Truequote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 4 april 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
Deze computer kan de snelheid van 't topic niet aan
Nu zonder penisquote:
Ezechielkquote:
Echt die maat houden we erinquote:
Dan cross ik door Emmen met een aanhangerquote:Op maandag 4 april 2011 10:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Tijd om wat nuttigs te gaan doen
Tot vanmiddag
Luisteren om 3 uur hea
Sowiesoquote:
Het is 5quote:Op maandag 4 april 2011 10:53 schreef sharrizard het volgende:
[..]
SowiesoKunnen er we er niet 0.5 centimeter bijsmokkelen? Indien half stijfje ofzo? 5 centimeter meet makkelijker
quote:Op maandag 4 april 2011 10:55 schreef sharr het volgende:
Zo, dit is de goede. Ik zou nooit een goede kloon aan kunnen maken
Houden zoquote:Op maandag 4 april 2011 10:55 schreef sharr het volgende:
Ik welquote:Op maandag 4 april 2011 10:55 schreef sharr het volgende:
quote:
Nee de originele is beter hoorquote:
Hoeveel is één mpp dan?quote:Op maandag 4 april 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Je zou maar 3,3 Monopolypiemels hebben
quote:Op maandag 4 april 2011 10:59 schreef sharr het volgende:
Even Patjes UI opslaan voor mijn Shar1987 kloon
quote:Op maandag 4 april 2011 10:59 schreef sharr het volgende:
Shar1987quote:Op maandag 4 april 2011 10:59 schreef sharr het volgende:
quote:Relatie Shar1987
De UI heb je alquote:
Not amusedquote:Op maandag 4 april 2011 10:59 schreef sharr het volgende:
Weet ik toch, ik lach gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 4 april 2011 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed bezig knul!![]()
[..]
Ja wát, ik heb géén kloon. Dat het even duidelijk is.
Alsof cup a soup lekker isquote:Op maandag 4 april 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
He verdorie, de kop soep van de Appie is lang niet zo lekker als die van de cup a soup.
Ik hou je in de gaten, damequote:Op maandag 4 april 2011 11:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Sharrizard en Sharopoly en nog één kloon al ontdekt?
Ik vind 't wel lekker ja. Niet te vergelijken met echte soep, maar voor tussendoor goed te doen.quote:
Oke mooizo.quote:Op maandag 4 april 2011 11:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Weet ik toch, ik lach gewoon omdat het kan.
Echte soepquote:Op maandag 4 april 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't wel lekker ja. Niet te vergelijken met echte soep, maar voor tussendoor goed te doen.
LoLaquote:Op maandag 4 april 2011 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
Dit Is Een Mededeling!!!
Verzoekjes voor mijn show morgenavond mogen in mijn PM!
Genre: Rock
quote:Op maandag 4 april 2011 11:06 schreef sharr het volgende:
Bij een account aanmaken staat er "Neem geen gebruikersnaam waaruit je eigen naam is af te leiden!"
Kut
Hihi je bent gezakt voor de Pabo Taaltoets.quote:Op maandag 4 april 2011 11:06 schreef sharr het volgende:
Bij een account aanmaken staat er "Neem geen gebruikersnaam waaruit je eigen naam is af te leiden!"
Kut
quote:Op maandag 4 april 2011 11:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi je bent gezakt voor de Pabo Taaltoets.
Hier schijnt de zon volop!quote:Op maandag 4 april 2011 11:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja is goedHet is hier echt niet lekker
wat?quote:Fucking vette film, heb hem besteld in blu-ray, ook al heb ik geen blu-ray speler maar dat maakt niet uit, hoe beter de kwaliteit hoe beter:P
Pluspunten: gewoon dikke pro film, ram ownage
Minpunten: zijn er niet omg!
jij ja.quote:Op maandag 4 april 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier ben je zo een neger als je even buiten staat
Mensen echtquote:Op maandag 4 april 2011 11:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk even kijken bij bol de top blu-ray films. Staat new kids daar dus ik denk even de reacties lezen.
[..]
wat?
Niet doen. Sleckte winkelquote:Op maandag 4 april 2011 11:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk even kijken bij bol de top blu-ray films. Staat new kids daar dus ik denk even de reacties lezen.
[..]
wat?
quote:
Goa man, gek.quote:Op maandag 4 april 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit lijkt wel Terrorist Trance
Van die Islamitische trance
quote:Op maandag 4 april 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gevreeën om te sterven
is een betere ondertitel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
Even sollicitaties schrijven nu
Waarom ben je niet in de sc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik steeds vergeet dat die er isquote:Op maandag 4 april 2011 11:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in de sc?[ afbeelding ][ afbeelding ]
Groot gelijkquote:Op maandag 4 april 2011 11:40 schreef -Datdus- het volgende:
lololol hier is brandoefening fuck it ik blijf fok!ken tot het einde!
Heb ik ook eens meegemaakt toen ik als BHV'er mensen moest ontruimen. Ik heb die gozer echt ff flink uitgekafferd toen.quote:Op maandag 4 april 2011 11:40 schreef -Datdus- het volgende:
lololol hier is brandoefening fuck it ik blijf fok!ken tot het einde!
zijn vast niet grappig in mijn ogenquote:Op maandag 4 april 2011 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die zieke comics van morning glory kent?
Dat was Murp zeker in je tijd als mod in het Fok! kantoor.quote:Op maandag 4 april 2011 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik ook eens meegemaakt toen ik als BHV'er mensen moest ontruimen. Ik heb die gozer echt ff flink uitgekafferd toen.
Je moet echt een ziel hebben waar zelfs de duivel van zou schrikken om die meuk leuk te vinden!quote:Op maandag 4 april 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zijn vast niet grappig in mijn ogen
quote:Op maandag 4 april 2011 11:46 schreef boudewijn1991 het volgende:
komen die vragen die ik de hele tijd krijg hier vandaan?
wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 4 april 2011 11:46 schreef boudewijn1991 het volgende:
Obvious!!quote:
Jouw kloon, zeer opvallend wel ookquote:
ik ben dragems!quote:Op maandag 4 april 2011 11:49 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
Uuh gewoon Boudewijn? En jij bent?
ja tof hequote:
Moet jij nodig zeggenquote:Op maandag 4 april 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw kloon, zeer opvallend wel ook
zeker wel. botsquote:Op maandag 4 april 2011 11:50 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
weet ik niet. ik ben jou niet!
Hoezo?quote:
ok ik geloof je. maar die vragen komen die hier vandaan?quote:
niet van mij hoorquote:Op maandag 4 april 2011 11:51 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
ok ik geloof je. maar die vragen komen die hier vandaan?
Laat eens zienquote:Op maandag 4 april 2011 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet echt een ziel hebben waar zelfs de duivel van zou schrikken om die meuk leuk te vinden!
quote:Op maandag 4 april 2011 11:46 schreef boudewijn1991 het volgende:
heee. dat is lady gaga. ik ben gek op haar muziek.quote:
Ik ook jwzquote:Op maandag 4 april 2011 11:53 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
heee. dat is lady gaga. ik ben gek op haar muziek.
bah. kan dus nooit een kloon van me zijnquote:Op maandag 4 april 2011 11:53 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
heee. dat is lady gaga. ik ben gek op haar muziek.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEequote:
http://morningglory.excision-gaming.com/comics.phpquote:
welke klonen?quote:
en die heet?quote:Op maandag 4 april 2011 11:54 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
oooh ja leuk. doe die nieuwe maar
NEE. ik krijg de hele tijd al rare vragen op me PMquote:
Huh monoloog.quote:Op maandag 4 april 2011 11:57 schreef Klonenvangertje het volgende:
[..]
Dat deed hij vast voor mij, om een kloon te vangen
Ik zal je er meer sturenquote:Op maandag 4 april 2011 11:57 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
NEE. ik krijg de hele tijd al rare vragen op me PM
Que?quote:
quote:
Ik ook niet, ik hoorde gewoon iemand Beatles zeggen en dan krijg ik zo'n pling geluid te horen :Squote:
Hoorde je het stukje Beatles op de radio net niet dan?quote:Op maandag 4 april 2011 12:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik hoorde gewoon iemand Beatles zeggen en dan krijg ik zo'n pling geluid te horen :S
Neh, ik was niet ingetuned. Welk stukje was er dan?quote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoorde je het stukje Beatles op de radio net niet dan?
Dat had ik wel kunnen berekenen.quote:Op maandag 4 april 2011 12:02 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan? ik ben nu 19
Sorry, komt door je UI.quote:Op maandag 4 april 2011 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind dit wel een beetje triest hoor.
Het hele uur 0,0 input in mijn show
en nu wel binnen 1 minuut allemaal platen aanvragen
aids muziekquote:
wil je niet schelden met ziekten. vind ik niet fijnquote:
dat doe ik mijn kots niet aanquote:
houd je griepmond dichtquote:Op maandag 4 april 2011 12:05 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
wil je niet schelden met ziekten. vind ik niet fijn
Broekhoestmuziek mag ook niet?quote:Op maandag 4 april 2011 12:05 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
Ik was net klaar met een belangrijke brief typen en anouk draai jij toch nietquote:Op maandag 4 april 2011 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind dit wel een beetje triest hoor.
Het hele uur 0,0 input in mijn show
en nu wel binnen 1 minuut allemaal platen aanvragen
krijg toch aids met je lady gagaquote:Op maandag 4 april 2011 12:05 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
ieueueueuw aids van lady gaga gatverdamme seksen met haar gatsiedarrie eieieueueuwww walgelijk gwoonquote:
Doodsverwensing, ban!quote:
je gaat niet dood aan aidsquote:
rammstein ook niet, muse ook nietquote:Op maandag 4 april 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was net klaar met een belangrijke brief typen en anouk draai jij toch niet
fan zijn van lady gagaquote:
Nope, zelfs iemand opzettelijk met aids besmetten is geen poging tot doodslag, maar zware mishandeling, omdat je met aids nog heel lang kunt leven, met de juiste medicijnen.quote:
Je komt nog terug toch?quote:Op maandag 4 april 2011 12:07 schreef Beatles het volgende:
Ik ga weg hier, al dat Geladygaga bezorgt me oogkanker.
fixedquote:Op maandag 4 april 2011 12:07 schreef Beatles het volgende:
Ik ga weg hier, al dat Geladygaga bezorgt me oorpijn.
Ik ben nog steeds trots dat je speciaal voor mij metallica hebt gedraaid in je showquote:
is dat al erg genoeg. waar ben jij fan van dan? zeker weel hardstyle of zoquote:
Wat ben je schattig als je doet of je boos bentquote:
Even spiekenquote:Op maandag 4 april 2011 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
http://morningglory.excision-gaming.com/comics.php
En dan naar onderen scrollen.
Ik vind ze persoonlijk iets te ver gaan!
Electric retard is ongeveer in dezelfde zieke stijl.
Chronische pijn is wel een ziektequote:Op maandag 4 april 2011 12:09 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
pijn is geen ziekte maar een symptoom
samzzzquote:Op maandag 4 april 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je schattig als je doet of je boos bent
[..]
Even spieken
Oh dus met symptomen mag je wel gooien?quote:Op maandag 4 april 2011 12:09 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
pijn is geen ziekte maar een symptoom
Mensen die scherenquote:Op maandag 4 april 2011 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Scheer iedereen maar over één kam mensen.
mag een borstel ook?quote:Op maandag 4 april 2011 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Scheer iedereen maar over één kam mensen.
Over een kloon gesprokenquote:
alles goed?quote:
Ja, tofquote:
Wat is een beter plan. Mono helemaal geen drank geven of slaappillen door zijn drinken doen?quote:Op maandag 4 april 2011 12:12 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
16 april zullen jullie zien dat ik geen kloon ben!
Vervolgstapjequote:Op maandag 4 april 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, tofMet jou?
En ik moet lachen om die morning glory strips
Dat hangt er vanaf, wat wil je bereiken?quote:Op maandag 4 april 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is een beter plan. Mono helemaal geen drank geven of slaappillen door zijn drinken doen?
Dat er niet op mijn nieuwe laminaat gescheten wordt door hemquote:Op maandag 4 april 2011 12:16 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, wat wil je bereiken?
quote:Op maandag 4 april 2011 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Vervolgstapje
Okee die strip die nu als eerste staat is wel humor!
En hard en vals ookquote:
Oei, dan gaat het allebei niet werkenquote:Op maandag 4 april 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat er niet op mijn nieuwe laminaat gescheten wordt door hem
Wat moet dat moet dan maar hequote:Op maandag 4 april 2011 12:18 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Oei, dan gaat het allebei niet werkenik ben bang dat je hem zal moeten vermoorden
Dat is bij mij nog nooit geluktquote:
Als ie dat doet, mag ie het oplikken onder dreiging van een remmingtonquote:Op maandag 4 april 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat er niet op mijn nieuwe laminaat gescheten wordt door hem
ja hoor hier alles goed.quote:Op maandag 4 april 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, tofMet jou?
En ik moet lachen om die morning glory strips
Ik heb er al vaak over gefantaseerd, wordt wel tijd om het een keer te doen.quote:
Dat gaat niet werken, vind ie waarschijnleuk lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie dat doet, mag iet het oplikken onder dreiging van een remmington
Naisquote:Op maandag 4 april 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie dat doet, mag ie het oplikken onder dreiging van een remmington
quote:Op maandag 4 april 2011 12:20 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, vind ie waarschijnleuk lekker
Latersquote:Op maandag 4 april 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Is hij nou de trots van de familie?
Oh ja ik ging weg
Ik kan me serieus niemand voorstellen die graag neergeknald wordtquote:Op maandag 4 april 2011 12:20 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, vind ie waarschijnleuk lekker
Lief van mij hequote:
Je gaat hem toch eerst in zijn been schieten of zo?quote:Op maandag 4 april 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niemand voorstellen die graag neergeknald wordt
Ik zat aan de knieschijf te denken. Volgens Cartman mag je niet in de ballen schieten, dus dan maar ietsje lagerquote:Op maandag 4 april 2011 12:25 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Je gaat hem toch eerst in zijn been schieten of zo?
nee dat is flauwquote:Op maandag 4 april 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat aan de knieschijf te denken. Volgens Cartman mag je niet in de ballen schieten, dus dan maar ietsje lager
Ik zal het hem laten weten, dan gaat hij zich vast wel gedragenquote:Op maandag 4 april 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat aan de knieschijf te denken. Volgens Cartman mag je niet in de ballen schieten, dus dan maar ietsje lager
gewoon een kutnummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |