quote:
Moet je maar niet zo oud zijnquote:Op maandag 4 april 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik dan moet doorfokken? Op mijn leeftijd?
Dan is er geen probleemquote:Op maandag 4 april 2011 19:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben normaal nooit te laat, ben meestal al halverwege januari klaar er mee. Free money.
En dat terwijl ik toch vroeg genoeg begonnen ben verdoriequote:
je had gewoon moeten door fokkenquote:Op maandag 4 april 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat terwijl ik toch vroeg genoeg begonnen ben verdorie
quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je had gewoon moeten door fokkenwas je allang klaar geweest
![]()
en fuck dat figuurtje, je bent toch een moeder
Phoe, die komt wel aanquote:
Onzin, je leven is allang voorbijquote:Op maandag 4 april 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee niks, stomme vooroordelen! Strak moet ik blijven
Nee, straks begint ie juist weer toch, nog een paar jaar en het ding is zowat volwassenquote:
Dan wel ja, maar dan ben je weer te oudquote:Op maandag 4 april 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, straks begint ie juist weer toch, nog een paar jaar en het ding is zowat volwassen
doet me denken aan de intro tune van de serie 'off centre':quote:
quote:
Adopteer je maar een afrikaantjequote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, onze liefdesbabies dan?
Zeg, zo oud ben ik ook weer niet hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar dan ben je weer te oud
Oh ja, Madonna-stylequote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
Ben wel benieuwd hoe missbehavin eruitziet als ze 45/50 is.
Als je dat zo moet zeggen, dan welquote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, zo oud ben ik ook weer niet hoor.
Hoef je gelukkig niet lang voor te wachtenquote:Op maandag 4 april 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
Ligt er aan of ze blijft roken of nietquote:Op maandag 4 april 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gelukkig trek ik me van jou toch niets aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |