Hoeveel probeer je er nu doorheen te krijgen?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:39 schreef luciferist het volgende:
Ik ben mijn septum aan het strechten naar 3.x mm
Ik krijg hem er maar niet in, net al glijmiddel uit het lab gepakt en geprobeerd, maar hielp ook al niet ):
Die is tofquote:Op zondag 8 mei 2011 14:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga er binnenkort ook weer een nemen. Werk nu toch bij een groot internationaal bedrijf, dus ben een beetje huiverig om al te zichtbare piercings te nemen. Volgens mij weten ze niet eens wat er in mijn oor zitZit nog steeds te twijfelen tussen een daith en een tragus, al vrees ik dat die tragus enorm in de weg gaat zitten bij oordopjes. En mijn beide conches ga ik verenigen dmv een spiraal:
[ afbeelding ]
Foto's van je snorquote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef luciferist het volgende:
[..]
3.2 of 3.5 ofzomijn glazen snor (2.5 mm) past makkelijk (1.6 gezet)
Ik kom er ook geen enkel plaatje van tegen. Maar volgens mij zei mijn piercer vorige keer dat het konquote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef GimmeGore het volgende:
Helixen en een spiraal kan ik me voorstellen, maar conches en een spiraal...
Pics.quote:
Groot lijkt mij. Man, 3 mm, Ik wil een septum van 1.2mm. Mijn neus is zo klein dat bij 3mm mijn neus zo zwaar wordt dat ie van m'n gezicht af valt, haha.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef GimmeGore het volgende:
Ik laat binnenkort (eindelijk) gewoon een septum op 3mm zetten.
Eerst donderdag ff langsgaan om te checken hoe groot de cbb alleen zou worden (ik kan dat zelf echt niet inschatten)
Ook sexy.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Groot lijkt mij. Man, 3 mm, Ik wil een septum van 1.2mm. Mijn neus is zo klein dat bij 3mm mijn neus zo zwaar wordt dat ie van m'n gezicht af valt, haha.
True.quote:
Verdomme jij bent mooi.quote:
Dat van dat 'mooi' dat wisten we hier al hoor!! Maar ik zie dat je een nieuwe dermal hebt!! Hoelang blijft 'ie al braaf zitten?quote:
Ow, da's al langer dan de vorige twee, niet? Da's fijn!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ah thanksdie dermal zit sinds Januari als het goed is
Hmm nee nog net niet, de vorige twee had ik geloof ik 9 maanden! Vond die ook echt heel tof, maarja, misschien ooit in de toekomst weer. Ben nu nog wel even zoet met mn monroequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ow, da's al langer dan de vorige twee, niet? Da's fijn!!
Op de vorige twee was ik een beetje heimelijk verliefd, maar deze kun je ook goed hebben
Ik mag die snor niet meer indoen, chick krijgt dan een chronische slappe lach..quote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foto's van je snor
kan je 3 erdoorheen krijgen?
Even voor de foto!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ik mag die snor niet meer indoen, chick krijgt dan een chronische slappe lach..
De 3mm krijg ik er niet in, nu heb ik er ook verschillende lubricants op gesmeerd en ben nu weer aan het drukken
Die scalpels doen 't m.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef luciferist het volgende:
Ik heb er nu een 2.5mm sieraad doorheen, ding weegt ruim 3 gram (puur zilver) zodra ik thuis ben ga ik deze dragen dan stretched die vanzelf wel...
Ik heb hier nu ook een shitzooi aan bodymodzooi liggen; scalpels, klemmen, tangen, naalden, steriele sieraden, antibiotica etc.. kan bijna een eigen shop beginnen
AWESOMEquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef luciferist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: als ik glad geschoren ben (eigenlijk nooit, minimaal een jaar al niet..) ziet het er toffer uit en kan ik zo een hele dag alles met een Frans accent zeggen..
Ah oui uh! C'est tres bon monsieu, je t'aime ton moustache!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef luciferist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: als ik glad geschoren ben (eigenlijk nooit, minimaal een jaar al niet..) ziet het er toffer uit en kan ik zo een hele dag alles met een Frans accent zeggen..
je ne parle pa francais.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ah oui uh! C'est tres bon monsieu, je t'aime ton moustache!!
Stage in welk land?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:37 schreef luciferist het volgende:
je ne parle pa francais.
Maar serieusly, ik kan geen fatsoenlijk woord Frans (terwijl ik in een Franstalig land mijn stage heb gedaan...) maar de klanken lukken nog net
Maar je hebt verder dus geen representatieve baan oid?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef luciferist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Kameroen, beetje onderzoek doen naar een parasitair onkruid. En ik heb wat Afrikaanse (spaanstalige) vrienden welke nu een tijdje in NL wonen en die klanken doe ik al automatisch na als ik er langer dan een half uur mee omgaquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:29 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Stage in welk land?
Enfin, Altijd beginnen met "Ah oui uh" (klank: ah wie hah) en eindigen met "ah oui oui" (Ah wie wie) en het is altijd goed!!!
Juwel, maar geen scheermesjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:14 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maar je hebt verder dus geen representatieve baan oid?
Staat mooi!quote:
Ik had dat idee ook heel lang in mijn hoofd, vandaar die twijfel al die tijd, het staat namelijk al zo snel ordiquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Staat mooi!
Ik heb altijd het idee dat een monroe me nooit zou staan. Hetzelfde met een medusa.
Hij is nog steeds tof.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:05 schreef luciferist het volgende:
[ afbeelding ]
hij zit erin3.4 of 3.5 mm!
Ik vind die smooth segment ringen een hell om ze dicht te krijgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef Drakire het volgende:
Ik zag vandaag pas dat die piercing shop all over piercings heet, ik las altijd "alles over piercings"![]()
.
Smooth segment ring is vandaag binnengekomen maar ik krijg 'm met geen mogelijkheid erin morgen maar even langs de piercer, volgens mij is het ook nog niet helemaal genezen maar wil 'm er zo graag in.
Inderdaad, gisteren het sluitstukje in de gootsteen laten donderen, omdat luciferist zo graag wou zien dat een septum mij niet staatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die smooth segment ringen een hell om ze dicht te krijgen
Maar als ze eenmaal zitten![]()
![]()
Ik had dus echt geen problemen met mijn tepelpiercings weer in doen (en ik mis zequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:06 schreef luciferist het volgende:
waarom, zoals ik al zei, als je er 1 af hebt kan je hem met een pincet klemmen, geloof me dat het andere balletje dan er gelijk afgaat.
Ik vind persoonlijk tepelpiercings vet irritant om in te doen, ook al heb ik is die een paar jaar geleden gezet.
Mogen we 'm bewonderen?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had dus echt geen problemen met mijn tepelpiercings weer in doen (en ik mis ze)
Die septum pincher staat leuk trouwens
Aha, ja die staat inderdaad goed ja!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:05 schreef GimmeGore het volgende:
Tepelpiercings zijn er uit
Iets met een lomp exvriendje. Ik besefte me trouwens later pas dat die van mij vast makkelijker in en uit gingen omdat ze verticaal zaten.
Ik bedoelde btw de pincher van Luciferist op de vorige pagina
Alleen PH Neutraal, ruikt ook naar niets, dus geen antibacteriele zeepquote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef electronique het volgende:
toch niet PH neutrale zeep, maar echt antibacteriele zeep?
er kwam een beetje pus uit mijn tepelpiercing
Ik zou zeker anti bacteriele (ph-neutrale zeep) kopen. Sebamet of Unicura hebben die wel. En draaien mag gewoon. Eigenlijk moet je hem inzepen, dan met de zeep erop draaien (als het een ringetje is tenminste!!) en dan weer met water afspoelen en draaien. Met een staafje vooral niet draaien maar met zeep erop van voor naar achter door het gat bewegen!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:21 schreef RenRen- het volgende:
Alleen PH Neutraal, ruikt ook naar niets, dus geen antibacteriele zeep
Bij bodymanipulations in Amsterdam (eerste piercingshop uit LA die hier gevestigd werd) zeiden ze dat je een ringetje moet draaien en een staafje op en neer moet schuiven met zeep, zodat de zeep er goed bij kwam. Ook voorkom je daarmee dat hij vast gaat groeien/zitten!!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
Draaien of heen en weer bewegen moet je juist niet doen! Daarmee irriteer je de fistula alleen maar onnodig.
dat dus!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:26 schreef electronique het volgende:
ik schuif mijn piercing wel altijd van de ene naar de andere kant, om zegmaar alles goed schoon te maken. anders kun je wel eromheen schoonmaken maar dan zitten er wellicht nog steeds bacterien in.
Waarom niet draaien dan? Oh I see! Wat gek dat draaien het meer irriteert. Dan weet ik wel waarom die zeer is gaan doen. Ik zal naar unicurazeep zoeken als ik me beter voel, want die zeep die ik heb lijkt geen poep uit te halen. Ik vind het wel lastig om schoon te maken, kan hem niet heel erg veel bewegen, lijkt alleen alsof het stukje oor schoon wordt, verder nietquote:Op maandag 16 mei 2011 12:21 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik zou zeker anti bacteriele (ph-neutrale zeep) kopen. Sebamet of Unicura hebben die wel. En draaien mag gewoon. Eigenlijk moet je hem inzepen, dan met de zeep erop draaien (als het een ringetje is tenminste!!) en dan weer met water afspoelen en draaien. Met een staafje vooral niet draaien maar met zeep erop van voor naar achter door het gat bewegen!
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 16 mei 2011 12:26 schreef electronique het volgende:
ik schuif mijn piercing wel altijd van de ene naar de andere kant, om zegmaar alles goed schoon te maken. anders kun je wel eromheen schoonmaken maar dan zitten er wellicht nog steeds bacterien in.
Maak een fysiologische zoutoplossing en spoel het daar anders mee..quote:Op maandag 16 mei 2011 11:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alleen PH Neutraal, ruikt ook naar niets, dus geen antibacteriele zeep
Ja maar een wond op je knie was geen gat met een vreemd stokje erin. Ik heb wel eens een gepierced oor gezien (op tv gelukkig) met een pseudomonas erin. Te lang mee blijven lopen en dat oor moest gewoon geamputeerd worden. Goed schoonhouden dus!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef GimmeGore het volgende:
Niet alle bacteriën hoeven dood hoor. Je lichaam kan heel veel zelf oplossen. Je krijgt echt geen dikke ontstekingen van die bacteriën die achterblijven in het wondje.
Vroeger als je gevallen was met buiten spelen, ging je toch ook niet de korst van de wond afpeuteren om daaronder met zeep de wond schoon te maken.
Klinkt misschien stom, maar dit is ongeveer hetzelfde.
Dat is wel waar. Maar toch lijkt een piercing anders dan een wondje. Bij mijn Helix reageerde mijn oor heel heftig, een halfjaar lang was het dik en rood, dat wil ik ook gewoon voorkomenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef GimmeGore het volgende:
Niet alle bacteriën hoeven dood hoor. Je lichaam kan heel veel zelf oplossen. Je krijgt echt geen dikke ontstekingen van die bacteriën die achterblijven in het wondje.
Vroeger als je gevallen was met buiten spelen, ging je toch ook niet de korst van de wond afpeuteren om daaronder met zeep de wond schoon te maken.
Klinkt misschien stom, maar dit is ongeveer hetzelfde.
Ik ga dat eens proberen, dankjequote:Op maandag 16 mei 2011 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maak een fysiologische zoutoplossing en spoel het daar anders mee..
Ren
Mocht iemand dat nog willen, ik heb op stage nog wel een paar stammen in de koelkast op kweekquote:Op maandag 16 mei 2011 12:58 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja maar een wond op je knie was geen gat met een vreemd stokje erin. Ik heb wel eens een gepierced oor gezien (op tv gelukkig) met een pseudomonas erin. Te lang mee blijven lopen en dat oor moest gewoon geamputeerd worden. Goed schoonhouden dus!
Even stoppen met eten:
http://www.scielo.br/scie(...)=sci_arttext&tlng=en
http://www.drpaulose.com/(...)ions-of-ear-piercing
Leuk!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:22 schreef luciferist het volgende:
Mocht iemand dat nog willen, ik heb op stage nog wel een paar stammen in de koelkast op kweek
Roy!![]()
...geen idee eigenlijk. Ik denk als het niet geforceerd gaat, als het genezen is en het ook geen pijn doet, dan is het vast niet slecht. Maar da's een Luna-interpretatie...quote:Op maandag 16 mei 2011 17:52 schreef electronique het volgende:
is het trouwens slecht om een sieraad er uit te halen tijdens het schoonmaken? niet elke keer ,maar gewoon een keer per week oid.
Ik zie het. Tsss.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef saaw het volgende:
Ik heb ook wel eens ergens gelezen over iemand die stretcht met sateprikkers en heel verbaasd was dat het ging ontsteken
Heet. En je snorseptum is vet. Mijn dingie is maar 1.2 mm dus die gaat er niet inpassen (helaas).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:05 schreef luciferist het volgende:
[ afbeelding ]
hij zit erin3.4 of 3.5 mm!
Ik heb mijn septum sinds vorig jaar 13 januari en mijn vader is erachter gekomen toen ik mijn verstandskiezen moest laten verwijderen in het ziekenhuis en de verpleger vroeg of ik een tongpiercing had, die zou uit moeten voor de rontgenfoto. Toen was ik geschrokken en deed ik ter plekke mn septum uit. Pappie heeft het nog niet aan mammie verteld want dat is mijn taak. Mammie weet van niks en is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg anti-piercings. Pappie moest heel hard lachen omdat ik 'm met zoveel moeite 5 maanden verborgen had weten te houden. Hij is er ook niet blij mee, maar echt erg vindt hij het ook nietquote:Op zondag 8 mei 2011 13:19 schreef Alerion het volgende:
Ja, praktisch gezien wel. Maar het is nogal een emotioneel iets in dit huis, het is echt hoogverraad dat ik dit gewoon 'stiekem' doe, dus ik vind het een erg eng idee om met zo'n geheim rond te lopen.
Ik hoor vaker dat mensen zeggen dat het "tegen het vastgroeien" gedraaid moet worden, maar hoe moet een piercing nou in godsnaam vastgroeien, dat snap ik echt niet?? Metaal zal zich never nooit niet hechten aan jouw weefsel lijkt me.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:29 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Bij bodymanipulations in Amsterdam (eerste piercingshop uit LA die hier gevestigd werd) zeiden ze dat je een ringetje moet draaien en een staafje op en neer moet schuiven met zeep, zodat de zeep er goed bij kwam. Ook voorkom je daarmee dat hij vast gaat groeien/zitten!!
Misschien omdat het bloed wel aan het staafje kan komen en aankoeken, en ook nog aan je huid, als een korstje? Ik roep maar wat, maar lijkt me niet goed dat als je de piercing wel een keer beweegt je zo de wond opentrekt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:20 schreef Alerion het volgende:
[..]
Ik hoor vaker dat mensen zeggen dat het "tegen het vastgroeien" gedraaid moet worden, maar hoe moet een piercing nou in godsnaam vastgroeien, dat snap ik echt niet?? Metaal zal zich never nooit niet hechten aan jouw weefsel lijkt me.
Uhm, MD's plaatjes zitten toch ook vast... Kweet het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:26 schreef Alerion het volgende:
Ja en wat is er erg aan als het korstje vastkoekt aan je piercing? Lekker laten zitten, en dus niet aan draaien want dan trek je het inderdaad weer open. Daarom snap ik het hele gedoe met dat draaien niet. Gewoon niet aankomen.Het korstje laat vanzelf los als het lichaam het niet meer nodig heeft.
I know; Ik deel ook je mening; volgens mij is schuiven juist goed om het zo met zeep of zout schoon te houden en koeken er dan geen bloedkoeken aan vast. alerion had het over draaien, en daarmee draai je de verse wond weer stuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:24 schreef RenRen- het volgende:
Ik bedoelde ook het schuiven, zie wel hoe het anders over kan komen
Die korstjes weken sowieso wel los onder de douche enzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:03 schreef saaw het volgende:
Een nieuwe piercing kan natuurlijk wel een beetje vast koeken door wat wondvocht maar echt vast zal het nooit groeien volgens mij.
De reden dat een MD vast groeit is omdat er gaatjes in het plaatje onder de huid zitten waardoor het weefsel om de piercing heen wel weer aan elkaar groeit en hem zo vasthoudt.
Ik heb altijd geleerd dat je een verse piercing niet beweegt en alleen de buitenkant zegmaar schoonmaakt. Pas als de korstjes er vanaf zijn en het eerste deel van het genezingsproces klaar is gaat de piercing vanzelf losser zitten en kun je gaan schuiven om ook de binnenkant schoon te maken.
Je lichaam maakt die korstjes niet voor niets, als je ze er te vroeg afwast komt het vanzelf weer terug.
Tuurlijk, en dat is volgens mij ook geen probleem. Maar peuteren of ze er op een andere manier echt zelf afhalen lijkt me niet goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die korstjes weken sowieso wel los onder de douche enzo.
En een tunneltje stechen dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef luciferist het volgende:
ik zat na sluitingstijd wat te drinken in de shop, verveling sloeg toe en we besloten dat we maar eens wat moesten gaan zetten, maar ik wist niks ):
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |