Goed he!quote:
Ik heb de station weggedaan om eerlijk te zijnquote:Op maandag 4 april 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer komt de kat en de station en de plakplaatjes op het achterraam?
Apple.quote:Op maandag 4 april 2011 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Zo, hebben we dat ook weer gehad voor vandaag. Nu nog steden en Apple bashen en we zijn vroeg klaar.
Apple.quote:Op maandag 4 april 2011 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Zo, hebben we dat ook weer gehad voor vandaag. Nu nog steden en Apple bashen en we zijn vroeg klaar.
Ze is best leuk, maar Purmerend. Dacht 't niet.quote:
De androidmarket doet het al het hele weekend nietquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef rival het volgende:
maar eens ff wat anders.....
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit vraag wel om pics natuurlijk!![]()
Dat ligt dan niet alleen aan de market. Hier heeft 'ie het hele weekend probleemloos gewerkt.quote:Op maandag 4 april 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
De androidmarket doet het al het hele weekend niet.
Dat is vast de schuld van Apple fanboys die jaloers zijn op het superieure Android.quote:Op maandag 4 april 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De androidmarket doet het al het hele weekend niet.
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........CongratzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Leugens!quote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef Q. het volgende:
Dat is vast de schuld van Apple fanboys die jaloers zijn op het superieure Android.
de tuin is een Rimboe, een slaapkamer is roze, een ander is mintgroen...quote:
http://tweakers.net/nieuw(...)in-beheermodule.htmlquote:Op maandag 4 april 2011 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt dan niet alleen aan de market. Hier heeft 'ie het hele weekend probleemloos gewerkt.
Van de buitenkant danquote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
de tuin is een Rimboe, een slaapkamer is roze, een ander is mintgroen...
dus dit kan wel wachten tot ik mijn eigen foto's heb
quote:
quote:
thnxquote:Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef AirwiN het volgende:
Welkom bij de grootschuldbezitters rival! Gefeliciteerd!
Klinkt alsof je er zo in kan. En die tuin komt vanzelf wel.quote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef rival het volgende:
de tuin is een Rimboe, een slaapkamer is roze, een ander is mintgroen...
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
scroll lock?quote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
HelpIk ben in excel aan het werken en ineens doen mn pijltjestoetsen het niet meer
Nou gaat het beeld naar links en rechts in plaats van dat ik naar de volgende cel hop
Heeeeellppp
Zo niet cool dit
nee de woonkamer is nog niet rozequote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er zo in kan. En die tuin komt vanzelf wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |