ideaal is dat hequote:Op maandag 4 april 2011 14:42 schreef Soempie het volgende:
Wat fijn dat er niets meer bijgewerkt hoeft te worden.
Alleen technisch, commercieel of in vakgebieden waar ik geen affiniteit mee heb en dus ook geen kans op maakquote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien je antwoorden een paar posts geleden:
Is er dan werkelijk niets anders dan bij een callcenter te gaan werken?
Daarom juist, je zit er toch voor minimaal 2 jaar aan vast dan?quote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alleen technisch, commercieel of in vakgebieden waar ik geen affiniteit mee heb en dus ook geen kans op maak
Zoals ik het nu zie moet ik op de een of andere manier aan geld zien te komen, zodat ik er een opleiding naast kan doen die me op de langere termijn wél aan een leuke baan gaat helpen.
Geen idee, daar word ik zelf dan ook niet gelukkig van...quote:Op maandag 4 april 2011 14:45 schreef TradeMarkie het volgende:
ik had vrijdag wat handgereedschap besteld voor mezelf, wat ik voor m'n werk nodig heb, maar waarom kunnen mannen daar toch stiekem een beetje gelukkig van worden?![]()
Het minimum is 1 jaar, maar dat vind ik geen probleem. Een opleiding (zeker deeltijd) kost ook tijd natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom juist, je zit er toch voor minimaal 2 jaar aan vast dan?
In dat geval, gewoon doen, laat ze de rambam krijgen...quote:Op maandag 4 april 2011 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het minimum is 1 jaar, maar dat vind ik geen probleem. Een opleiding (zeker deeltijd) kost ook tijd natuurlijk.
't Valt ook niet echt op en ik had er vooral zelf heel veel last van.quote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, dat wist ik helemaal niet joh
Goed dat je het zo afsluit met rijles!
quote:Op maandag 4 april 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat geval, gewoon doen, laat ze de rambam krijgen...
quote:Op maandag 4 april 2011 14:45 schreef TradeMarkie het volgende:
ik had vrijdag wat handgereedschap besteld voor mezelf, wat ik voor m'n werk nodig heb, maar waarom kunnen mannen daar toch stiekem een beetje gelukkig van worden?![]()
Geweldig!!quote:Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Valt ook niet echt op en ik had er vooral zelf heel veel last van.Sociale angst, dus steeds ideeen van: ik kan het niet, ze vinden me stom/ dom/ lelijk/ niet leuk/ suf, ze vragen zich af wat ik hier doe, etc Waardoor ik situaties of ging vermijden of enorm nerveus werd.
Maar 't is alleen maar leuk nu, omdat ik nu niet meer met zenuwen naar m'n werk ga, in m'n eentje in cafeetjes iets ga drinken, kledingzaken in ga zonder me druk te maken om verkoopsters en zelfs het pashokje uit kom met nieuwe kleding aan, alleen heel veel onderhandeld heb over dingen voor de bruiloft, tentamens niet meer mis, me niet schaam voor de conditietest in de sportschool, etc.
En dan evengoed de 'AKQ Feel Good Poster' Award winnen...quote:Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Valt ook niet echt op en ik had er vooral zelf heel veel last van.Sociale angst, dus steeds ideeen van: ik kan het niet, ze vinden me stom/ dom/ lelijk/ niet leuk/ suf, ze vragen zich af wat ik hier doe, etc Waardoor ik situaties of ging vermijden of enorm nerveus werd.
Maar 't is alleen maar leuk nu, omdat ik nu niet meer met zenuwen naar m'n werk ga, in m'n eentje in cafeetjes iets ga drinken, kledingzaken in ga zonder me druk te maken om verkoopsters en zelfs het pashokje uit kom met nieuwe kleding aan, alleen heel veel onderhandeld heb over dingen voor de bruiloft, tentamens niet meer mis, me niet schaam voor de conditietest in de sportschool, etc.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan evengoed de 'AKQ Feel Good Poster' Award winnen...
StartPeople vroeg wel of ik bij andere uitzendbureaus ook in deze procedure zatquote:Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef Soempie het volgende:
Gaan ze het dan bij andere uitzendbureaus controleren? Lijkt me niet, toch?
Daarom verbaast het me ook wel een beetje.quote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef Soempie het volgende:
LB
[..]
Maar ik ben wel vaak vrolijk en heb bij dingen die mis gaan of nare dingen wel zoiets van: 't komt ook wel weer goed. Dus ik ben toch wel positief ingesteld.
heey dat heb ik ook. Pennen vooralquote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ik word altijd blij van mappen, pennen, schrijfblokken, etc. Dus ik begrijp je wel een beetje.
Eerder: 'een kansloos en wanhopig mens'quote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
LB, gewoon doen hoor. Een "brutaal" mens heeft de halve wereld!
Jij moet ook even die cursus van Soempie gaan doen...quote:Op maandag 4 april 2011 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eerder: 'een kansloos en wanhopig mens'
Ach, jij bent geen kansloos mens hoor. Komt wel goed!! Het is alleen nu even heel erg kut.quote:Op maandag 4 april 2011 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaja, ik zit maar een beetje te klooien...quote:Op maandag 4 april 2011 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet ook even die cursus van Soempie gaan doen...
Het valt anderen ook niet zo op. Sven wel, maar die kent me natuurlijk heel goed.quote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom verbaast het me ook wel een beetje.
Ik vind jou juist zo'n type dat een ander uit de put kan halen met je enthousiaste uitstraling en zo.
Ik heb zoiets zelfs een keer in je Fobo geschreven, geloof ik...
quote:Op maandag 4 april 2011 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, dus VREEMDE weersverschijnselen vinden alleen plaats als het geen heldere dag is. En dit was dus een normaal weersverschijnsel ofzo?quote:Ook gelooft Crichton niet in een vreemd weersverschijnsel, omdat het een heldere dag was.
Getver! Je zult ze maar op je hoofd krijgen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
Op een school in Schotland regende het opeens wormen(haha, regenwormen /seth).
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ege-wormenregen.html
En dan staat er:
[..]
Ah, dus VREEMDE weersverschijnselen vinden alleen plaats als het geen heldere dag is. En dit was dus een normaal weersverschijnsel ofzo?
Kromme redenatie.
Lijkt me ook niet lekker neequote:Op maandag 4 april 2011 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Getver! Je zult ze maar op je hoofd krijgen.
Hopelijk pikt de politiek het dan op. Zou wel een geruststelling zijn, want m'n tentamen van volgende week zie ik nog niet zo zitten.quote:Op maandag 4 april 2011 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet lekker nee
En verder mogelijk goed nieuws voor langstudeerders:
http://www.nu.nl/politiek(...)te-onrechtmatig.html
Dat is gewoon een extended Batmobiel...quote:Op maandag 4 april 2011 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wubbo Ockels gaat Chriet Titulaer een beetje achterna. Projecties maken die heel duidelijk niet gehaald gaan worden:
http://www.nu.nl/auto/248(...)nteert-superbus.html
Een superbus voor 23 passagiers die 250km/u kan en op een speciale rijstrook moet gaan rijden...binnen 5 tot 10 jaar
Het prototype heeft 13 miljoen gekost.
250km/u slaat nergens op met een snelheidslimiet van 120/130. Een aparte rijbaan? Ze doen nu al JAREN over de verbreding van 1 weg, laat staan genoeg losse rijbanen voor die suffe bus
[ afbeelding ]
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is gewoon een extended Batmobiel...
Een lang ding dat een aparte baan nodig heeft om 250 km/h te rijden.. Is dat niet gewoon een trein?quote:Op maandag 4 april 2011 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wubbo Ockels gaat Chriet Titulaer een beetje achterna. Projecties maken die heel duidelijk niet gehaald gaan worden:
http://www.nu.nl/auto/248(...)nteert-superbus.html
Een superbus voor 23 passagiers die 250km/u kan en op een speciale rijstrook moet gaan rijden...
Dat zou wel geweldig zijn!!quote:Op maandag 4 april 2011 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Gesprek bij UWV gehad, eventueel een werkervaringsplek te pakken. Hangt af van Noordhoff, aangezien ik daar een motivatie voor heb geschreven
Straks krijg ik nog een luxeprobleem dat ik moet kiezen welke van de 2 ik wil doen
Soempgoed bezig hoor
en nu duimen dat je je rijbewijs snel hebt!
Ik heb nu wel weer genoeg op m'n hakken gelopentijd voor kleren en sloffen die wat relaxter zitten
Dat zou fijn zijn Etc!quote:Op maandag 4 april 2011 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Gesprek bij UWV gehad, eventueel een werkervaringsplek te pakken. Hangt af van Noordhoff, aangezien ik daar een motivatie voor heb geschreven
Straks krijg ik nog een luxeprobleem dat ik moet kiezen welke van de 2 ik wil doen
Bij het UWV willen ze een onderzoek om te kijken hoe social media en dergelijke beter kunnen worden ingezet dan dat ze nu doen, zodat ze jongeren beter kunnen bereiken. En er is een website die een stuk beter kanquote:Op maandag 4 april 2011 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn Etc!![]()
Wat voor werk zou je daar gaan doen?
Super!quote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij het UWV willen ze een onderzoek om te kijken hoe social media en dergelijke beter kunnen worden ingezet dan dat ze nu doen, zodat ze jongeren beter kunnen bereiken. En er is een website die een stuk beter kanEventueel opgevolgd met implementatie van nieuwe zaken.
Bij Noordhoff: geen idee, dat is mijn eigen initiatief, wil er in elk geval graag een gesprek hebben voor een eventuele werkervaringsplaats
Nee, er komen geen haltes, er is niet een vastgelegd spoor, kan maar 23 mensen vervoeren en is niet langer dan 1 coupe. Een kaartje zou wel hetzelfde gaan kosten als een treinkaartje, staat er.quote:Op maandag 4 april 2011 16:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een lang ding dat een aparte baan nodig heeft om 250 km/h te rijden.. Is dat niet gewoon een trein?
Wat geweldig joh! Straks heb je het voor het kiezen.quote:Op maandag 4 april 2011 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Jepquote:Op maandag 4 april 2011 16:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he, in de MyAT hebben de icoontjes van het subforum ineens een andere vorm, is dit nieuw?
Ik zou misschien wel kunnen blijven als administratief medewerker in een sector, maar of dat bij mij past/ik daar gelukkig van wordt??quote:Op maandag 4 april 2011 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je eventueel nog op je werk nu omscholen Diaan?
Wel vervelend dat je niet zeker bent van je toekomst daar
Zo ziet het er ook uit op de iPad volgens mij. Ik vind het wel fijn!quote:Op maandag 4 april 2011 16:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he, in de MyAT hebben de icoontjes van het subforum ineens een andere vorm, is dit nieuw?
Het is nieuw en ik vind het OERlelijkquote:Op maandag 4 april 2011 16:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de vraag was eigenlijk meer of dit maanden al zo was maar dat het me vandaag voor het eerst opviel
quote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is nieuw en ik vind het OERlelijk
Ik vind het er wel tof uitzienquote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is nieuw en ik vind het OERlelijk
De nieuwe hogesnelheidstreinen zouden (uiteindelijk) 250 moeten rijden, over hun aparte baanquote:Op maandag 4 april 2011 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, er komen geen haltes, er is niet een vastgelegd spoor, kan maar 23 mensen vervoeren en is niet langer dan 1 coupe. Een kaartje zou wel hetzelfde gaan kosten als een treinkaartje, staat er.
Trouwens, geen trein in Nederland die 250 gaat volgens mij.
Ik heb nog geen prijzen gezienquote:Op maandag 4 april 2011 16:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan is die bus per kilometer een stuk goedkoper
..maar we noemen het geen 'station'.quote:Het is de bedoeling dat de bus gaat rijden op een speciale rijstrook naast de autosnelweg. ''Maar we werken niet met stations'', zei Ockels maandag. ''Ik woon niet op station A en werk niet op station B. Openbaar vervoer moet makkelijker dan dat''.
Het idee is dat de superbus op aanvraag passagiers ophaalt, naar de snelweg rijdt, op zijn speciale rijstrook voorbij het andere verkeer zoeft, en vervolgens mensen afzet in de buurt van hun bestemming.
Nee, dat noemen we een halte, net als bij iedere andere bus. Bussen hebben echter, net als treinen, vaste haltes. En volgens mij is het bij d eze niet de bedoeling dat het alleen maar vaste plekken zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb nog geen prijzen gezien
Overigens
[..]
..maar we noemen het geen 'station'.
Is Wiebel van z'n geloof gevallen?quote:
quote:
Als het om mij gaat is z'n lat opeens veel lager.quote:Op maandag 4 april 2011 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is Wiebel van z'n geloof gevallen?
Ik las langerquote:Op maandag 4 april 2011 17:51 schreef Soempie het volgende:
Als het om mij gaat is z'n lat opeens veel lager.![]()
Heb ik hier nog gepost dat ik er hier pas 1 zag rijden?quote:Op maandag 4 april 2011 17:48 schreef iamredleader het volgende:
1.21 gigawats! En ik heb altijd al een DeLorean willen hebben, inclusief flux capacator
dat klinkt niet al te veelbelovend iddquote:Op maandag 4 april 2011 17:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
TM,
in de Volkskrant een recensie van de Jiskefet musical. Ze komen er niet echt goed vanaf
http://www.volkskrant.nl/(...)paard-gebleven.dhtml
quote:Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gigawatts, jigowatts... de twijfel is er nog altijd:quote:Op maandag 4 april 2011 17:48 schreef iamredleader het volgende:
1.21 gigawats! En ik heb altijd al een DeLorean willen hebben, inclusief flux capacator
quote:You Say Gigawatt, I Say Jigowatt
By RICHARD S. CHANG
In the course of writing about Lauren Reillys DeLorean, I came across a strange dilemma concerning one of the quotes from Back to the Future.
In the scene where Marty McFly tells Young Doc Brown the amount of energy needed to power the flux capacitor, Brown has a minor meltdown. 1.21 JIGOWATTS! he says over and over. Thats how its written in the script jigowatt. But you wont find the word in the dictionary. What you will find is gigawatt. And since we pronounce gigabyte with a hard g, it seems logical that gigawatt would follow suit.
According to BTTF.com, an unofficial movie fan site, the subject was addressed in the Special Edition DVD by Bob Gale, the movies producer, in his voice-over commentary during the scene with the scale model:
I should talk about jigowatts for a second.
The proper pronunciation is, of course, gigawatts [with a hard g sound], and when Bob [Zemeckis] and I were doing research, we talked to somebody who mispronounced it jigowatts. And we were actually completely unfamiliar with the term, and we thought that was how it was supposed to be said. It does come from the Greek root gigas [that Greek root is pronounced with a j sound, not a g sound], for gigantic, so I suppose its not beyond the realm of possibility. But never having heard of it, we actually spelled it in the script jigowatt. So a jigowatt is actually supposed to be a gigawatt, a million watts. So the mystery of the gigawatts is now solved.
I wish it were that simple. According to Wikipedia, the official National Institute of Standards and Technology pronunciation is with a soft g. The Merriam-Webster dictionary lists two pronunciations: soft g first, then followed by a hard g.
It seems Doc Brown was right all along.
TL;DRquote:Op maandag 4 april 2011 19:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
gigawatts, jigowatts... de twijfel is er nog altijd:
[..]
denk niet dat je jezus snel tegenkomt in de kroegquote:Op maandag 4 april 2011 19:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je zal zien dat je hem binnenkort een keer tegenkomt in een (pub)quiz
hij loopt nog wel eens door de stad (of iemand die het nodig vind om luidkeels de boodschap te verspreiden)quote:Op maandag 4 april 2011 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat je jezus snel tegenkomt in de kroeg
in de kroeg is het die man die aan de bar genageld lijkt te zijnquote:Op maandag 4 april 2011 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hij loopt nog wel eens door de stad (of iemand die het nodig vind om luidkeels de boodschap te verspreiden)
quote:Op maandag 4 april 2011 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in de kroeg is het die man die aan de bar genageld lijkt te zijn
Ik neem aan met je huis?quote:Op maandag 4 april 2011 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
net even de begroting bijgewerkt met de werkelijk gemaakte kosten en het valt me tot nu toe niet af, loop redelijk op schema en ik denk dat ik zelfs lager uitkom dan begroot
http://video.google.com/videoplay?docid=-6598735785283071432#quote:Op maandag 4 april 2011 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in de kroeg is het die man die aan de bar genageld lijkt te zijn
ja en misschien heb ik dan gewoon hoog ingezet in de begrotingquote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik neem aan met je huis?
Kan nietKlussen is toch altijd duurder dan dat je berekend
quote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-6598735785283071432#
Even doorspoelen naar 59:05
Valsspelertquote:Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja en misschien heb ik dan gewoon hoog ingezet in de begroting
realistquote:
[..]
[..]
29 juni wordt bekend gemaakt waar het bestuur en dus het bovenlokale stafbureau zich gaat vestigen en welke en hoeveel functies daar zijn. Aangezien we met 4 rechtbanken samen gaan, die nu allemaal volledige beman/vrouwd zijn, is de concurrentie groot.quote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef Soempie het volgende:
@ Diaan, onzekere periode dus en ook heel spannend! Wanneer denk je meer zekerheid te hebben?
wow!!quote:
Dan moet je 600 biedenquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
29 juni wordt bekend gemaakt waar het bestuur en dus het bovenlokale stafbureau zich gaat vestigen en welke en hoeveel functies daar zijn. Aangezien we met 4 rechtbanken samen gaan, die nu allemaal volledige beman/vrouwd zijn, is de concurrentie groot.
[..]
wow!!Leuke auto zeg. Die had ik ook wel willen hebben.
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
Alvast een voorschotje op de volgende Amerikaanse presidentsverkiezingen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
Alvast een voorschotje op de volgende Amerikaanse presidentsverkiezingen:
[ afbeelding ]
Het kan me niet grof genoeg zijn. ZEKER niet als het aankomt op rednecks uit het noordenquote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
(en dan ben ik bang dat dat de nette grappen zijn
)
Wij hebben ook een Dyson, die was toen in de aanbieding. Heel fijn dingquote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier zo'n zakloze stofzuiger?
En is dat een goed idee?
Ik heb nu de keuze tussen nieuwe stofzuigerzakken kopen, of meteen maar een nieuwe stofzuiger ...
Er staat er vandaag eentje op ibood
Klopt, krijg je alleen die fellino borstel er niet bij. Niet dat ik die echt nodig heb want geen huisdieren.quote:Op maandag 4 april 2011 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Let op
http://webshop.telegraaf.nl/1/ec-cat-alles/pro-1171187
staat ie ook al voor 79 euri
Net op tv een familie lid. Het is volgens de familie, wat een verrassing, 100% de schuld van de school. Die heeft hen achtergelaten.quote:Op maandag 4 april 2011 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
De jeugd van tegenwoordig ook
http://www.nu.nl/binnenla(...)-moedwillig-weg.html
Whahahaaha ja hoorquote:Op maandag 4 april 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net op tv een familie lid. Het is volgens de familie, wat een verrassing, 100% de schuld van de school. Die heeft hen achtergelaten.
Volgens het familielid hadden de meisje maar ¤200 bij zich en hebben dat moeten gebruiken om jassen te kopen. Want ze hadden het zo koud gedurende de Nacht. Toen hun geld op was hebben ze zich gemeldt bij de Franse politie.quote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whahahaaha ja hoor
Debielen
Het is niet ongewoon dat pubermeisjes er vandoor gaan. Maar die zijn echt niet dom genoeg om gelijk proberen te bellen of naar de politie gaan als ze ECHT waren achter gelaten
quote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens het familielid hadden de meisje maar ¤200 bij zich en hebben dat moeten gebruiken om jassen te kopen. Want ze hadden het zo koud gedurende de Nacht. Toen hun geld op was hebben ze zich gemeldt bij de Franse politie.
Mijn reet! Die zijn gewoon wezen hoeren en snoeren tot hun geld op was en gaan nu zielig doen.
De gemiddelde puber loopt 90% van de tijd dat ze wakker zijn met een mobiele telefoon in de hand. Als ze langer dan 20 minuten niet op twitter/facebook/msn/hyves een status update hebben gedaan gaan mensen zich zorgen maken. Maar nu namen ze toevallig niet opquote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens het familielid hadden de meisje maar ¤200 bij zich en hebben dat moeten gebruiken om jassen te kopen. Want ze hadden het zo koud gedurende de Nacht. Toen hun geld op was hebben ze zich gemeldt bij de Franse politie.
Mijn reet! Die zijn gewoon wezen hoeren en snoeren tot hun geld op was en gaan nu zielig doen.
dus dan slenter je eerst maar een nacht door parijs voordat je denkt van goh laat ik eens naar de politie gaanquote:Op maandag 4 april 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net op tv een familie lid. Het is volgens de familie, wat een verrassing, 100% de schuld van de school. Die heeft hen achtergelaten.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
Hey, dat is raar. Ze hebben de namen weggehaald uit het artikel
Zeker bang voor racistische opmerkingen?
Ja lach maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Zijn die twee 16 en 17? Ze zien er oud uit voor hun leeftijd...quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees trouwens net dat ze 1 april "kwijt zijn geraakt". Dit was zeker hun idee van een goede grap?
-edit-
och, kijk: http://www.camilleri.nl/2(...)ufi-en-anoesha-aram/
quote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
mijn eerste gedachten toen ik het hoorde was dat zijn allochtonenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees trouwens net dat ze 1 april "kwijt zijn geraakt". Dit was zeker hun idee van een goede grap?
-edit-
och, kijk: http://www.camilleri.nl/2(...)ufi-en-anoesha-aram/
Ik verwachtte twee Tokkies eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mijn eerste gedachten toen ik het hoorde was dat zijn allochtonenen blijkbaar had ik gelijk
dat dacht ik gelijk daarna want het was wel Maastricht waar ze vandaan kwamenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik verwachtte twee Tokkies eerlijk gezegd...
1987:quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:53 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zag zojuist voor het eerst een aflevering van '8 simple rules... for dating my teenage daughter', nadat ik eerder op comedy central ook een aflevering married with children had gezien.
En ik had alsnog niet door dat Katey Segal in beide speelde
Dat was dan ook eigenlijk de reden dat ik de tv niet uit zette.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
En de oudste dochter zien we weer in een andere leuke serie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het 1 sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik verwachtte twee Tokkies eerlijk gezegd...
Nope. Ik heb drie nummers. 2 staan er uit en de derde kreeg ik wel iemand te pakken maar die zei dat ik dus een van die andere twee moet hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kantoor/pz bellen, of zijn die ook neit voor 8:30 bereikbaar? Hebben ze geen algemeen nummer voor dit soort zaken?
no shit, Sherlockquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef De_Hertog het volgende:
Vanochtend in de krant: de zelfhulpkassa's leiden tot verlies omdat mensen vaak 'vergeten' te betalen.
Dat kon nu werkelijk niemand zien aankomen?
Ziek melden!? Paar paracetamols slikken en gewoon gaan werken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:11 schreef Soempie het volgende:
Leidinggevende heeft haar telefoon uit staan.![]()
Hoe moet ik me nou ziek melden?
Jajaja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ziek melden!? Paar paracetamols slikken en gewoon gaan werken.
Ja.quote:
't is niet gewoon een verkoudheid of hoofdpijn.quote:
Oh, wat dan? Btw antwoorden is niet verplicht hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is niet gewoon een verkoudheid of hoofdpijn.
Beterschap!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:25 schreef Soempie het volgende:
Gaat je niks aan.'t Is in elk geval niet met een paracetamol op te lossen.
En nu ga ik weer liggen.
Beterschapquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:25 schreef Soempie het volgende:
't is in elk geval niet met een paracetamol op te lossen.
En nu ga ik weer liggen.
waren er verder nog financiele belangen voor je in het spel. Had je gewed, uitslagen verkocht?quote:
Niet eens, was een oefenwedstrijd :pquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waren er verder nog financiele belangen voor je in het spel. Had je gewed, uitslagen verkocht?
quote:PARIJS
VAN ONZE VERSLAGGEVERS - De Maastrichter meisjes Halima Saoufi (16) en Anoesha Aram (17) die gisteren na een dagenlange vermissing weer opdoken in Parijs, zeggen er als clochards door de stad te zijn getrokken, op straat te hebben geslapen en door een hel te zijn gegaan. Het was vreselijk eng.
Volgens de tieners die afgelopen vrijdag tijdens een schoolreisje in Parijs vermist raakten, begon de ellende toen zij die middag verdwaald raakten bij een middagje shoppen aan de Champs-Élysées. Halima en Anousha moesten op een afgesproken tijdstip bij een Adidas-winkel verschijnen, maar zeggen bij de verkeerde winkel op hun klas van het Sint Maartenscollege te hebben staan wachten. De schoolbus is toen zonder ons vertrokken. Iedereen dacht dat we waren weggelopen: maar dat durven we niet eens en dat zouden we nooit doen!
Volgens de meisjes waren ze niet in staat om iemand te bereiken: de telefoon van Halima was leeg en uitgeschakeld, bij Anousha was het beltegoed op. Hun gsm's zijn bovendien prepaid-telefoons die in het buitenland niet werken. Ik kreeg een sms van mensen van school en later ook van mijn zus. Iedereen vroeg waar we waren. Het was heel erg, want ook ook telefoontjes kon ik niet meer beantwoorden.
De twee, die zonder bagage zaten, besteedden hun geld aan kleding om de koude nachten in Parijs door te komen. !!We hebben geslapen op bankjes, soms een paar uurtjes in een McDonald-vestiging en af en toe ook in een groot winkelcentrum. Het was vreselijk eng 's nachts. We zagen allemaal rare mensen ook mannen die als vrouwen waren verkleed - en hadden het af en toe niet meer. Bij een belwinkel zegt het duo vergeefs te hebben geprobeerd om contact te leggen met Nederland. Volgens Halima en Anoesha zijn zij niet meteen naar de politie gestapt, omdat ze daar vorige week donderdag ook al mee te maken hadden. Ook toen waren we verdwaald, is hun verhaal. De politie hielp ons toen bij het bellen naar een mentor. Maar die wilde eerst zijn pizza opeten en kwam ons pas drie kwartier later halen.
Na drie dagen in Parijs als zwervers te hebben gebivakkeerd, stapten de meisjes gisteren naar de politie op het Gare du Nord. Daar was inmiddels doorgedrongen dat twee Nederlandse jongeren waren verdwenen en werd meteen actie ondernomen. Huilend maar dolblij sloten Halima en Anoesha gisteravond in Parijs hun familieleden in de armen.
Dat valt nog meequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmorgen naar de garage geweest... ¤ 350,= schade...
Inquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef De_Hertog het volgende:
Vanochtend in de krant: de zelfhulpkassa's leiden tot verlies omdat mensen vaak 'vergeten' te betalen.
Dat kon nu werkelijk niemand zien aankomen?
Okay, dus omdat ze misschien 3 kwartier moeten wachten op redding, gaan ze maar 3 dagen rondlopen?quote:Volgens Halima en Anoesha zijn zij niet meteen naar de politie gestapt, omdat ze daar vorige week donderdag ook al mee te maken hadden. Ook toen waren we verdwaald, is hun verhaal. De politie hielp ons toen bij het bellen naar een mentor. Maar die wilde eerst zijn pizza opeten en kwam ons pas drie kwartier later halen.
Je zal leraar zijn van zo'n stel debielen zeg.. pfff.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, dus omdat ze misschien 3 kwartier moeten wachten op redding, gaan ze maar 3 dagen rondlopen?
moeten we nog een grap maken over allochtonen en al eerder met de politie in aanraking gekomen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, dus omdat ze misschien 3 kwartier moeten wachten op redding, gaan ze maar 3 dagen rondlopen?
Neuh, ik wil graag voelen als ik ergens tegenaan trap. Een open deur geeft zo weinig voldoeningquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
moeten we nog een grap maken over allochtonen en al eerder met de politie in aanraking gekomen?
OMGquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je zal leraar zijn van zo'n stel debielen zeg.. pfff.
Volgens de directeur van die school spreekt een van de twee meisjes vloeiend Frans overigens.
Ja, wij vonden het ook aan de lage kant... maar als dat het kost, kost dat het..quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat valt nog meeen de tegenpartij moet alles betalen, toch?
Scheelt weer een extra stuk gebak halen als je verjaardag viert voor de familie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef TradeMarkie het volgende:
dat meisje van 12 heeft, volgens het nieuws net, dezelfde vader als haar dochter...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Scheelt weer een extra stuk gebak halen als je verjaardag viert voor de familie.
Dat lag helaas al in de lijn der verwachting, gezien het feit dat 'ie al een keer veroordeeld is voor incest met zijn andere dochterquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef TradeMarkie het volgende:
dat meisje van 12 heeft, volgens het nieuws net, dezelfde vader als haar dochter...
ok, dat was mij nog ontgaan, maar het is inderdaad te triest voor woordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lag helaas al in de lijn der verwachting, gezien het feit dat 'ie al een keer veroordeeld is voor incest met zijn andere dochter
Nou, het is nog veel erger:quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ok, dat was mij nog ontgaan, maar het is inderdaad te triest voor woorden
Waarschijnlijk heel slecht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
Dan vraag ik me af hoe het met die moeder gesteld is... als hij in zo'n situatie de voogdij krijgt..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het is nog veel erger:
hij is ooit veroordeeld. Later zijn hij en zijn vrouw gescheiden en hij kreeg de voogdij over deze dochter. Een veroordeelde incestpedo
Mooi initiatief, heb 2 flessen besteld...quote:Full News Release - Monday, 4 April, 2011
Craft Distillers support Japan
A group of independent Scottish Distilleries have agreed to collaborate to produce a unique whisky and donate all proceeds to the disaster relief effort in Japan.
Each of the seven distilleries, representing the best craft producers in the Scotch whisky business, will donate a cask of their single malt that will be expertly blended to create a limited edition whisky, appropriately called the Spirit of Unity, which will never be produced again.
The connections between the malt whisky industry and Japan are strong as few consumers are as passionate about malt whisky as the Japanese and it has been a major export market for many years.
The idea came from Euan Michell, managing director of Isle of Arran Distillers. Mitchell explained 'Many in our industry, like me, travel regularly to Japan and have made friends and contacts with Japanese whisky enthusiasts.
'On seeing the scale and horror of the problems they are facing we were moved to help and other craft distillers immediately came onboard.'
The distillers are Arran, BenRiach, Bladnoch, GlenDronach, Mitchell’s Glengyle, Kilchoman and Springbank. Each of them is a multiple award-winning independent business. They have never collaborated in this way and are never likely to again.
The combined contribution will produce approximately 2,000 bottles with 1,200 available in the UK. The remainder will be shipped to Japan with some being donated for sale in New Zealand to assist with relief in the aftermath of the Christchurch earthquake.
It is expected that the release will be oversubscribed as soon as it is made available.
With the support of suppliers and partners, including retailers, a conservative estimate is that at least £50,000 will be donated to the relief effort.
Independent whisky expert David Broom comments 'This is a marvellous and compassionate response to the dreadful tragedy which has befallen Japan and is a beautifully symbolic gesture of how the craft distillers of Scotland are working together to help their friends in that country.
'What's more, with the pedigree of the distilleries involved I know that this will be a superb whisky.
'Nothing like this has been produced before and whisky lovers around the world will be clamouring to own and taste this one-off bottling. In doing so, they will be helping aid the Japanese people.'
For whisky fans the leading producers each represent acclaimed malt whisky regions in Islands, Speyside, Highland, Islay, Campbeltown and Lowland.
The producers will offer the limited bottling available through two leading online whisky retailers; Royal Mile Whiskies and Loch Fyne Whiskies, and in their respective shops in Edinburgh & London and Inveraray.
Euan Mitchell - 'Not a penny of profit will be taken from this project by any of the parties involved with the packaging being donated free of charge by Chesapeake Branded Packaging.
'The Spirit of Unity will be available in store and for despatch by the end of April with details being posted on the websites of the distillers and retailers.'
Pre-orders at £59 per bottle (not including postage and packaging) are now being taken at www.royalmilewhiskies.com
For more information: contact Dafne Alonso or Simon Russell of Inside Media on 01179 066 570
NOTES
Dave Broom is Editor-in-Chief of Whisky Magazine Japan
For more information on each producer visit their websites...
www.arranwhisky.com
www.benriachdistillery.co.uk
www.bladnoch.co.uk
www.glendronachdistillery.com
www.kilkerran.com
www.kilchomandistillery.com
www.springbankdistillers.com
En 'Martijn' van de Berg is in hongerstaking.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het is nog veel erger:
hij is ooit veroordeeld. Later zijn hij en zijn vrouw gescheiden en hij kreeg de voogdij over deze dochter. Een veroordeelde incestpedo
Het staat trouwens half in het zojuist geposte artikel:quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ok, dat was mij nog ontgaan, maar het is inderdaad te triest voor woorden
quote:De Raad voor Kinderbescherming had eerder al aangifte gedaan van een zedenmisdrijf
Hij is zelfs 3 dagen in drinkstaking geweest maar "dat ging hem te snel"quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En 'Martijn' van de Berg is in hongerstaking.
Heeft 'ie een nieuw gebitje voor niets aangeschaft...
Het moment dat je dit soort figuren openlijk op het plein gaat stenigen, komt steeds dichterbij...
Al inzicht op jullie vakantie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Spirit Of Unity - Blended Malt Whisky for Disaster Fund 46% 70cl
[ afbeelding ]
Please note that this whisky is not yet bottled but we are pre-selling because we want to get money in as quickly as possible so we can pass it onto Japan. If you are ordering any other products we will take payment for the complete order immediately and send when the charity bottling arrives. In the meantime we will regularly batch up payments and send direct to the Japanese relief charity of choice. We are not taking a penny of profit or charging in anyway for the forwarding of these bottles.
The independent distilleries of Arran, BenRiach, Bladnoch, GlenDronach, Glengyle, Kilchoman and Springbank have all been moved to help Japan during this difficult time.
As Dave Broom put it so well 'This is a marvellous and compassionate response to the dreadful tragedy which has befallen Japan and is a beautifully symbolic gesture of how the craft distillers of Scotland are working together to help their friends in that country.'
Of the 2,000 bottles created 1,200 will be sold in the UK and 800 will also be on sale in New Zealand to help generate funds where there are still problems following the Christchurch earthquake.
[..]
Mooi initiatief, heb 2 flessen besteld...
die man kan me niet lang genoeg in hongerstaking blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij is zelfs 3 dagen in drinkstaking geweest maar "dat ging hem te snel"
De grappen over kindermenu's en happy meals laten wel erg lang op zich wachten hoor.. een beetje opschieten mensen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die man kan me niet lang genoeg in hongerstaking blijven
Dat dus....quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tot nu toe wordt alles nog steeds gecancelled vanuit onze reisorganisatie (Koning Aap).quote:
Er is een snellere manier. Maar dan begint het linkse gepeupel weer te mekkeren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gaan slapen, of naar bed gegaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Zaterdag wezen stappenMaar als dit nu nog de resultaten zijn dan is dat a) laat en b) vervelend
Kan alleen geen andere reden bedenken, ben braaf op tijd gaan slapen gisteren
Heb in de bus m'n ogen dichtgehad, maar hielp niet echt. En als ik nu ga slapen slaap ik 's nachts nietquote:
Ik ben nu 20 uur op maar heb nog helemaal geen slaap. Maar als ik nu naar bed ga slaap ik tot 1000 morgen ochtend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb in de bus m'n ogen dichtgehad, maar hielp niet echt. En als ik nu ga slapen slaap ik 's nachts nietga gewoon lui zijn vanmiddag
Goed intiatief, ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi initiatief, heb 2 flessen besteld...
k** voor het eerst wordt er om een random reader/ pincode van m'n creditcard gevraagd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt? Bij Royal Mile Whiskies?
Dan heb je een verzamelobject te pakken...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
k** voor het eerst wordt er om een random reader/ pincode van m'n creditcard gevraagd.
Die heb ik niet bij me. Vanavond nog een keer proberen....
Rabobank zeker? Dat is inderdaad "nieuw". Een vriend van me liep er pas ook tegenaan toen hij kaartjes moest bestellen. Erg irritant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
k** voor het eerst wordt er om een random reader/ pincode van m'n creditcard gevraagd.
Die heb ik niet bij me. Vanavond nog een keer proberen....
jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rabobank zeker? Dat is inderdaad "nieuw". Een vriend van me liep er pas ook tegenaan toen hij kaartjes moest bestellen. Erg irritant.
Bij abn moest ik een tijdje geleden een wachtwoord aanmaken voor internetaankopen. Als ik nu met m'n creditcard iets koop op internet wordt ik naar een site gestuurd om dat wachtwoord in te typen. Die site ziet er overigens nogal amateuristisch uit dus de eerste keer heb ik even de bank gebeld om te vragen of dit wel kloptequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja
hebben andere banken het nog niet?
En volgens medeleerlingen wilden die twee weglopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je zal leraar zijn van zo'n stel debielen zeg.. pfff.
Volgens de directeur van die school spreekt een van de twee meisjes vloeiend Frans overigens.
Ik heb alleen een DEF cc. Die mag ik niet voor dit soort zaken gebruiken. Anders had ik je wel uit de brand geholpen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Die whisky klinkt wel interessant, maar ik ben een beetje blut en heb geen ccPech voor Mr. Etcie
Technisch gezien is het ook zijn beurt voor een cadeautjequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een DEF cc. Die mag ik niet voor dit soort zaken gebruiken. Anders had ik je wel uit de brand geholpen.
Zijn beurt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Technisch gezien is het ook zijn beurt voor een cadeautjemaar ik vind het veel te leuk om iets te geven
![]()
Trek je jurk aan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:12 schreef Etcetera het volgende:
technisch gezien welmaar geen zin om het echt bij te gaan houden
mij te veel werk en ik vind het tof om hem blij te maken met iets leuks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Huh, je moet het inderdaad sowieso niet bijhouden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:12 schreef Etcetera het volgende:
technisch gezien welmaar geen zin om het echt bij te gaan houden
mij te veel werk en ik vind het tof om hem blij te maken met iets leuks
Etcie en Mr Etcie sitting in a tree........quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:14 schreef Etcetera het volgende:
En trouwens: zoals ik me voel als ik bij 'm ben, da's al een cadeau op zich![]()
Lijkt me redelijk verneukeratief voor een relatie. 'Ja maar jij geeft me nooooit iets!!!'quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh, je moet het inderdaad sowieso niet bijhouden.
Bij ING is dat al een flinke tijd zo bij alle onlien CC betalingen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij abn moest ik een tijdje geleden een wachtwoord aanmaken voor internetaankopen. Als ik nu met m'n creditcard iets koop op internet wordt ik naar een site gestuurd om dat wachtwoord in te typen. Die site ziet er overigens nogal amateuristisch uit dus de eerste keer heb ik even de bank gebeld om te vragen of dit wel klopte
Op dit moment niet. Zeker niet als je ze allebei kwijt kunt aan die persoonquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef MadMaster het volgende:
@ Nem:
Geen interesse in de MSP kaarten?
Ik krijg nu de eerste PM binnen van een geïnteresseerde, dus...
Maar met je: 'technisch gezien..' post geef je aan dat je het ook wel een beetje bij aan het houden bent.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk verneukeratief voor een relatie. 'Ja maar jij geeft me nooooit iets!!!'![]()
![]()
kansloos
Nee, hij/zij wil er maar 1 en ik wil er in één keer van af bij voorkeur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Zeker niet als je ze allebei kwijt kunt aan die persoon
Geloof me, dat komt omdat de 'stand' nu op 1-0 staatquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar met je: 'technisch gezien..' post geef je aan dat je het ook wel een beetje bij aan het houden bent.![]()
Ik zou er sowieso ook maar 1 kopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij/zij wil er maar 1 en ik wil er in één keer van af bij voorkeur.
Of er moet zich nog een individu aandienen. Zo ook meegedeeld...
Je hebt nog niks van hem gekregen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geloof me, dat komt omdat de 'stand' nu op 1-0 staatDan is het makkelijk
1 + 1 = ....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso ook maar 1 kopen.
Moet dat danquote:
En dat telt niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet dat dan![]()
Hij heeft me getrakteerd toen we uit eten zijn geweest in Groningen
Dan is het toch 1-1?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet dat dan![]()
Hij heeft me getrakteerd toen we uit eten zijn geweest in Groningen
Eigenlijk wel hequote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Technisch gezien is het ook zijn beurt voor een cadeautjemaar ik vind het veel te leuk om iets te geven
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:14 schreef Etcetera het volgende:
En trouwens: zoals ik me voel als ik bij 'm ben, da's al een cadeau op zich![]()
je begint echt een meisje meisje te worden hequote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef TradeMarkie het volgende:
je begint echt een meisje meisje te worden he
Waren we daar al niet achter na het jurkje en de hakkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee. We wachten nog op het moment dat je bruine benen hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waren we daar al niet achter na het jurkje en de hakken
jij ontkende nog gisterquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waren we daar al niet achter na het jurkje en de hakken
Of een PVDA topmanquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morgen 19 graden met veel zon.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. We wachten nog op het moment dat je bruine benen hebt.
Vergelijk jij nu Etcie met Cohen!?quote:
Nee, met Wouter Bosquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergelijk jij nu Etcie met Cohen!?
Dat is wel een zware belediging richting Etcie.
Nem geeft wel een uitleg.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig, jij begrijpt 'm dus ook niet...
De beste verklaring die ik kan vinden is de term draaikontquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig, jij begrijpt 'm dus ook niet...
Hmzzquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De beste verklaring die ik kan vinden is de term draaikont
bingowquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De beste verklaring die ik kan vinden is de term draaikont
Die snap ik dan weer niet?quote:
quote:
Ga jij even verklaren waarom ik iets post...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet er een GIF-plaatje bij denken...
Want iedere partij werd jarenlang De Draaikont van Den Haag genoemd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsjonge, dan kan je elke politieke partij wel noemen...
Behalve het CDA, daar zitten types die nog meedogenlozer te werk gaan dan Agent 47 (Hitman).quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsjonge, dan kan je elke politieke partij wel noemen...
Die term ken ik dan ook niet...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Want iedere partij werd jarenlang De Draaikont van Den Haag genoemd?
Soempie begrijpt hem wel en Ofyles ook...quote:
Alsof 'ie aangereden wordt door een weggeshopte autoquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie begrijpt hem wel en Ofyles ook...
Wat voor beweging maakt die kat nou met z'n achterwerk?
Speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof 'ie aangereden wordt door een weggeshopte auto
Kanonnen, dat helpt niet echtquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je nieuwe adoratiesong voor Wiebel?
Voor jou dan:quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, bij deze
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=47b62fecd59497ff
Ofyles had 'm meteen al door, zonder dat ik al die moeite hoefde te doen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kanonnen, dat helpt niet echt
Maar ik snap je bedoeling.
Nou, 0. Want dat zijn artikelen uit 2010 en 2011.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou dan:
http://www.nieuwslog.nl/2(...)aikont-van-het-jaar/
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=b40645bf626d28b6
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=b40645bf626d28b6
Hoeveel nog meer?
Gelukkig zijn we allemaal precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ofyles had 'm meteen al door, zonder dat ik al die moeite hoefde te doen...
Nee, maar ik word wel geacht te weten dat een PVDA topman het synoniem voor een draaikont is...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal precies hetzelfde?
Ja zo gek is dat niet want zo werd 'ie een paar jaar genoemd in de pers. Net als Ozzie The Prince of Darkness isquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik word wel geacht te weten dat een PVDA topman het synoniem voor een draaikont is...
Aardappels, gehaktballen en doperwten. En appelmoes met stoofperensmaak.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, eens kijken wat de pot schaft vandaag...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aardappels, gehaktballen en doperwten. En appelmoes met stoofperensmaak.
Ja. Zie DEF.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand het verhaal van Marco Croon nog gevolgd?
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:23 schreef Cobra4 het volgende:
Na 22 uur wakker zijn ga ik maar eens slapen. Tot morgen.
Wat een onzaak is dat ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand het verhaal van Marco Croon nog gevolgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |