wutt?quote:Op maandag 4 april 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter ik heb iets liefs aangevraagd omdat je weer eens doorgrondt.
Sowieso Bloodhound Gangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieten om het ondanks de pokkeherrie van net toch nog vol te houden![]()
ik ga verder googlen-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Er staat geen goede rap inquote:Op maandag 4 april 2011 02:50 schreef Karzai het volgende:
Beetje kinderachtig, maarja dat zijn jullie natuurlijk
wat is kinderachtig?quote:Op maandag 4 april 2011 02:50 schreef Karzai het volgende:
Beetje kinderachtig, maarja dat zijn jullie natuurlijk
ah, ja ik ben kinderachtigquote:
Ja ik weet het, wel jammer dat vele fokkers deze muziek moeten missenquote:Op maandag 4 april 2011 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er staat geen goede rap in
Zelfs geen NWA of Chronic 2001
Je lijkt gelukkig niet op een kindquote:Op maandag 4 april 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah, ja ik ben kinderachtig![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vond 'm leuk hoor meisquote:Op maandag 4 april 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in gedrag heel vaak welquote:Op maandag 4 april 2011 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je lijkt gelukkig niet op een kind
In tieten niet en daar gaat het om in het levenquote:
Ik zag hem net wilde hem bijna aanvragenquote:Op maandag 4 april 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er staat gewoon serieus een reactie van mono in draakje![]()
die moet koelkast verwijderen dat vind ik niet leuk
met jou ga ik niet vechten niet want je slaat me zo KO met je tietenquote:
waag het eens om hem aan te vragenquote:Op maandag 4 april 2011 02:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zag hem net wilde hem bijna aanvragen
Maar 7 seconden?
quote:Op maandag 4 april 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waag het eens om hem aan te vragen
What's happeningquote:Op maandag 4 april 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waag het eens om hem aan te vragen
geilquote:Op maandag 4 april 2011 03:01 schreef Karzai het volgende:
Op deze muziek doe ik altijd s'ochtends mijn oefeningetjes, in string natuurlijk
Ik hoop voor dat je niet....quote:
Had het al gedaanquote:Op maandag 4 april 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geil
[..]
Ik hoop voor dat je niet....
Nee serieus ik zag die al eerder toen ik jouw kont-schud lied aan het zoeken wasquote:
laten we het zo zeggen.. het is als reactie op mijn kreunremix.. het is vooral mijn ego die weer een opdonder krijgtquote:Op maandag 4 april 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee serieus ik zag die al eerder toen ik jouw kont-schud lied aan het zoeken was
Is het zo erg dan?
wij verliefd? hij heeft geen smaak vraagt pokke herrie aan en pest mequote:
Echte liefde dusquote:Op maandag 4 april 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij verliefd? hij heeft geen smaak vraagt pokke herrie aan en pest me
hij wil me alleen voor mijn tietenquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wil me alleen voor mijn tieten
Ik denk het niet je hebt hele mooie ogenquote:Op maandag 4 april 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wil me alleen voor mijn tieten
dat is dan wel weer lievvvquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Voor Knetter. Omdat ik altijd in je zal blijven geloven.
Ook als anderen dat niet doen
quote:Op maandag 4 april 2011 03:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk het niet je hebt hele mooie ogen
quote:
Nein mit neunquote:Op maandag 4 april 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn we nog maar met zijn 3 en ofzo?
Ik ben er ook nogquote:Op maandag 4 april 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Guten keuzequote:Op maandag 4 april 2011 03:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog![]()
Rammstein
Metallica
Je bent ook onverzadigbaarquote:Op maandag 4 april 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
als jullie nou wat beter jullie best deden.. dan had ik niet meer kerels nodigquote:
Vind je leuk hequote:Op maandag 4 april 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als jullie nou wat beter jullie best deden.. dan had ik niet meer kerels nodig
natuurlijk.. alles om de verveling van de nacht weg te krijgen.quote:
Ik dacht door datquote:
waaraan?quote:
portfolio, al een paar dagen zoet meequote:Op maandag 4 april 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waaraan?
Ik moet wakker blijven.. moet de eerste trein hebben straks
oh okquote:Op maandag 4 april 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik dacht door datdat serena onder je account zat
![]()
Hoi viro
ellendige klusjes zijn dat altijdquote:
ah..quote:
aaaaah how cutequote:Op maandag 4 april 2011 03:26 schreef Viro het volgende:
[..]
oh okvandaag was het een dagje voor alleen anne en ome viro.
![]()
dat is goedkoop voor een kaartje, ik neem er 2quote:Op maandag 4 april 2011 03:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen dank, geen dank.. Das dan 50 euro..
Dit is wel een super goed nummerquote:
sad but truequote:
quote:
soms, maar dit is voor schoolquote:
en jij natuurlijk ookquote:Op maandag 4 april 2011 03:28 schreef Viro het volgende:
[..]
ben met dr vandaag naar het strand geweest, vond ze helemaal geweldig.
Ik en soms serena.quote:Op maandag 4 april 2011 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
Hoeveel mensen zitten wel niet op dat Viro account.
Zn hele fam
mooien site, boeiende infoquote:
Oh ja waar gaat het dan over?quote:Op maandag 4 april 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mooien site, boeiende info
inhoud is (gelukkig) niet relevantquote:Op maandag 4 april 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mooien site, boeiende info
zijn fetish met rotterdammers, wat hij met ze wil doen, zijn voorliefde voor mannen van eind twintig zijn stiekeme fantasieen van rolspel met een stokstaartquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 03:36 schreef Viro het volgende:
Bob sinclair en shaggy
Ik heb dit nummer geintroduceerd op onz radio.
Offtopic en bovenal pertinent onwaar.quote:Op maandag 4 april 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn fetish met rotterdammers, wat hij met ze wil doen, zijn voorliefde voor mannen van eind twintig zijn stiekem fantasieen van rolspel met een stokstaart
je vroeg het zelfquote:Op maandag 4 april 2011 03:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Offtopic en bovenal pertinent onwaar.
Zo gelijk een PM sturen naar Koelkast.
staat er niet in?quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 03:40 schreef Viro het volgende:
Gewoon 2 nummers achter elkaar die ik had kunnen aanvragen.
Staat niet eens DMX in mangquote:Op maandag 4 april 2011 03:40 schreef Viro het volgende:
Gewoon 2 nummers achter elkaar die ik had kunnen aanvragen.
Aaliyahquote:Op maandag 4 april 2011 03:41 schreef Karzai het volgende:
Hoe heet dat meisje ook alweer die met dmx ging en verongelukt was met een vliegtuig
Dan komt er goeie muziek bij als jij bezig bent met een lijstjequote:Op maandag 4 april 2011 03:40 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Nogsteeds bezig met een lijstje voor koelkast
Hmm wat ga je morgen doen?quote:Op maandag 4 april 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin een beetje in te kakken
1ste trein naar rotterdamquote:
wat moet ik in amsterdam doen?quote:
Jij bent bang voor mij hequote:Op maandag 4 april 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
Gelukkig moet ik werken en ben ik niet in Rotterdam morgen
Wat moet je in rotterdam doen?quote:Op maandag 4 april 2011 03:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat moet ik in amsterdam doen?
Ik geef je een rondleidingquote:Op maandag 4 april 2011 03:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat moet ik in amsterdam doen?
alsjeblieft niet zegquote:
naar een kennis toe, koffie drinkenquote:
oh dat wil ik best wel een keer hoorquote:
quote:
wat dezen heren zeggenquote:
Saai hoorquote:Op maandag 4 april 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
naar een kennis toe, koffie drinken
hoezo saai? kan heel gezellig zijnquote:
weet je wat dat betekent:quote:Op maandag 4 april 2011 03:49 schreef Stokstaart het volgende:
20 minuten is eigenlijk te lang voor 's nachts
kee dat kanquote:Op maandag 4 april 2011 03:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo saai? kan heel gezellig zijn
zal de volgende keer wel de eerste trein naar amsterdam pakkenquote:
als dat zo was dan zouden er wel meer dan 26k nummers in draakje staan.quote:Op maandag 4 april 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
Alice DJ staat er gewoon niet eens tussen. Mooi verhaal van die Koelkast die zegt dat alle top 40 tot 1970 er in staat.
Kom maar langs met koninginnedag gaan we lachenquote:Op maandag 4 april 2011 03:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal de volgende keer wel de eerste trein naar amsterdam pakken
dan is het vies drukquote:Op maandag 4 april 2011 03:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kom maar langs met koninginnedag gaan we lachen
maar ik ken niemand in amsterdamquote:Op maandag 4 april 2011 03:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee het is gezellig druk, positief denken
Je mag daar niet meer drinken op straat toch?quote:Op maandag 4 april 2011 03:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee het is gezellig druk, positief denken
Tjongejonge neem je stokstaart mee en dan haal ik jullie van het stationquote:Op maandag 4 april 2011 03:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik ken niemand in amsterdam
stokstaart is bang voor mijquote:Op maandag 4 april 2011 03:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tjongejonge neem je stokstaart mee en dan haal ik jullie van het station
Ik praat wel even met emquote:Op maandag 4 april 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokstaart is bang voor mij
Met Knetter naar amsterdam?quote:Op maandag 4 april 2011 03:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tjongejonge neem je stokstaart mee en dan haal ik jullie van het station
quote:
Tis allemaal geregeldquote:Op maandag 4 april 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met Knetter naar amsterdam?
Dubbele fail zeker.
Gappie ik schijt op amsterdam.quote:
Wat is er met je gebeurd in Amsterdam dat je deze houding aanneemt?quote:Op maandag 4 april 2011 03:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gappie ik schijt op amsterdam.
Niks tegen jou persoonlijk maar kom daar gewoon liever niet, klaar.
quote:Op maandag 4 april 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
Gelukkig moet ik werken en ben ik niet in Rotterdam morgen
Met mij niks. Kom daar gewoon liever niet.quote:Op maandag 4 april 2011 03:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat is er met je gebeurd in Amsterdam dat je deze houding aanneemt?
Laat je niet leiden door anderenquote:Op maandag 4 april 2011 04:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met mij niks. Kom daar gewoon liever niet.
dat heb ik met alle grote steden... plattelands autistje hequote:Op maandag 4 april 2011 04:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met mij niks. Kom daar gewoon liever niet.
Okequote:
quote:
geloof me dat wil je niet zienquote:Op maandag 4 april 2011 04:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sommigen falen zelfs hierop
een big girl hoeft niet automatisch een wandelende vetbom te zijnquote:Op maandag 4 april 2011 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Geen Knetter, geen Amsterdam en dus zeker niet samenquote:
Ik wil ook heul niet bij jou in de buurt zijn.. zou je denk ik nogal slaan en schoppen enzo.. en dat is niet liev.. dus ik blijf wel uit je buurt heurquote:Op maandag 4 april 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen Knetter, geen Amsterdam en dus zeker niet samen.
Waar woon jij dan stokkiequote:Op maandag 4 april 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen Knetter, geen Amsterdam en dus zeker niet samen.
rofa manquote:
amsterdammers komen er niet in hierquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 04:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
amsterdammers komen er niet in hier
bange poeperd ben jequote:Op maandag 4 april 2011 04:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
amsterdammers komen er niet in hier
Ook een lekkere tijd om je nest uit te komenquote:
Uhuquote:Op maandag 4 april 2011 04:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kijk is, lekker he Ajax gewonnen gister
Hou op manquote:Op maandag 4 april 2011 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook een lekkere tijd om je nest uit te komen
Bespaar je de moeitequote:Op maandag 4 april 2011 04:18 schreef Karzai het volgende:
Ik probeer stokstaart van zijn Amsterdam fobie af te helpen maar het lukt niet erg.
geef stokstaart eens ongelijk, amsterdam is een kut stad. Overal waar je kijkt junkies en hoeren. Laat staan de houding van de amsterdammers tov mensen uit andere stedenquote:Op maandag 4 april 2011 04:18 schreef Karzai het volgende:
Ik probeer stokstaart van zijn Amsterdam fobie af te helpen maar het lukt niet erg.
Ja hallo deze feedback heb ik even niet nodigquote:Op maandag 4 april 2011 04:20 schreef Viro het volgende:
[..]
geef stokstaart eens ongelijk, amsterdam is een kut stad. Overal waar je kijkt junkies en hoeren. Laat staan de houding van de amsterdammers tov mensen uit andere steden
maar ik mocht direct langskomen en zo.. dus welke houding?quote:Op maandag 4 april 2011 04:20 schreef Viro het volgende:
[..]
geef stokstaart eens ongelijk, amsterdam is een kut stad. Overal waar je kijkt junkies en hoeren. Laat staan de houding van de amsterdammers tov mensen uit andere steden
Deze postquote:Op maandag 4 april 2011 04:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Op je knieën is wel een goeiequote:Op maandag 4 april 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik mocht direct langskomen en zo.. dus welke houding?
QFTquote:Op maandag 4 april 2011 04:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Zweet, knikkende knieën, alles.quote:Op maandag 4 april 2011 04:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh oh, angst, pure angst spreekt hieruit
Dat amsterdammers beter zijn tov de rest van nederlandquote:Op maandag 4 april 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik mocht direct langskomen en zo.. dus welke houding?
Alsof ik aan een crackhoer wil vertellen wie ik ben en waar ik woonquote:Op maandag 4 april 2011 04:25 schreef Karzai het volgende:
Amsterdam verwacht een open houding dus niet van dat zielige gedoe
Hell yeah. Live zijn ze overigens ook zeer goed te pruimen.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 04:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat amsterdammers beter zijn tov de rest van nederland
[..]
Alsof ik aan een crackhoer wil vertellen wie ik ben en waar ik woon
Schat dat hebben sommige amsterdammers idd, maar dat hebben zoveel westerlingenquote:Op maandag 4 april 2011 04:27 schreef Viro het volgende:
[..]
in amsterdam is het het ergst, ik heb heel nederlands afgereisd voor mijn stages. Maar amsterdam spant echt de kroon.quote:Op maandag 4 april 2011 04:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Schat dat hebben sommige amsterdammers idd, maar dat hebben zoveel westerlingen
Even The World's Greatest aanvragen.quote:Op maandag 4 april 2011 04:27 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik aan een crackhoer wil vertellen wie ik ben en waar ik woon
Klopt arrogant kutvolk is het. Beste is om Amsterdam te mijden. Als je Diemen ziet staan rechtsomkeert makenquote:Op maandag 4 april 2011 04:29 schreef Viro het volgende:
[..]
in amsterdam is het het ergst, ik heb heel nederlands afgereisd voor mijn stages. Maar amsterdam spant echt de kroon.
Ik ken niet alle westerlingen dus weet ik niet.quote:Op maandag 4 april 2011 04:29 schreef Viro het volgende:
[..]
in amsterdam is het het ergst, ik heb heel nederlands afgereisd voor mijn stages. Maar amsterdam spant echt de kroon.
Dat is zelfvertouwenquote:Op maandag 4 april 2011 04:29 schreef Viro het volgende:
[..]
idd de duindorpers zijn ook ergquote:Op maandag 4 april 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ken niet alle westerlingen dus weet ik niet.
Als ik kijk naar wat hier heen gevlucht is vanuit het westen dan zijn ze in den haag en haarlem het ergste
ach het is erger wat ze denken over het oosten en noorden des landsquote:Op maandag 4 april 2011 04:32 schreef Karzai het volgende:
Ik vind het erg jammer dat sommige users zo denken over Amsterdam
Nou ik heb menigmaal mijn vakantie doorgebracht in het noorden.quote:Op maandag 4 april 2011 04:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach het is erger wat ze denken over het oosten en noorden des lands
Kan ook heul gezellig zijnquote:Op maandag 4 april 2011 04:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou ik heb menigmaal mijn vakantie doorgebracht in het noorden.
mag je jammer vinden, maar is en en blijft mijn mening. Of jij daar wat aan kan veranderen betwijfel ik.quote:Op maandag 4 april 2011 04:32 schreef Karzai het volgende:
Ik vind het erg jammer dat sommige users zo denken over Amsterdam
Dat is tegenwoordig in elke stad jongenquote:Op maandag 4 april 2011 04:34 schreef Viro het volgende:
[..]
eerder arrogant. Je hoeft ze alleen aan te kijken en het is: heb ik wat van je aan!?
ik vind oost nederland chill, heb er familie wonen. Als het maar ff kan ben ik zo in gelderland.quote:Op maandag 4 april 2011 04:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach het is erger wat ze denken over het oosten en noorden des lands
Drenthequote:Op maandag 4 april 2011 04:36 schreef Karzai het volgende:
Ik heb heel Friesland en Drenthe wel gezien
quote:Op maandag 4 april 2011 04:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig in elke stad jongen
quote:Op maandag 4 april 2011 04:29 schreef Viro het volgende:
[..]
quote]quote:Op maandag 4 april 2011 04:34 schreef Viro het volgende:
[..]
eerder arrogant. Je hoeft ze alleen aan te kijken en het is: heb ik wat van je aan!?
Dus iemand die je aankijkt bedreigt je al? Ik mis de logicaquote:Op maandag 4 april 2011 04:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is ook zo er loopt nogal wat schorem rond in Amsterdam, dus je wil eerst weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dat is geen arrogantie maar zelfbescherming
Tja het is lastig uit te leggenquote:Op maandag 4 april 2011 04:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Dus iemand die je aankijkt bedreigt je al? Ik mis de logica
Het heeft niets te maken met zelfvertrouwen zoals je eerder postte. Mensen die zich bedreigt voelen als iemand hun aankijkt heeft te maken met de onzekerheid waar ze mee zitten.quote:
Maar de meesten zijn wel arrogant.quote:
Precies, dus wat lul je nou?quote:Op maandag 4 april 2011 04:52 schreef Stokstaart het volgende:
Meeste amsterdammers wonen tegenwoordig in Almere enz
Nee een Amsterdammer stopt nooit om zijn stad te promotenquote:Op maandag 4 april 2011 04:53 schreef Viro het volgende:
Karzai, stop maar met amsterdammers in goede daglicht te zetten.
ze werken nog wel daar dus ze zijn er alsnogquote:
je faalt anders wel om dingen uit te leggen zie:quote:Op maandag 4 april 2011 04:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee een Amsterdammer stopt nooit om zijn stad te promoten
je hebt er nog steeds geen antwoord op gegeven, alleen vage dingen om de vraag te ontwijkenquote:
Ja maar eh jij was mij net wel aan het bedreigen, dat Amsterdammers niet in Rotterdam mogen komen.quote:Op maandag 4 april 2011 04:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ze werken nog wel daar dus ze zijn er alsnog
hij zei alleen dat jij als amsterdammer bij hem niet binnen komt.quote:Op maandag 4 april 2011 04:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja maar eh jij was mij net wel aan het bedreigen, dat Amsterdammers niet in Rotterdam mogen komen.
Dus je lult uit je nek
Van mag je hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 04:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja maar eh jij was mij net wel aan het bedreigen, dat Amsterdammers niet in Rotterdam mogen komen.
Dus je lult uit je nek
oh dan stuur ik men 2de ex langsquote:Op maandag 4 april 2011 04:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van mag je hoor.
Mijn hont bijt altijd amsterdammers zodra ze binnen willen komen. Doet ie al vanaf pup af aan dus kan er niks meer aan doen.
Ben je er morgennacht weer?quote:Op maandag 4 april 2011 04:59 schreef Karzai het volgende:
Ja ik ga morgen wel weer verder er valt hier geen eer meer te behalen
eer halen kan hier niet want ONZquote:Op maandag 4 april 2011 04:59 schreef Karzai het volgende:
Ja ik ga morgen wel weer verder er valt hier geen eer meer te behalen
Hij? *msn en fobo nog eens dubbelcheckt*quote:Op maandag 4 april 2011 05:00 schreef Viro het volgende:
[..]
knetter snapt niet dat hij word ontgroent
whut?, ik zie alleen een blauwe msn poppetje staanquote:Op maandag 4 april 2011 05:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij? *msn en fobo nog eens dubbelcheckt*
Tis nogsteeds een zij..
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Jofunu-kun
Bericht:
Knetterrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Dan heb je het vast over Karzai, en niet Knetter..quote:Op maandag 4 april 2011 05:02 schreef Viro het volgende:
[..]
whut?, ik zie alleen een blauwe msn poppetje staan
Zo waar een raakvlakquote:
hoe meer jij hier post hoe moeilijker je het jezelf maaktquote:
Lekker sociaal weer amsterdammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op maandag 4 april 2011 05:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |