quote:Op maandag 4 april 2011 11:36 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
Fransen zijn sowieso kut mensen. Arrogant kut volk, ze doen altijd of ze geen engels kunnen spreken. Frans is ook een lelijke kanker taal.Ik ben paar dagen geleden een week in Frankrijk geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is 100% waarheid.. Arrogante idioten.Je weet..
Ja. Het gewone volk kan/wil geen Engels spreken, maar 2 ouwe vissers spraken toen best goed Engels.quote:Op maandag 4 april 2011 13:04 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben paar dagen geleden een week in Frankrijk geweest.
Dit is 100% waarheid.. Arrogante idioten.
lolwutquote:Op maandag 4 april 2011 13:13 schreef vanBinsberge het volgende:
Dat is echt niet zo hoor, alleen de stadse jongere generatie kan dat daar. En die wouden keurig Engels met me praten.
Wat jullie denken over de Franse taal dat het een kut taal is om te spreken, denken hun over Engels.
Wouden, daar staan bomen. En een hun, die ligt in z'n bed in Drenthe.quote:Op maandag 4 april 2011 13:13 schreef vanBinsberge het volgende:
Dat is echt niet zo hoor, alleen de stadse jongere generatie kan dat daar. En die wouden keurig Engels met me praten.
Wat jullie denken over de Franse taal dat het een kut taal is om te spreken, denken hun over Engels.
Bij mij was het zelfs zo erg, ik ging naar een restaurant toe en begroette de mensen in het frans. Kreeg een vriendelijke glimlach terug en de kaart werd gebracht. Op het moment dat ik m'n bestelling in het engels deed zag je de vrolijke gezichten veranderen in arrogante chagrijnige hoofden. Walgelijk volk.quote:Op maandag 4 april 2011 13:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja. Het gewone volk kan/wil geen Engels spreken, maar 2 ouwe vissers spraken toen best goed Engels.
Meelopers die Frans mooi vinden omdat het exotisch klinktquote:
Omdat ze een hekel hebben aan Engelsen en Duitsers, begrijp dat dan.quote:Op maandag 4 april 2011 13:20 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Bij mij was het zelfs zo erg, ik ging naar een restaurant toe en begroette de mensen in het frans. Kreeg een vriendelijke glimlach terug en de kaart werd gebracht. Op het moment dat ik m'n bestelling in het engels deed zag je de vrolijke gezichten veranderen in arrogante chagrijnige hoofden. Walgelijk volk.
Zijn van diezelfde mensen die vinden dat alle Turken terug moeten naar Marokko omdat ze niet goed Nederlands zouden spreken.quote:Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef vanBinsberge het volgende:
Omdat ze een hekel hebben aan Engelsen en Duitsers, begrijp dat dan.
Echt, wat een paupers hier, ga je naar een ander land zonder de taal te kunnen spreken, en dan raar opkijken
quote:Op maandag 4 april 2011 10:24 schreef Arriviste het volgende:
Je mag ook wel iets aan je Nederlandse spelling en interpunctie doen.
Yeah right. Fransen die vragen of je even in het engels wil pratenquote:Op maandag 4 april 2011 11:42 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Als je Frans probeert te praten, vragen ze altijd of het niet even in het Engels kan hoor.![]()
Zo kun je ook nooit oefenen
ik woon al fucking 10 jaar in Frankrijk en dan ga jij het beter wetenquote:Op maandag 4 april 2011 14:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Yeah right. Fransen die vragen of je even in het engels wil praten
[ afbeelding ]
Engels.quote:Op maandag 4 april 2011 11:21 schreef Fireworkfan het volgende:
ga engels praten ofzo dat is pas een mooie taal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |