Wauw. Je somt echt allerlei zaken op die _niet_ de bedoeling zijn in een serieus topic.quote:Op maandag 4 april 2011 00:56 schreef richard_prf het volgende:
Ik vind dat het moet blijven.
Het is bijvoorbeeld nuttig voor mensen die:
- Depressief zijn, die lezen dan dit topic en knappen er vervolgens van op.
- Heerlijk leedvermaak
- Trollen tot je erbij neervalt
- Frustraties afreageren
- Interessante waarnemingen van abnormale persoonlijkheden dat tot vreemde confrontaties leidt
Het was een sarcastische post.quote:Op maandag 4 april 2011 01:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw. Je somt echt allerlei zaken op die _niet_ de bedoeling zijn in een serieus topic.
Met je zelfquote:Op maandag 4 april 2011 01:01 schreef Ghostinthemachine het volgende:
ik heb eigenlijk wel reglematig sex
Maakt het nummertje wat uit? Hihi, ik zei nummertjequote:
Er staat al een nieuw deel in de koelkast. Met OP.quote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Er was al lang een OP. Maar iemand heeft een nieuw topic geopend zonder het handige knopje te gebruiken die de OP voortzet blijkbaar.
Welcome back Strawberryquote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Er was al lang een OP. Maar iemand heeft een nieuw topic geopend zonder het handige knopje te gebruiken die de OP voortzet blijkbaar.
Zinvol. Nu zijn er twee topics open.quote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Er staat al een nieuw deel in de koelkast. Met OP.
Die voorbind dildo in je reet was niet verkeerd hé?quote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
ook en je gehandicapte zusje niet te vergeten
Misschien dat een mod die alsnog toe kan voegen dan?quote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit soort smerige users mogen van mij wegblijven.quote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Strawberry er was een discussie of jij dik was klopt dit?
Heeft het zin dan als mensen zoals richard blijven hangen in zelfmedelijden?quote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, ten eerste, er is een OP voor dit topic. Zoek het op.
Ten tweede, redenen om dit topic open te houden:
-Het is uniek
- Veel mensen die hier komen hebben iets aan zo'n topic
-Mensen kunnen hier dingen van leren.
Enige probleem tot nu toe is dat het topic een beetje te veel om Richard_prf ging draaien. Als dat niet wat gebeurt, was dit wel een goede reeks geweest. En het kan nog steeds een goede reeks worden.
Praktisch tegelijk geopend.quote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zinvol. Nu zijn er twee topics open.
Deze had natuurlijk makkelijk aangepast kunnen worden.
hou je fantasietjes voor je aubquote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Die voorbind dildo in je reet was niet verkeerd hé?
Dank voor de link, ik heb de OP aangepastquote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Er staat al een nieuw deel in de koelkast. Met OP.
Ja, dat moeten we dus vermijden. Af en toe mag iemand natuurlijk wel klagen, Richard ook. Maar niet te al te vaak zielig doen. Dan moet een mod dus iets daaraan doen, als iemand te vaak blijf klagen.quote:Op maandag 4 april 2011 01:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft het zin dan als mensen zoals richard blijven hangen in zelfmedelijden?
Dan wordt dit ook zon emo topic zoals de kant die het op is gegaan met hvjjn, denk ook niet dat dat de bedoeling is.
Het is niet mijn bedoeling zoveel aandacht te krijgen. Ik uit gewoon bepaalde frustraties hier. Je hoeft er niet op te reageren.quote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, ten eerste, er is een OP voor dit topic. Zoek het op.
Ten tweede, redenen om dit topic open te houden:
-Het is uniek
- Veel mensen die hier komen hebben iets aan zo'n topic
-Mensen kunnen hier dingen van leren.
Enige probleem tot nu toe is dat het topic een beetje te veel om Richard_prf ging draaien. Als dat niet wat gebeurt, was dit wel een goede reeks geweest. En het kan nog steeds een goede reeks worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |