Wel in zijn huis, anders zit jij met de troep!quote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Avond is incl, nacht ook, maar niet in 1 bed
Oh en de ochtend erna zit er ook bij
Whehehe....quote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Avond is incl, nacht ook, maar niet in 1 bed
Oh en de ochtend erna zit er ook bij
Nee, een huis van een vriend van 'mquote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel in zijn huis, anders zit jij met de troep!
In Amsterdam. Dus bij geen van ons beiden thuisquote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel in zijn huis, anders zit jij met de troep!
Ook hendig!quote:
Ik zou zeggen, houd dat soort acties (groupon enzo) in de gaten, komt vast wel weer terugquote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oeh dankje!
Maar ik heb het geld nu gewoon echt niet, en die bon is maar 6 maanden geldig
Wel lief dat je eraan denkt
Hm slim ja, nooit aan gedachtquote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, houd dat soort acties (groupon enzo) in de gaten, komt vast wel weer terugIs echt tof, soms zitten er leuke dingen tussen
Heb een bioscoopbon van 7,50 gescored voor een euro, voor 12,50 naar zo'n stand up comedy club in a'dam en 10 euro besteltegoed voor een 5 euro voor justeat
Dat is primaquote:
Klein budget he, dan word je creatiefquote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm slim ja, nooit aan gedacht
Thanks voor de tip
Ook nog precies de goede ookquote:
Woahquote:Op maandag 4 april 2011 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klein budget he, dan word je creatiefHeb vorig jaar voor minimaal 200 euro aan gratis spullen geregeld
Heerlijk
er is maar 1 perenijs!quote:
Deurne boekt vooruitgangquote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
Zo zo, wat een luxe, internet werkt een keer langer dan 5 minuten
Je eet graag karton?quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart pakt de hele doos en gaat in een hoekje zitten smullen.
Ik denk dat je een beetje misselijk word van 12 perenijsjes.quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart pakt de hele doos en gaat in een hoekje zitten smullen.
Hij laat anderen ook al aan pennen sabbelen!quote:
Het werkte goed tot dat UPC eraan had gewerktquote:
verbrand!quote:Op maandag 4 april 2011 16:03 schreef Barreltje het volgende:
wat is er met de rode folders gebeurd??
Groen gewordenquote:Op maandag 4 april 2011 16:03 schreef Barreltje het volgende:wat is er met de rode folders gebeurd??
Oeh bah. Gekke mensen die inwoners van Zandvoortquote:Op maandag 4 april 2011 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij laat anderen ook al aan pennen sabbelen!
ik haaaaat veranderingen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |