al het vet op je heupen/benen is beter?quote:Op maandag 4 april 2011 01:52 schreef trovey het volgende:
Het is in ieder geval beter voor je gezondheid als je een peer bent.
Ja, o.a. de kans op hart- en vaatziektes en diabetis. Hoe meer het op de buik zit, hoe groter de kans.quote:Op maandag 4 april 2011 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
al het vet op je heupen/benen is beter?
ziet er op dat plaatje wel een beetje vaag uit/ onnatuurlijk smalle taille...quote:Op maandag 4 april 2011 02:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Peer!! met alle rondingen op de juiste plaats
Brede heupen vind ik zelf super vrouwelijk
Visquote:Op maandag 4 april 2011 02:45 schreef Golden_Pauper het volgende:
peren![]()
aubergines
en tieten als appels![]()
Toch geen jaloezie hoop ik?quote:Op maandag 4 april 2011 02:44 schreef showme het volgende:
[..]
ziet er op dat plaatje wel een beetje vaag uit/ onnatuurlijk smalle taille...
dit dusquote:
IB4 "pics."quote:Op maandag 4 april 2011 06:48 schreef Grunge. het volgende:
Oh, ik ben er zo één. Echt zo'n extreme peer, kan ik wel zeggen. Ik heb heel lang maat 42/44 voor broeken gehad terwijl ik prima in een maatje 36 paste voor boven, dus dat contrast was groot. Als je slank bent zoals ik inmiddels is het wel heel mooi, al zeg ik het zelf.
Nou ja, die vrouwen uit de OP zou ik sowieso nooit doen, ook al vallen ze eerst 20~30kg af. Ze hebben geen vagina!quote:Op maandag 4 april 2011 08:38 schreef Fes1-2 het volgende:
Kan ik alsjeblieft uit iets anders kiezen dan appel en peer? Of in ieder geval iets anders dan de plaatjes uit de op........... Vind het niet echt aantrekkelijk zo ;p
Als er imho staat. Of vind ik, of iets anders van die strekking, dan wil dat dus zeggen dat de post de mening van de poster weergeeft.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 08:34 schreef stbabylon het volgende:
Zie niet wat dit met r&p te maken heeft, maar goed.
Peer kan leuk zijn, maar het moet geen Obelix worden. Helaas zijn er genoeg dikke Obelix wijven die zich peer noemen en dan denken lekker te zijn.
Ik vroeg me al jaren af wat dat nou eigenlijk betekent.quote:Op maandag 4 april 2011 09:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Als er imho staat. Of vind ik, of iets anders van die strekking, dan wil dat dus zeggen dat de post de mening van de poster weergeeft.
Trueness, right there.quote:Op maandag 4 april 2011 08:51 schreef conleche het volgende:
Appels en peren.......allebei vrij lelijk, want uit verhouding.
Zandloper, dat moet je hebben, dat zit er tussenin en dat is de mooiste vorm, imho
Oho! Dat mag je niet zeggen hoor. Mensen met overgewicht die kunnen daar helemaal niks aan doen! Dan hoef je ze niet zo te gaan beledigen!quote:Op maandag 4 april 2011 09:19 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Peer, is vrouwelijker. Maar dan wel op normaal gewicht.
Maar ik vind overgewicht altijd vies, of het nu om een appel of peer gaat.
Oh kijk! Nou weer wat geleerd dan! Het is humble ipv honest. Voor de rest klopt het, ja!quote:Op maandag 4 april 2011 09:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vroeg me al jaren af wat dat nou eigenlijk betekent.![]()
Dank.
Imho = In my honest opninion?
Met een zogenaamde blob? Arme jij!!quote:Op maandag 4 april 2011 09:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Trueness, right there.
Laatst een date gehad met iemand die helemaal geen vorm had, trouwens.
humble of honest mag allebeiquote:Op maandag 4 april 2011 09:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh kijk! Nou weer wat geleerd dan! Het is humble ipv honest. Voor de rest klopt het, ja!
Waarom date je diegene als je het niks vindt?quote:Op maandag 4 april 2011 09:27 schreef Garisson72 het volgende:
Zo'n belangrijk criterium zal de vorm dat ook wel niet zijn? Of was het een charity-date of zo?quote:Op maandag 4 april 2011 09:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Trueness, right there.
Dat kunnen ze in 95% van de gevallen wel, dat hoeven we niet onder stoelen of banken te schuiven.quote:Op maandag 4 april 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oho! Dat mag je niet zeggen hoor. Mensen met overgewicht die kunnen daar helemaal niks aan doen! Dan hoef je ze niet zo te gaan beledigen!
Vandaar dequote:Op maandag 4 april 2011 09:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kunnen ze in 95% van de gevallen wel, dat hoeven we niet onder stoelen of banken te schuiven.
Ik train ze wel een dagje, hebben ze teminste reden om echt zo te huilenquote:Op maandag 4 april 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oho! Dat mag je niet zeggen hoor. Mensen met overgewicht die kunnen daar helemaal niks aan doen! Dan hoef je ze niet zo te gaan beledigen!
Nee geen blob, maar het was gewoon kaarsrecht, zowel van voor als van achteren als van opzij!quote:
Zoiets staat er vantevoren nooit bij he.quote:Op maandag 4 april 2011 09:30 schreef Arriviste het volgende:
Waarom date je diegene als je het niks vindt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |