jij begrijpt het laatste uur weinig van mijn posts hequote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. En leg het nu nog eens duidelijk uit
Ik denk dat weinig mensen hier steeds tot in detail onthouden voor welke opdrachtgevers en feestjes jij zoal danstquote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
jij begrijpt het laatste uur weinig van mijn posts heik heb ff geleden over Slam en Duitsland invalboekingen gepost. Slam werkt met ander bureau maar die konden Duitsland om een of andere reden niet doen en toen werden wij gevraagd met als lokkertje dat ze ontevreden over huidig bureau zijn en als ze ons goed vonden ze over zouden stappen naar ons
juist, ik zeg dat ik bonbonbloc HEB dus dat ik het nu beter doe door cracottes te eten want minder slechtquote:
Dus jullie krijgen alleen de rotklusjes in Duitsland?quote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij begrijpt het laatste uur weinig van mijn posts heik heb ff geleden over Slam en Duitsland invalboekingen gepost. Slam werkt met ander bureau maar die konden Duitsland om een of andere reden niet doen en toen werden wij gevraagd met als lokkertje dat ze ontevreden over huidig bureau zijn en als ze ons goed vonden ze over zouden stappen naar ons
Ik onthou alleen interessante weetjesquote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geloof ik wel maar dacht dat deze post wel duidelijk was, zoniet dan alsnog verduidelijkt hoop ikquote:Op maandag 4 april 2011 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen hier steeds tot in detail onthouden voor welke opdrachtgevers en feestjes jij zoal danst
Nu begrijp ik het ook pas hoor en dat terwijl ik er toch een hele studie aan besteed heb om jouw posts allemaal te begrijpen.quote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
bedankt weerquote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik onthou alleen interessante weetjes
En de foto's zeker?quote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik onthou alleen interessante weetjes
100 gr. bonbonbloc = 545 kcalsquote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
juist, ik zeg dat ik bonbonbloc HEB dus dat ik het nu beter doe door cracottes te eten want minder slecht
Zelfs die nietquote:
Ywquote:
haha geslaagd?quote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het ook pas hoor en dat terwijl ik er toch een hele studie aan besteed heb om jouw posts allemaal te begrijpen.
Ja, die ruiken echt verrukkelijkquote:Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef Sunnythesun het volgende:
@ CF: Ik heb overigens wel kardemompoeder, dus in uiterste nood kan ik daar wat van gebruiken, maar peulen om te laten trekken is lekkerder denk ik..
wel zonde dat ik t uitleg als het je toch niet interesseert. Dieren interesseren mij ook niks maar anderen zijn er erg aan gehecht en hoop ik dus dat het daarmee goed gaat, bv bij Muffin.quote:
Een brave heup, goed nieuws!quote:Op maandag 4 april 2011 16:49 schreef AnneX het volgende:
dag allemaal... Lein op de fiets ? wordt dat een (goede) gewoonte?
En Krakke met een buro in zee ? Haal er uit wat erin zit...
Haha Sun ! rozenwater bij Intratuin ? !
Ik heb wel even gegoogled voor dalsoeprecepten. Nu nog linzen scoren.
Vanavond: quiche (Danone) gevuld met zalmsnippers - aard - en fijngesneden venkel.
De heup gedraagt zich.
Nee, Ik kom binnenkort weer eens bijles nemen en een hertentamen doen.quote:
quote:
die sinaasappelsap/grapefruitsap/citroensap jelly met kardemonpeulen van Nigel slater moet je ook eens maken, die is zo lekker!quote:
Ik heb jaaaaren geleden eens met de ijsmachine ijs gemaakt van gecondenseerde melk met kardemom en pistachenootjes. Geen succes, de gecondenseerde melk is zo zoet dat het niet mooi stevig bevriest. Plus: het glazuur springt van je tandenquote:Op maandag 4 april 2011 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
hehe.. nja lijkt me leuk een keer zelf ijs te maken iig
handig is dat.quote:Op maandag 4 april 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er zit hier een groot filiaal met een grote 'Aan de dis' afdeling waar ze ook taartbakproducten verkopen en naar ik weet wordt rozenwater ook vaak bij banket gebruikt toch? Dus die kans lijkt me vrij groot dat ze het daar wel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |