamer erg versterkt. Omdat je je vrouw dan alleen 's avonds daar met losse haren ziet voor de man, en als vrouw omdat je weet dat je iets bewaart voor je man.

Zoiets. :P
En het schijnt (ik stumble ook veel, niet eigen ervaring) dat moslimmeisjes onderling vele malen openhartiger zijn over seks dan 'onze' meisjes in een oversekste westerse cultuur. Zoooo dubbel!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 april 2011 @ 18:39:03 #212
55709 Stereotomy
pi_95033338
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Pff verderfelijk, er is hier gewoon veel meer tolerantie en minder taboe, en dat is een groot goed. Sex is een doodnormaal iets, en niet iets waar je niet over mag spreken.
Nouja, er zou een balans moeten komen. Vind dat het hier soms wel eens wat doorslaat.
  maandag 4 april 2011 @ 18:39:14 #213
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_95033344
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:37 schreef Isabeau het volgende:

Nee nee nee, de vagina is tegenwoordig een geheel haarloze zone die er het liefst uitziet als een kinderkut omdat dan alles netjes weggestopt is achter 2 keurig dichte kleine schaamlipjes (99% van de vrouwen heeft daar dan wel enige plastische chirurgie voor nodig, maar dat spreekt voor zich natuurlijk).
Gelukkig wel zeg :{w Die grote bossen haar :{w
pi_95033390
Hoe is het hier?

Ik voel me heel.. flex *O* :+
De eerste dag in het nieuwe gebouw was zoals het hoort heel chaotisch, dus ben wel een beetje gaar nu ;)
pi_95033392
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik had óók ergens gelezen (jezus wat stumble ik veel :P ) dat het dragen van hoofddoekjes in de moslimwereld de binding tussen echtgenoot en echtgenote in de slaapkamer erg versterkt. Omdat je je vrouw dan alleen 's avonds daar met losse haren ziet voor de man, en als vrouw omdat je weet dat je iets bewaart voor je man.

Zoiets. :P
Die vrouwen doen de hoofddoek echt niet alleen in de slaapkamer af. Ruziemaken doen ze thuis ook met losse haren. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95033398
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En het schijnt (ik stumble ook veel, niet eigen ervaring) dat moslimmeisjes onderling vele malen openhartiger zijn over seks dan 'onze' meisjes in een oversekste westerse cultuur. Zoooo dubbel!
Iraanse vrouwen bijv zijn grootverbruikers van cosmetica en parfums e.d en schijnen een uitstekende kledingsmaak te hebben bijv.. onder hun sluiers e.d en ook schijnen ze idd erg openhartig onderling te zijn ja, heb ik ook gelezen.

ja ik lees veel :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95033427
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb anekdotisch bewijs om dit te ontkrachten :')
pi_95033436
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef Stereotomy het volgende:

Nouja, er zou een balans moeten komen. Vind dat het hier soms wel eens wat doorslaat.
Vorige week in het nieuws op internet: nieuwe hobby voor tieners ergens in Oost-Europa waar de meiden dan geblinddoekt naakt in een kruis op de grond gaan liggen (met z'n vieren geloof ik) en de naakte jongens daar dan in een cirkel omheen lopen en omstebuurt die meisjes neuken. Heel geinig spelletje! Zijn al diverse meisjes door zwanger geraakt, maar weten niet wie de papa's zijn :')

Wat bedoel je precies met dat het doorslaat? O-)
pi_95033446
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:37 schreef DarkElf het volgende:
wat ik dan wel weer snap, als die mannen zichzelf blijkbaar niet kunnen bedwingen, dat vrouwen zichzelf bedekken :P
Als je zo denkt verandert er nooit wat.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95033467
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik heb anekdotisch bewijs om dit te ontkrachten :')
Je collega? :D
pi_95033474
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
Die vrouwen doen de hoofddoek echt niet alleen in de slaapkamer af. Ruziemaken doen ze thuis ook met losse haren. ;)
Jup, mijn hoofddoekcollega's dragen ook alleen op plekken waar ze mannen tegen kunnen komen die geen familie van ze zijn.
pi_95033542
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Je collega? :D
Nee, een mede stagiaire. Een Moslima die de ins en outs wilde weten van anale seks omdat haar viendje seks wilde maar zij haar maagdenvlies intact wilde houden. En ze wilde het niet met vriendinnen bespreken.
pi_95033549
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Gelukkig wel zeg :{w Die grote bossen haar :{w
Jamaar mag ik asjeblieft zelf kiezen? Nu moet ik wel om erbij te horen. :r
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95033605
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:

Nee, een mede stagiaire. Een Moslima die de ins en outs wilde weten van anale seks omdat haar viendje seks wilde maar zij haar maagdenvlies intact wilde houden. En ze wilde het niet met vriendinnen bespreken.
Ik zei ook niet dat anale seks onder de openhartigheid viel :')
pi_95033645
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Jup, mijn hoofddoekcollega's dragen ook alleen op plekken waar ze mannen tegen kunnen komen die geen familie van ze zijn.
:Y En mijn hoofddoek thuishulp deed hem bij mij af in de gang.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 4 april 2011 @ 18:44:42 #226
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_95033656
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:

Jajajaja
pi_95033701
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:44 schreef krakkemieke het volgende:

:Y En mijn hoofddoek thuishulp deed hem bij mij af in de gang.
Vrouwen onderling is idd prima :Y
pi_95033775
Dat vind ik ook stom: sex voor het huwelijk is kennelijk alleen iets met een vagina..... 8)7
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95033805
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Vrouwen onderling is idd prima :Y
Ik heb een moslima collega die avondgastvrouw is en dus boterhammen smeert en wijn inschenkt voor de oudjes. Als zij werkt gaat de hoofddoek ook af, want de mannelijke bewoners op mijn werk tellen volgens haar niet als mannen (...). Maar: als er mannelijke familie op bezoek komt, gaat de hoofddoek wel weer om :)
pi_95033817
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
Dat vind ik ook stom: sex voor het huwelijk is kennelijk alleen iets met een vagina..... 8)7
Maar dat is het volgens mij helemaal niet, dat is de draai die sommige mensen er aan geven.
  maandag 4 april 2011 @ 18:48:11 #231
55709 Stereotomy
pi_95033820
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Maar andere mannen zien je haren nooit. Alleen je echtgenoot. Dat geeft een sterk effect.
pi_95033884
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:
In mijn wereld dus wel :') Seks = alle seks = ook anale seks. Fetishes is een ander verhaal natuurlijk :')
pi_95033888
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:48 schreef Stereotomy het volgende:

Maar andere mannen zien je haren nooit. Alleen je echtgenoot. Dat geeft een sterk effect.
Vader, broers, zoons en ooms mogen volgens mij ook gewoon hoor ;)

Maar snap wat je bedoelt :Y Het is 'exclusief', dat geeft het meer lading ook in de slaapkamer.
pi_95033906
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dat is het volgens mij helemaal niet, dat is de draai die sommige mensen er aan geven.
Nee, dat bedoel ik dus.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95033931
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:49 schreef Leintjeuh het volgende:
In mijn wereld dus wel :') Seks = alle seks = ook anale seks. Fetishes is een ander verhaal natuurlijk :')
Maar sommige mensen zullen anale seks al als fetisj zien; de meeste mensen (denk ik hoor :D ) doen niet aan anale seks.
pi_95034013
Oh, meer dan ik dacht _O- Maar nog steeds doet de meerderheid het dus niet O-)

Googlesearch:
quote:
Bijna de helft van de vrouwen (48 procent) doet aan namelijk aan anale seks, zo blijkt uit een enquête van Viva waaraan 514 vrouwen hebben...
ps: alhoewel, dat zijn Viva-vrouwen, toch weer een ander slag vind ik O-)
pi_95034022
Overigens stem ik voor de terugkeer van de enkel om na te staren. Of de blote nek, zoals bij geisha's.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 4 april 2011 @ 18:52:04 #238
55709 Stereotomy
pi_95034039
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vader, broers, zoons en ooms mogen volgens mij ook gewoon hoor ;)

Maar snap wat je bedoelt :Y Het is 'exclusief', dat geeft het meer lading ook in de slaapkamer.
Zucht idd de exclusiviteit voor niet-familieledenende mannen :P
pi_95034052
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
Overigens stem ik voor de terugkeer van de enkel om na te staren. Of de blote nek, zoals bij geisha's.
En lotusvoetjes O+
pi_95034064
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Oh, meer dan ik dacht _O- Maar nog steeds doet de meerderheid het dus niet O-)

Googlesearch:

[..]

ps: alhoewel, dat zijn Viva-vrouwen, toch weer een ander slag vind ik O-)
De vraag is hoeveel het zelf willen en hoeveel het gedogen .
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95034071
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 18:52 schreef Bluezz het volgende:

En lotusvoetjes O+
Geloof dat we daar te oud voor zijn O-)
pi_95034108
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 18:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

En lotusvoetjes O+
En iedere dag zeker rottend vlees weghalen. Ik geloof niet dat dat lustbevorderend is.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95034164
Vandaag stond overigens in de Spits of Metro of whatever dat jonge meiden in China massaal aan de plastische chirurgie zijn omdat ze anders geen werk vinden. Ze moeten er 'harmonieus' uitzien. Ook de staat doet er aan mee door bijv alleen maar knappe vrouwen te kiezen voor de functie van agent etc :{ Ben vaak toch wel erg blij om in Nederland te wonen hoor.
pi_95034304
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag stond overigens in de Spits of Metro of whatever dat jonge meiden in China massaal aan de plastische chirurgie zijn omdat ze anders geen werk vinden. Ze moeten er 'harmonieus' uitzien. Ook de staat doet er aan mee door bijv alleen maar knappe vrouwen te kiezen voor de functie van agent etc :{ Ben vaak toch wel erg blij om in Nederland te wonen hoor.
Eh. Waarom denk je dat ik vorig jaar mijn tanden heb laten bleken? Ik geloof niet dat wie dan ook me aanneemt voor een baan als ik eruit zie alsof ik mijn tanden niet poets. Want dat denken mensen. En geloof maar niet dat ze dan even gaan vragen waarom ik er zo uitzie. Eerste indruk enzo.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95034373
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:56 schreef krakkemieke het volgende:
Eh. Waarom denk je dat ik vorig jaar mijn tanden heb laten bleken? Ik geloof niet dat wie dan ook me aanneemt voor een baan als ik eruit zie alsof ik mijn tanden niet poets. Want dat denken mensen. En geloof maar niet dat ze dat even gaan vragen waarom ik er zo uitzie. Eerste indruk enzo.
ok, we hebben dat hier natuurlijk ook, maar niet in die extreme mate. Denk ik.
  maandag 4 april 2011 @ 18:59:07 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95034434
Een labiaplastiek helpt echt niet als je solliciteert, tenzij je een baan als 'gastvrouw' in een seksclub ambieert.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_95034494
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Maar met alle respect, jij zult er minder moeite mee hebben dan ik. Ik moet het toch meer hebben van mijn innerlijk.
En jullie hier hebben daar geen moeite mee. Maar daarbuiten is het toch anders.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 4 april 2011 @ 19:00:51 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95034531
Ik ben trouwens ook heel erg mooi van binnen. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_95034577
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
Ik ben trouwens ook heel erg mooi van binnen. :+
Absoluut! Van buiten ook wel hoor!
^) ? Oh nee! ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 4 april 2011 @ 19:03:42 #250
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_95034677
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:

Tot je bij KLM gewerkt hebt :P
  maandag 4 april 2011 @ 19:04:19 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95034723
In het kader van mijn eeuwige schoonheid ga ik daarom nu even een na-etens schoonheidstukkie doen. :W
Poef.....gone! ©golfer
pi_95034741
quote:
6s.gif Op maandag 4 april 2011 19:04 schreef golfer het volgende:
In het kader van mijn eeuwige schoonheid ga ik daarom nu even een na-etens schoonheidstukkie doen. :W
Goeie investering! ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 4 april 2011 @ 19:05:06 #253
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_95034757
Mijn accountant werkt bij een privékliniek voor cosmetische chirurgie. Ik weet dingen die ik hier niet mag posten.
pi_95034765
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 19:03 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Sst, maak FFT nou niet bang! o|O
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95034808
quote:
6s.gif Op maandag 4 april 2011 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn accountant werkt bij een privékliniek voor cosmetische chirurgie. Ik weet dingen die ik hier niet mag posten.
Wat kost een overbeet corrigeren? ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95034878
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:06 schreef krakkemieke het volgende:
Wat kost een overbeet corrigeren? ;)
Meer (pijn) dan je lief is.
pi_95035013
vandaag om 19.30 Great British Menu op bbc2 :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95035164
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Meer (pijn) dan je lief is.
Hehehe.
Toen ik 17 was hoorde ik pas dat zoiets mogelijk was. Het was een enorme opluchting dat ik een keus had, na jaren pesten. Die keus en die opluchting was genoeg. Ik heb het niet laten doen. En juist omdat ik een keus had, kon ik het afsluiten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95035307
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 19:03 schreef kaasplankje het volgende:

Daar voldoe ik niet aan de eis dat lengte en gewicht met elkaar in harmonie moet zijn -O-
pi_95035361
quote:
6s.gif Op maandag 4 april 2011 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
PM? O-)

Verder niet nieuwsgierig hoor _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')