D-riem heb ik laten vervangen bij 90dkm daarna nog bij 127dkm. Dit omdat de klepdekselpakking lekte en er wat olie op de riem zat. APK tot juni, maar die wordt gewoon verlengd met een jaar mocht iemand dat willen. Meer foto's lukt op het moment even niet aangezien ik op dit moment niet thuis ben aangezien ik op de AutoRAI aan het werk ben. Staat van het dak is redelijk. Lekt niet maar zal over een jaar of wat zeker vervangen moeten worden zeker als je er ook in de natte seizoenen mee gaat rijden. Ik reed er alleen maar van April tot oktober mee, daarnaast staat de auto binnen.
Op dinsdag 19 april 2011 14:49 schreef Booomer het volgende: ¤ 2650,- vind ik een hoop geld voor een auto waarvan het dak binnenkort vervangen moet worden...
Een kickje van mijn kant. Vanwege omstandigheden wordt de prijs drastisch verlaagt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de staat van het dak, minder is geworden. Auto staat op dit moment bij de garage voor een nieuwe apk, Rubber draagarm rechtsvoor moest vervangen worden. De auto wordt dus afgeleverd met een nieuwe APK.
Ik ga trouwens proberen morgen wat nieuwe fotos te maken van deze auto, alleen ik moet dagelijks van 9-18u werken en de autos staan na 18u op een afgesloten terrein waar ik dan niet opkom, dus ik moet even extra vroeg uit me bed morgen voor de fotos en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo;n held ben 's ochtends.
Lijkt me een mooie auto, het is dat ik al een golf cabrio uit '91 heb. Tevens gratis schopje omhoog.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Niemand die lekker dakloos wil rijden. Bieden mag ook. Heb al een bod vande handel maar dat is minimaal dus mocht iemand voor het eind van deze week meer biedt rijd je volgende week nog cabrio