luister je favoriete muziek als je strijktquote:Op maandag 4 april 2011 14:32 schreef Olle. het volgende:
Geachte leden van Fok.
Vanavond is het helaas weer nodig om een aantal blousses te moeten strijken. Hier heb ik altijd een enorme hekel aan en ik verlies hier veel tijd door.
Heeft iemand wellicht ideeen om dit sneller te kunnen doen?
Zoals wellicht het aanschaffen van een goede hoes o.i.d?
kijk aan dat is een goed idee!quote:Op maandag 4 april 2011 14:34 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
luister je favoriete muziek als je strijkt
moeder heb ik helaas niet meer, mijn huishoudster heeft andere zaken te doen en wat vriendin betreft die heeft er eigenlijk geen zin in :$quote:
wtfquote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef Olle. het volgende:
[..]
kijk aan dat is een goed idee!
dat ga ik vanavond eens toepassen
Nee maar mijn eigen muziek nietquote:Op maandag 4 april 2011 14:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
wtfJe gaat toch niet zonder muziek dat soort kut klusjes uitvoeren ?
dus je gaat mijn tip proberen?quote:
Maar dan zie je de helft van de film niet, of je hebt na afloop nog steeds verkreukte kledingquote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef geelkuikentje het volgende:
strijken moet je sowieso alleen maar doen als er een leuke/goeie film op de buis is. Meestal zet ik dus een dvd op.
zeker weten!quote:Op maandag 4 april 2011 14:41 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
dus je gaat mijn tip proberen?
okquote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef Olle. het volgende:
[..]
zeker weten!
ik heb 14 blousses voor vanavond en met het filmpje er bij nou dan komt het goed!
uiteraard mag de kwaliteit van het strijken niet verloren gaan! Dus dit zal een lang proces worden.
goede tip betreft de hoezen, ik heb ook al hoezen gezien waarbij de knopen gewoon in de hoes gedrukt worden dus dat je makkelijker kun strijken.quote:Op maandag 4 april 2011 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan zie je de helft van de film niet, of je hebt na afloop nog steeds verkreukte kleding
Muziek lijkt me dan een beter idee
TS je hebt trouwens van die.. ja hoe moet ik dan nou uitleggen.. Soort van hoezen waar je een blouse netjes in kunt opvouwen. Deze zijn eigenlijk voor als je een blouse mee op reis neemt, maar zo kun je 'm natuurlijk ook gewoon in je kast leggen.
oke begrepen!quote:Op maandag 4 april 2011 14:47 schreef Lienekien het volgende:
Eenmaal gestreken zou ik ze netjes op een hangertje in de kast hangen.
En het is overhemd.
Omdat je er anders bij het opvouwen weer kreukels in maakt.quote:
blouse was voor vrouwen dacht ik, niet zeker vanquote:
ik doelde op je overhemd opmerkingquote:Op maandag 4 april 2011 14:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat je er anders bij het opvouwen weer kreukels in maakt.
Blouse of bloes is voor dames, een overhemd is een herenkledingstuk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |