ook ik moet eerlijk bekennen het wel met je eens te zijnquote:
Ja oke, maar wat houdt dat precies in dan?quote:Op maandag 4 april 2011 17:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, zo noemen we het, studies... clinical trials.
ik vermoed vrijwillige proefpersonen bij nieuwe medice procedures/medicijnenquote:Op maandag 4 april 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja oke, maar wat houdt dat precies in dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:
supermooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tap tap tap
Staat je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg goed
hou maar aan, ik ben er met 30min
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja, ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vermoed vrijwillige proefpersonen bij nieuwe medice procedures/medicijnen
quote:Op maandag 4 april 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat je goedErg goed
hou maar aan, ik ben er met 30min
quote:Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Damn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
failquote:Op maandag 4 april 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas, het oude kloffie is alweer aan
Hij is niet scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:staat je goed voor een strapless jurk, maarja, straplessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja kleine man stond niet te springenquote:Op maandag 4 april 2011 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fail![]()
wat was zijn reactie "moet ik nu wéér" een foto maken voor die mensen op dat stomme forum
gewoon omdat t kanquote:
Ik was allang blij dat ie 'm wilde maken jaquote:
wat is er mis met strapless? Kan prima, mits er borsten aanwezig zijn, maar die heeft ze.quote:Op maandag 4 april 2011 17:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
staat je goed voor een strapless jurk, maarja, strapless
Wat is er nu weer mis met strapless?quote:Op maandag 4 april 2011 17:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
staat je goed voor een strapless jurk, maarja, strapless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |