Lijkt me eigenlijk wel grappig.quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef arucard het volgende:
[..]
David, Alfred en Boes komen gewoon uit Nederland, en de rest komt volgens mij uit Japan. Of wil jij gewoon de Japanse dub horen?
Ben echt blij dat die zender weg isquote:
Oh! Snel de tv aanzettenquote:
Het blijft een kinderzender hequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:36 schreef CindieY het volgende:
Oh, snel de tv aangezet, zo Alfred J. KwakIk hoop op langere uitzendtijden (24/7 anyone?) en meer tekenfilms.
Een kinderzender die uitzendt tijdens schooltijden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:38 schreef SH. het volgende:
[..]
Het blijft een kinderzender he
Legendarische zender, dat welAlfred J Kwak begint nu!
24/7 kinderzenders bestaan anders al zover ik weetquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:38 schreef SH. het volgende:
[..]
Het blijft een kinderzender he
Legendarische zender, dat welAlfred J Kwak begint nu!
Zeker, pakketten bij digitale tv. Die overweeg ik stiekem nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
24/7 kinderzenders bestaan anders al zover ik weet
De tekenfilm van David komt uit Spanje,quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef arucard het volgende:
[..]
David, Alfred en Boes komen gewoon uit Nederland, en de rest komt volgens mij uit Japan. Of wil jij gewoon de Japanse dub horen?
Ja Pebble TV bestaat nu alweer bijna een jaar of 2 maar is lang niet overal te verkrijgen. En dat is zonde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
dit lijkt wel pebble tv
Er is weer leuke televisie voor kinderen in Nederland & Belgïe. Pebble TV is de vrolijke start van jouw dag! Televisie waar je met een gerust hart naar kunt kijken, met en zonder papa en mama. Pebble TV is 100% Nederlandstalig en geweldloos, zendt 24 uur per dag uit en is goedgekeurd door Bassie voor kinderen van 2 tot 100 jaar.
Pebble TV is de digitale tv zender waar Bassie & Adriaan weer te zien zijn, maar ook leuke series zoals Boes, Alfred J Kwak, Seabert, Er was eens... de mens, Bamboe Beren, the Fairy Tailer, Starstreet en nog vééél meer. Voor de allerkleinsten zijn er leuke en leerzame programma's in PebbleBox en iedere woensdag- en zondagmiddag om 16.00 uur zendt Pebble TV in haar Film Matinee een jeugdspeelfilm uit
Pebble TV, televisie kijken is weer fijn!
Ahja, was het even vergeten!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
24/7 kinderzenders bestaan anders al zover ik weet
Inderdaad, uurtje of 6, daarna comedy central, perfectquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een kinderzender die uitzendt tijdens schooltijden?In ieder geval een uitbreiding tot een uurtje of 5/6 's middags, kunnen kids vanuit school ook nog eens genieten van al het moois dat er vroeger gemaakt werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |