Uit welk boek, 365?quote:Op maandag 4 april 2011 16:54 schreef DarkElf het volgende:
die sinaasappelsap/grapefruitsap/citroensap jelly met kardemonpeulen van Nigel slater moet je ook eens maken, die is zo lekker!
geen idee! ik zag het hem op tv maken en heb het op de site van de bbc opgezocht.quote:
Hmm dit is ook een recept met 1/3 gecondenseerde melk, 2/3 gewone melk..quote:Op maandag 4 april 2011 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaren geleden eens met de ijsmachine ijs gemaakt van gecondenseerde melk met kardemom en pistachenootjes. Geen succes, de gecondenseerde melk is zo zoet dat het niet mooi stevig bevriest. Plus: het glazuur springt van je tanden
gut ik heb nooit last van zulke gevoelensquote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ze hebben mooie spullen.. veel Le Creuset ook, word er altijd erg hebberig
Pinocchioquote:Op maandag 4 april 2011 16:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gut ik heb nooit last van zulke gevoelens
Oh, maar dat zal dan wel loslopenquote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm dit is ook een recept met 1/3 gecondenseerde melk, 2/3 gewone melk..
Ja, zat ik ook te denken idd.. even proeven voor ik alle gecondenseerde melk er door kwakquote:Op maandag 4 april 2011 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, maar dat zal dan wel loslopen![]()
Hoewel, je kunt het natuurlijk altijd vantevoren even testen
En als je dan besluit een deel gecond. melk minder te doen: rest v/h volume vervangen door room. Anders wordt het niet lekker creamy.quote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, zat ik ook te denken idd.. even proeven voor ik alle gecondenseerde melk er door kwak
Hmm ja, goeie.. nja eerst maar eens op kardemompeulenjachtquote:Op maandag 4 april 2011 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En als je dan besluit een deel gecond. melk minder te doen: rest v/h volume vervangen door room. Anders wordt het niet lekker creamy.
Als jij dat nou weer zo uit wil leggen, moet je dat vooral doen, ok? De opmerking was misschien idd wat hatelijk, maar ik ga echt niet alles onthouden of zo. Dat verhaal speelde me iets te lang geleden. En achteraf begon er idd iets te dagen, maar goed.....dat was pas na jouw uitleg.quote:Op maandag 4 april 2011 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel zonde dat ik t uitleg als het je toch niet interesseert. Dieren interesseren mij ook niks maar anderen zijn er erg aan gehecht en hoop ik dus dat het daarmee goed gaat, bv bij Muffin.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gut ik heb nooit last van zulke gevoelens
Weerquote:Op maandag 4 april 2011 17:04 schreef Den_Haag het volgende:
grrr, nu weer een ongeluk op de ring Rotterdam.
écht : bijna 36 uur lang min een 6 uur slaap ! in zit en rugligg. alsmaar doorgaan volgensquote:Op maandag 4 april 2011 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Anne, misschien hebben al die oefeningen je heup wel heel goed gedaan
zou zomaar kunnenquote:Op maandag 4 april 2011 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Moshe Feldenkrais
Klinkt als een ver familielid van golfer
Hebben jullie zaterdagavond ook zo gezellig geconverseerd?quote:Op maandag 4 april 2011 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
Als jij dat nou weer zo uit wil leggen, moet je dat vooral doen, ok? De opmerking was misschien idd wat hatelijk, maar ik ga echt niet alles onthouden of zo. Dat verhaal speelde me iets te lang geleden. En achteraf begon er idd iets te dagen, maar goed.....dat was pas na jouw uitleg.
En verder ben ik wel weer klaar met deze discussie
Ze zijn allebei kribbig van de trek. En zaterdag konden ze naar hartelust eten.quote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hebben jullie zaterdagavond ook zo gezellig geconverseerd?Zal me een koude oorlog zijn geweest daar bij die BBQ
Misschien vinden ze elkaar leuk?quote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hebben jullie zaterdagavond ook zo gezellig geconverseerd?Zal me een koude oorlog zijn geweest daar bij die BBQ
Ik ga me direct inlezen, dat klinkt echt ge-ni-aalquote:Op maandag 4 april 2011 17:23 schreef AnneX het volgende:
écht : bijna 36 uur lang min een 6 uur slaap ! in zit en rugligg. alsmaar doorgaan volgens
Moshe Feldenkrais. Briljant.
Een collega is daarin geschoold en aan het eind van 2 uur les kan ik als een uil ( en als FFT)
het hoofd en ledematen en romp bijna 360 graden draaien.
Dat klopt! Heb ff gebabbeld met de studieadviseur, was weer erg goed. En ben ff naar de zonnecellen gelopen om daar met een goede vriend te kletsen. Hij heeft quarterlife crises (wat ga ik met mijn carriere/leven doen) want zijn AIO-schap zit er bijna op.quote:Op maandag 4 april 2011 17:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen![]()
Heb je vandaag kunnen doen wat je wilde ?
en - belangrijker - schiet het op ?
Je wilde / moest ? toch iets afsluiten voordat je aan het schrijven / afstuderen begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |