quote:
Het is al net een halve kinderboerderijquote:
ideaal toch?quote:
Nu moet sedan z'n Nick alleen nog veranderen in stationquote:Op maandag 4 april 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is al net een halve kinderboerderij
toen ik een jaar of 4 geleden m'n aangifte eind augustus deed, kostte me dat niks. Kan me dus niet voorstellen dat die 4 dagen je nu gaan opbrekenquote:Op maandag 4 april 2011 19:30 schreef stbabylon het volgende:
Wat nou als je op 4-4 je belasting opstuurt... krijg je dan weer een boete over de 2k die je terug krijgt?
quote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet sedan z'n Nick alleen nog veranderen in station
of minibusje? daar kunnen er 7+1 inquote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet sedan z'n Nick alleen nog veranderen in station
Neh, leek mij ook al niet (ook even gegoogled, je krijgt eerst nog een herinnering dan). Dus 1991e BELASTINGVRIJquote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
toen ik een jaar of 4 geleden m'n aangifte eind augustus deed, kostte me dat niks. Kan me dus niet voorstellen dat die 4 dagen je nu gaan opbreken
¤3000+ hierquote:Op maandag 4 april 2011 19:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, leek mij ook al niet (ook even gegoogled, je krijgt eerst nog een herinnering dan). Dus 1991e BELASTINGVRIJkomen mijn kant op. Tijd om een vakantie te boeken
Tenzij je vaker te laat bent geweestquote:Op maandag 4 april 2011 19:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, leek mij ook al niet (ook even gegoogled, je krijgt eerst nog een herinnering dan). Dus 1991e BELASTINGVRIJkomen mijn kant op. Tijd om een vakantie te boeken
hmm, keer of 4 te laat geweest, nog nooit een boete gehad. Maar ik hoefde ook nooit te betalen, kreeg altijd geld terug, mss dat dat scheelt.quote:
In de krant stond vanmorgen dat je bij een bepaald aantal keren te laat een boete krijgt, 200 nogwat. Bij herhaaldelijk kan dat oplopen tot 4000 of zo.quote:Op maandag 4 april 2011 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, keer of 4 te laat geweest, nog nooit een boete gehad. Maar ik hoefde ook nooit te betalen, kreeg altijd geld terug, mss dat dat scheelt.
quote:
nog 4 stuks, moet in 4 jaar kunnenquote:Op maandag 4 april 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik dan moet doorfokken? Op mijn leeftijd?
quote:
Moet je maar niet zo oud zijnquote:Op maandag 4 april 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik dan moet doorfokken? Op mijn leeftijd?
Dan is er geen probleemquote:Op maandag 4 april 2011 19:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben normaal nooit te laat, ben meestal al halverwege januari klaar er mee. Free money.
En dat terwijl ik toch vroeg genoeg begonnen ben verdoriequote:
je had gewoon moeten door fokkenquote:Op maandag 4 april 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat terwijl ik toch vroeg genoeg begonnen ben verdorie
quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je had gewoon moeten door fokkenwas je allang klaar geweest
![]()
en fuck dat figuurtje, je bent toch een moeder
Phoe, die komt wel aanquote:
Onzin, je leven is allang voorbijquote:Op maandag 4 april 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee niks, stomme vooroordelen! Strak moet ik blijven
Nee, straks begint ie juist weer toch, nog een paar jaar en het ding is zowat volwassenquote:
Dan wel ja, maar dan ben je weer te oudquote:Op maandag 4 april 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, straks begint ie juist weer toch, nog een paar jaar en het ding is zowat volwassen
doet me denken aan de intro tune van de serie 'off centre':quote:
quote:
Adopteer je maar een afrikaantjequote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, onze liefdesbabies dan?
Zeg, zo oud ben ik ook weer niet hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar dan ben je weer te oud
Oh ja, Madonna-stylequote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
Ben wel benieuwd hoe missbehavin eruitziet als ze 45/50 is.
Als je dat zo moet zeggen, dan welquote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, zo oud ben ik ook weer niet hoor.
Hoef je gelukkig niet lang voor te wachtenquote:Op maandag 4 april 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
Ligt er aan of ze blijft roken of nietquote:Op maandag 4 april 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gelukkig trek ik me van jou toch niets aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |