ideaal is dat hequote:Op maandag 4 april 2011 14:42 schreef Soempie het volgende:
Wat fijn dat er niets meer bijgewerkt hoeft te worden.
Alleen technisch, commercieel of in vakgebieden waar ik geen affiniteit mee heb en dus ook geen kans op maakquote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien je antwoorden een paar posts geleden:
Is er dan werkelijk niets anders dan bij een callcenter te gaan werken?
Daarom juist, je zit er toch voor minimaal 2 jaar aan vast dan?quote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alleen technisch, commercieel of in vakgebieden waar ik geen affiniteit mee heb en dus ook geen kans op maak
Zoals ik het nu zie moet ik op de een of andere manier aan geld zien te komen, zodat ik er een opleiding naast kan doen die me op de langere termijn wél aan een leuke baan gaat helpen.
Geen idee, daar word ik zelf dan ook niet gelukkig van...quote:Op maandag 4 april 2011 14:45 schreef TradeMarkie het volgende:
ik had vrijdag wat handgereedschap besteld voor mezelf, wat ik voor m'n werk nodig heb, maar waarom kunnen mannen daar toch stiekem een beetje gelukkig van worden?![]()
Het minimum is 1 jaar, maar dat vind ik geen probleem. Een opleiding (zeker deeltijd) kost ook tijd natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom juist, je zit er toch voor minimaal 2 jaar aan vast dan?
In dat geval, gewoon doen, laat ze de rambam krijgen...quote:Op maandag 4 april 2011 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het minimum is 1 jaar, maar dat vind ik geen probleem. Een opleiding (zeker deeltijd) kost ook tijd natuurlijk.
't Valt ook niet echt op en ik had er vooral zelf heel veel last van.quote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, dat wist ik helemaal niet joh
Goed dat je het zo afsluit met rijles!
quote:Op maandag 4 april 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat geval, gewoon doen, laat ze de rambam krijgen...
quote:Op maandag 4 april 2011 14:45 schreef TradeMarkie het volgende:
ik had vrijdag wat handgereedschap besteld voor mezelf, wat ik voor m'n werk nodig heb, maar waarom kunnen mannen daar toch stiekem een beetje gelukkig van worden?![]()
Geweldig!!quote:Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Valt ook niet echt op en ik had er vooral zelf heel veel last van.Sociale angst, dus steeds ideeen van: ik kan het niet, ze vinden me stom/ dom/ lelijk/ niet leuk/ suf, ze vragen zich af wat ik hier doe, etc Waardoor ik situaties of ging vermijden of enorm nerveus werd.
Maar 't is alleen maar leuk nu, omdat ik nu niet meer met zenuwen naar m'n werk ga, in m'n eentje in cafeetjes iets ga drinken, kledingzaken in ga zonder me druk te maken om verkoopsters en zelfs het pashokje uit kom met nieuwe kleding aan, alleen heel veel onderhandeld heb over dingen voor de bruiloft, tentamens niet meer mis, me niet schaam voor de conditietest in de sportschool, etc.
En dan evengoed de 'AKQ Feel Good Poster' Award winnen...quote:Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Valt ook niet echt op en ik had er vooral zelf heel veel last van.Sociale angst, dus steeds ideeen van: ik kan het niet, ze vinden me stom/ dom/ lelijk/ niet leuk/ suf, ze vragen zich af wat ik hier doe, etc Waardoor ik situaties of ging vermijden of enorm nerveus werd.
Maar 't is alleen maar leuk nu, omdat ik nu niet meer met zenuwen naar m'n werk ga, in m'n eentje in cafeetjes iets ga drinken, kledingzaken in ga zonder me druk te maken om verkoopsters en zelfs het pashokje uit kom met nieuwe kleding aan, alleen heel veel onderhandeld heb over dingen voor de bruiloft, tentamens niet meer mis, me niet schaam voor de conditietest in de sportschool, etc.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan evengoed de 'AKQ Feel Good Poster' Award winnen...
StartPeople vroeg wel of ik bij andere uitzendbureaus ook in deze procedure zatquote:Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef Soempie het volgende:
Gaan ze het dan bij andere uitzendbureaus controleren? Lijkt me niet, toch?
Daarom verbaast het me ook wel een beetje.quote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef Soempie het volgende:
LB
[..]
Maar ik ben wel vaak vrolijk en heb bij dingen die mis gaan of nare dingen wel zoiets van: 't komt ook wel weer goed. Dus ik ben toch wel positief ingesteld.
heey dat heb ik ook. Pennen vooralquote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ik word altijd blij van mappen, pennen, schrijfblokken, etc. Dus ik begrijp je wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |