?quote:toen mijn vriendin een smsje kreeg van een andere jongen die hem de hele tijd probeerde te bellen,
Nee ik wil haar niet kwijt, en ze beloofd me dat ze dit ook nooit weer zal doen, ze zat ook niet lekker in haar vel. Maar ze heeft nog nooit iemand verneukt, ze is nog noooit vreemdgegaanquote:Op maandag 4 april 2011 14:26 schreef Arriviste het volgende:
Ik neem aan dat het vertrouwen van jouw kant weg is.
En aangezien een relatie zonder vertrouwen gewoonweg niet gaat werken, ben ik bang dat het einde van jullie relatie in zicht is.
Ga nou even serieus bij jezelf na. Wil je haar echt niet kwijt? (iemand die tegen jou liegt en vreemdgaat (?))Of praat je jezelf dat alleen maar aan?
ze liegtquote:Op maandag 4 april 2011 14:28 schreef ShermanTank18 het volgende:
[..]
Nee ik wil haar niet kwijt, en ze beloofd me dat ze dit ook nooit weer zal doen, ze zat ook niet lekker in haar vel. Maar ze heeft nog nooit iemand verneukt, ze is nog noooit vreemdgegaan
hoe weet jij zo zeker dat dat niet zo is ?quote:
Ik geloof haar ook niet inderdaad. Ze wil hem niet kwijt dus verteld ze denk ik maar de helft in de hoop dat ze wordt vergeven.quote:
Sowieso moet je ophouden met het goed praten van haar gedrag.quote:Op maandag 4 april 2011 14:28 schreef ShermanTank18 het volgende:
[..]
Nee ik wil haar niet kwijt, en ze beloofd me dat ze dit ook nooit weer zal doen, ze zat ook niet lekker in haar vel. Maar ze heeft nog nooit iemand verneukt, ze is nog noooit vreemdgegaan
Wees haar voor, en zorg er zelf voor dat ze het nooit meer kan doen. Bij jou dan tenminste.quote:Op maandag 4 april 2011 14:32 schreef ShermanTank18 het volgende:
Naja ik ga vanavond naar haar toe, om er over te praten maar ik zal dat wel te horen krijgen dat ze het nooit weer zal doen.
Tuurlijk, ze gaat je heus niet vertellen dat ze het weer gaat doen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:32 schreef ShermanTank18 het volgende:
Naja ik ga vanavond naar haar toe, om er over te praten maar ik zal dat wel te horen krijgen dat ze het nooit weer zal doen.
Stel jezelf de vraag: Kan ik haar nog vertouwen?quote:Op maandag 4 april 2011 14:32 schreef ShermanTank18 het volgende:
Die jongen had zelf ook een vriendin al heel lang! Die weet het nog niet eeens,quote:Op maandag 4 april 2011 14:31 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Sowieso moet je ophouden met het goed praten van haar gedrag.
Een andere punt is dat die jongen echt niet alleen maar vrienden met haar wil zijn. Ik blijf erbij. Een relatie zonder vertrouwen gaat op lange termijn niet werken.
Ik weet het niet, wel moeilijk maar denk dat ik het kan verwerken!quote:Op maandag 4 april 2011 14:33 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Stel jezelf de vraag: Kan ik haar nog vertouwen?
FTFY.quote:Naja ik ga vanavond naar haar toe, om er over te praten maar ze zal dan wel te horen krijgen dat ik haar nooit meer zal doen.
Dat is niet jouw probleem. Wat die jongen met andere meiden uitspookt, moet jij je niet druk om gaan maken.quote:Op maandag 4 april 2011 14:34 schreef ShermanTank18 het volgende:
[..]
Die jongen had zelf ook een vriendin al heel lang! Die weet het nog niet eeens,
Dump je vriendin en ga naar dat meisje toe, jullie kunnen elkaar goed gebruiken.quote:Op maandag 4 april 2011 14:34 schreef ShermanTank18 het volgende:
[..]
Die jongen had zelf ook een vriendin al heel lang! Die weet het nog niet eeens,
Twijfel is niet doen he, dat weet je neem ik aan wel.quote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef ShermanTank18 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wel moeilijk maar denk dat ik het kan verwerken!
Nee dat is ook wel zo, maar ik weet wel dat mijn vriendin me heel erg trouw is, ze is bijna elke dag bij me, dit is alleen over msn gebeurd als ik aan het werk was.quote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Dat is niet jouw probleem. Wat die jongen met andere meiden uitspookt, moet jij je niet druk om gaan maken.
Ga eerder bij jezelf na of je je vriendin nog wel kunt vertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |