abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7672210
Hallo!
Ik ben dringend op zoek naar een kamer in EINDHOVEN!
Wie kan me hieraan helpen?
Liefst min 15m2 en kabelinternet...
Meer info zodra iemand wat heeft.
[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
pi_7726246
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 18:11 schreef Kennyman het volgende:
En ik zoek nog mensen, een jongen en een meid voor een kamer van 10 m2 voor 156 excl. en 12 m2 voor 187 m2 excl in Tilburg. Het licht heel dichtbij de KUB en op 30 sec afstand van de westermarkt. Het is een rijtjeshuis wat in goede staat is, goede buurt enzo. Nou, meel maar op: westerparktilburg@hotmail.com als je interesse hebt, de kijkavond is iig op woensdag 4 december om 7 uur. Meel wel ff van te voren als je komt.
Hey! Ik ben stiekem wel op zoek naar een kamer in Tilburg, is 1 van die 2 kamers nog steeds vrij? (Wel een beetje laat...)
  zaterdag 11 januari 2003 @ 15:18:24 #203
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7838582
*kick*

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 11 september 2002 15:14 schreef Afwezig het volgende:
Jo!
Ik zoek een kamer in Nijmegen Om me zelf even te promoten hier: Ik ben de ideale huisgenoot omdat ik ..

.. gezellig ben
.. zeer redelijk kan koken
.. niet rook
.. opruim
.. niet zeik over mensen die wel roken, en niet opruimen, kunnen koken, gezellig zijn etc.

Ik studeer HBO-V in Nijmegen (Groesbeekseweg), en ik zou het dus leuk vinden wanneer de kamer daar op een enigsinds fietsbare afstand vandaan zit Ook leuk zou zijn toch minimaal 10m2 ruimte te hebben in m'n kamer. De huur moet gewoon redelijk op te brengen zijn voor een student. En last but not least, ik heb €50.- voor degene die me aan een leuke kamer helpt
-edit-

Owja, reacties kunnen ook nog naar afwezig@chello.nl

--------------------------------------------------------------------------------

hee, ik zoek dus ook een kamer in Nijmegen.
Dan ook maar wat over mezelf
19, student informatiekunde aan de b-fac

ben gezellig
niet rokend
Ja uh koken moet ik nog wel wat aan gaan doen, want nu komt het niet zo ver
Zeik eigenlijk ook nergens over

En mij gaat het toch vooral om een gezellig studentenhuis en de prijs komen we wel uit, als dit een beetje in verhouding staat tot het aangebodene

[edit]Wie me trouwens aan een kamer helpt, mag een game naar keuze uitzoeken, lijkt me wel toepasselijk op fok! [/edit]

zaterdag 11 januari 2003 @ 15:57:27 #204
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_7839041
quote:
Op maandag 18 november 2002 13:48 schreef Jerommeke.nl het volgende:
en ik zoek ook nodg een kamer

stond vrijdag 118 bij acasa, maar kan zo weer 140 staan

anyway, ik ga vanavond kamerzoeken

ik heb een kamer
pi_8180474
Als er nog mensen een kamer in Tilburg zoeken er komt er binnenkort een in mijn huis vrij welke is nog even de vraag. Het is hier wel redelijk duur de ene kamer kost 246 (13m2) per maand inc en de ander iets van 320 (2kamertjes een 6m2 ander 10m2). Als iemand interesse heeft stuur maar effe een mailtje
femke6@hotmail.com
Als je niet doet wat je doen wilt en je raakt je dromen kwijt, als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd.
  † In Memoriam † donderdag 13 februari 2003 @ 11:46:43 #206
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  FOK!fossiel dinsdag 18 februari 2003 @ 10:16:44 #207
1455 Keroppi
kool kikker
pi_8553184
Hallo,

Ik zit nu al bijna 2 maanden in mijn paleisje maar helaas, helaas, daar moet ik rond april weer uit. Na een mislukte hospiteerpoging gisteren ( ) zie ik het even weer helemaal niet meer zitten.

Dus heb jij dat leuke kamertje in Utrecht over: mail mij!

(Natuurlijk ben ik leuk, netjes, gezellig en hip )

annemiek_bosma@hotmail.com

Chick on a mission
  dinsdag 18 februari 2003 @ 10:41:55 #208
3878 Vork
Manisch creatief
pi_8553651
Ok daar gaan we danmaar alvast. Ik zoek per grote vakantie een kamer in Arnhem. Ik heb geen idee of dit uberhaupt gaat lukken, maar dat merken we vanzelf wel.
pi_8562118
Ik ben op zoek naar een kamer in Groningen. Ga vanaf aug. 2003 studeren op het Zernike-complex, maar zoek iets meer richting centrum. GEEN gezamenlijke huiskamer maar aantal huisgenoten maakt niet uit. Huurprijs tot ongeveer 250 euro (ligt aan oppervlak).

Ik: gezellig, makkelijk in omgang, geen zeikerd (volgens mij)...

We zien wel hoe dit uitpakt... ben benieuwd

ps. met ingang van ongeveer mei/juni evt. later

[Dit bericht is gewijzigd door Man_Made_God op 19-02-2003 08:13]

pi_8562177
Bij deze meld ik me af voor een kamer in Groningen, ik ben inmiddels de trotse bezitter van een eigen huisje daar in de buurt
bedankt allemaal
pi_8612539
AANGEBODEN VANAF 1 MEI

Kamer in Tilburg. In onderhuur, tot 1 oktober.
De kamer is gemeubileerd, heeft ADSL, is 17m2, in een studentenhuis met 7 anderen. Zeer netjes, werken met schoonmaakrooster, ligt direct aan een groot winkelcentrum met 3 supermarkten. Badkamer met 2 douches, 4 wastafels en 2 toiletten, gezamelijke woonkamer, fietsenberging en washok.
De huur is € 202 per maand inclusief huurwijzigingen voorbehouden en ligt op ongeveer 10 minuten fietsen van het station.

Bij veel interesse komt er over een paar weken een kijkavond. Interesse? Mail naar maylez@hotmail.com o.v.v. van kamer.

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_8636423
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 10:41 schreef Vork het volgende:
Ok daar gaan we danmaar alvast. Ik zoek per grote vakantie een kamer in Arnhem. Ik heb geen idee of dit uberhaupt gaat lukken, maar dat merken we vanzelf wel.
Arnhem is wel te doen, om een leuk kamertje te vinden denk ik. iig sneller dan in de andere steden, omdat veel mensen die in arnhem studeren daar uit de omgeving komen en dus ff heen en weer reizen .
  maandag 24 februari 2003 @ 09:14:18 #213
3878 Vork
Manisch creatief
pi_8679172
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:58 schreef juss het volgende:
Arnhem is wel te doen, om een leuk kamertje te vinden denk ik. iig sneller dan in de andere steden, omdat veel mensen die in arnhem studeren daar uit de omgeving komen en dus ff heen en weer reizen .
Ja dat kan wel zo wezen, maar ik wil er graag voor september zijn en er stagelopen + nog een paar deelcertificaten halen. officieel ben ik dan nosteeds student in Amsterdam en maak ik geen kans aanspraak op een studentenkamer in Arnhem (tenminste niet via een woningbouwstichting o.i.d.). Mocht het niet lukken voor die tijd wat te vinden, of mocht de kans niet echt groot zijn daarop, ja dan doe ik het niet.

Via diezelfde woningbouwvereniging was de wachttijd voor studentenkamers gem. een half jaar.. en ik heb er nu ruim 3 maanden op zitten.

pi_8725991
Studenten starten gratis site kamerbemiddeling

EINDHOVEN - Wie waar dan ook in Nederland een studentenkamer zoekt, hoeft daarvoor de deur niet meer uit. Enkele studenten van de Technische Universiteit Eindhoven hebben een gratis site in het leven geroepen waar ruimte is voor de vraag en het aanbod op de kamermarkt.

De site richt zich vooralsnog op de steden met universiteiten en hogescholen. Volgens initiatiefnemer J. Blanken worden kort na de lancering van de site al 250 kamers aangeboden.

Het groepje studenten wil over enige tijd ook buitenlandse kamers in het bestand opnemen, speciaal bedoeld voor studenten die stage lopen.

http://www.studentenkamer.nl/

Bron: www.nu.nl

dinsdag 4 maart 2003 @ 13:39:30 #215
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8857095
*schopje ivm gesloten topics*
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 13:49:15 #216
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_8857408
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 17:42 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
AANGEBODEN VANAF 1 MEI

Kamer in Tilburg. In onderhuur, tot 1 oktober.
De kamer is gemeubileerd, heeft ADSL, is 17m2, in een studentenhuis met 7 anderen. Zeer netjes, werken met schoonmaakrooster, ligt direct aan een groot winkelcentrum met 3 supermarkten. Badkamer met 2 douches, 4 wastafels en 2 toiletten, gezamelijke woonkamer, fietsenberging en washok.
De huur is € 202 per maand inclusief huurwijzigingen voorbehouden en ligt op ongeveer 10 minuten fietsen van het station.

Bij veel interesse komt er over een paar weken een kijkavond. Interesse? Mail naar maylez@hotmail.com o.v.v. van kamer.

klinkt wel HEEL erg als Wagnerplein
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_8957005
Ik zoek ook een kamer in Tilburg, het liefst wel een beetje centraal.
Ik ben heel gezellig en ik hou van koken, afwassen, stofzuigen....
Neehoor, even serieus. Zoek een gezellig studentenhuis met leuke huisgenoten.
Weet iemand wat?
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:39:42 #218
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_9504965
Kamer gezocht te Den Haag!

Ik zoek een kamer in Den Haag in verband met een afstudeerplaats bij de politie te Rijswijk.
Ben 22 jaar, studeer in Enschede (Bestuurskunde/Veiligheidsstudies) en woon al 4,5 jaar op kamers in een gezellige studentenflat.

Ben op zoek naar een kamer van 12m2 of groter, het liefst in een studentenflat.

Mail me op snuggle1980@hotmail.com !

pi_9505715
Ik zoek een kamer in ---> Groningen!!!

Ik zoek per deze zomer (vanaf 1 juni ofzo) een gezellige leuke kamer het liefst in het centrum van Groningen! Leuke huisgenoten zijn zeker vereist!

Dus woon jij in een leuk, gezellig, melig studentenhuis waar nog een kamer vrij is? Mail MIJ!!!
Moeszoektkamer@hotmail.com

dat dénk je maar.....
pi_9528658
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 16:21 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik ben op zoek naar een kamer in Groningen. Ga vanaf aug. 2003 studeren op het Zernike-complex, maar zoek iets meer richting centrum. GEEN gezamenlijke huiskamer maar aantal huisgenoten maakt niet uit. Huurprijs tot ongeveer 250 euro (ligt aan oppervlak).

Ik: gezellig, makkelijk in omgang, geen zeikerd (volgens mij)...

We zien wel hoe dit uitpakt... ben benieuwd

ps. met ingang van ongeveer mei/juni evt. later

IK HEB EEN KAMER!!!!!!!
  woensdag 2 april 2003 @ 08:47:01 #221
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_9528834
quote:
Op woensdag 2 april 2003 08:21 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

IK HEB EEN KAMER!!!!!!!

congrats (Y) !
pi_9528865
quote:
Op woensdag 2 april 2003 08:47 schreef Jerommeke.nl het volgende:

[..]

congrats (Y) !

Merci beaucoup! EN dat na anderhalve maand zoeken.... zucht
Blij
  vrijdag 4 april 2003 @ 02:29:31 #223
44815 Duran
Stupidly Charming
pi_9573161
Beste Fok!kers
Ik zoek een kamer in Den Haag. Het liefst in een normale buurt (alles behalve de Schilderswijk, Moerwijk, Transvaal) en graag rond de 20 m2.
Indien gewensd meer info...
Alvast Dank!
mvg D.
So it was written, So it shall be done
  vrijdag 4 april 2003 @ 15:08:57 #224
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_9581285
Bij deze in de aanbieding: een kamer in Groningen!
pi_9582106
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bij deze in de aanbieding: een kamer in Groningen!
Locatie? Prijs? Oppervlak?

Ben misschien wel geinterreseerd, maar ik moet natuurlijk wel wat meer info hebben.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')