abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95028249
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ok. En leg het nu nog eens duidelijk uit :?
jij begrijpt het laatste uur weinig van mijn posts he ;) ik heb ff geleden over Slam en Duitsland invalboekingen gepost. Slam werkt met ander bureau maar die konden Duitsland om een of andere reden niet doen en toen werden wij gevraagd met als lokkertje dat ze ontevreden over huidig bureau zijn en als ze ons goed vonden ze over zouden stappen naar ons
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_95028294
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
jij begrijpt het laatste uur weinig van mijn posts he ;) ik heb ff geleden over Slam en Duitsland invalboekingen gepost. Slam werkt met ander bureau maar die konden Duitsland om een of andere reden niet doen en toen werden wij gevraagd met als lokkertje dat ze ontevreden over huidig bureau zijn en als ze ons goed vonden ze over zouden stappen naar ons
Ik denk dat weinig mensen hier steeds tot in detail onthouden voor welke opdrachtgevers en feestjes jij zoal danst :P
pi_95028312
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

[..]

:?
juist, ik zeg dat ik bonbonbloc HEB dus dat ik het nu beter doe door cracottes te eten want minder slecht :s)
pi_95028314
quote:

[..]

Dus jullie krijgen alleen de rotklusjes in Duitsland?
Ik begreep die eerste post ook niet hoor. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95028332
quote:

[..]

Ik onthou alleen interessante weetjes :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_95028382
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik denk dat weinig mensen hier steeds tot in detail onthouden voor welke opdrachtgevers en feestjes jij zoal danst :P
geloof ik wel maar dacht dat deze post wel duidelijk was, zoniet dan alsnog verduidelijkt hoop ik :)
  maandag 4 april 2011 @ 16:45:20 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95028385
quote:

Nu begrijp ik het ook pas hoor en dat terwijl ik er toch een hele studie aan besteed heb om jouw posts allemaal te begrijpen. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_95028439
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

bedankt weer -O-
pi_95028463
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En de foto's zeker? ;)
pi_95028465
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

juist, ik zeg dat ik bonbonbloc HEB dus dat ik het nu beter doe door cracottes te eten want minder slecht :s)
100 gr. bonbonbloc = 545 kcals
100 gr. cracottes = 345 kcals

bonbonbloc = lekkerder dan cracottes dus hogere bevredingsgraad. Ik denk persoonlijk dus dat je minder goed bezig ben. Daarnaast: waarom zou jij je daar zorgen over maken :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_95028488
@ CF: Ik heb overigens wel kardemompoeder, dus in uiterste nood kan ik daar wat van gebruiken, maar peulen om te laten trekken is lekkerder denk ik..
pi_95028508
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:46 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

En de foto's zeker? ;)
Zelfs die niet :@
pi_95028527
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bedankt weer -O-
Yw *)
pi_95028547
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Nu begrijp ik het ook pas hoor en dat terwijl ik er toch een hele studie aan besteed heb om jouw posts allemaal te begrijpen. :+
haha geslaagd? _O-
pi_95028587
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef Sunnythesun het volgende:
@ CF: Ik heb overigens wel kardemompoeder, dus in uiterste nood kan ik daar wat van gebruiken, maar peulen om te laten trekken is lekkerder denk ik..
Ja, die ruiken echt verrukkelijk O+
pi_95028623
dag allemaal... Lein op de fiets ? wordt dat een (goede) gewoonte?

En Krakke met een buro in zee ? Haal er uit wat erin zit...

Haha Sun ! rozenwater bij Intratuin ? !
Ik heb wel even gegoogled voor dalsoeprecepten. Nu nog linzen scoren.

Vanavond: quiche (Danone) gevuld met zalmsnippers - aard - en fijngesneden venkel.

De heup gedraagt zich.
pi_95028637
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 16:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

hehe.. nja lijkt me leuk een keer zelf ijs te maken iig :D
pi_95028680
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Yw *)
wel zonde dat ik t uitleg als het je toch niet interesseert. Dieren interesseren mij ook niks maar anderen zijn er erg aan gehecht en hoop ik dus dat het daarmee goed gaat, bv bij Muffin.
pi_95028728
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:49 schreef AnneX het volgende:
dag allemaal... Lein op de fiets ? wordt dat een (goede) gewoonte?

En Krakke met een buro in zee ? Haal er uit wat erin zit...

Ik heb wel even gegoogled voor dalsoeprecepten. Nu nog linzen scoren.

Vanavond: quiche (Danone) gevuld met zalmsnippers - aard - en fijngesneden venkel.

De heup gedraagt zich.
Een brave heup, goed nieuws! :)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 4 april 2011 @ 16:51:54 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95028748
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:

haha geslaagd? _O-
Nee, Ik kom binnenkort weer eens bijles nemen en een hertentamen doen. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_95028846
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:49 schreef AnneX het volgende:
:Y Er zit hier een groot filiaal met een grote 'Aan de dis' afdeling waar ze ook taartbakproducten verkopen en naar ik weet wordt rozenwater ook vaak bij banket gebruikt toch? Dus die kans lijkt me vrij groot dat ze het daar wel hebben :)
pi_95028848
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 16:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

die sinaasappelsap/grapefruitsap/citroensap jelly met kardemonpeulen van Nigel slater moet je ook eens maken, die is zo lekker! :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95028910
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:

hehe.. nja lijkt me leuk een keer zelf ijs te maken iig :D
Ik heb jaaaaren geleden eens met de ijsmachine ijs gemaakt van gecondenseerde melk met kardemom en pistachenootjes. Geen succes, de gecondenseerde melk is zo zoet dat het niet mooi stevig bevriest. Plus: het glazuur springt van je tanden :o
pi_95028915
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y Er zit hier een groot filiaal met een grote 'Aan de dis' afdeling waar ze ook taartbakproducten verkopen en naar ik weet wordt rozenwater ook vaak bij banket gebruikt toch? Dus die kans lijkt me vrij groot dat ze het daar wel hebben :)
handig is dat.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95028938
Anne, misschien hebben al die oefeningen je heup wel heel goed gedaan *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')