Nog eisen stellen ook?quote:
Zie editquote:Op maandag 4 april 2011 00:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die gelden vooral voor het genot van mannen toch?
Trustequote:
Hoe dichter bij de nul, dan rekt het niet?quote:Op maandag 4 april 2011 00:46 schreef Azreal het volgende:
Yep, kon ze nooit onthouden en haalde ze altijd door elkaar.
Met als gevolg dat ik mensen heel wat "dat-verzin-je-nu-terplekke"-blikken heb gegeven.
Dat wordt vast gezellig!quote:Op maandag 4 april 2011 00:54 schreef Barbusse het volgende:
Yuki, ga je daten met Supersoep? Vraag hem mee de Matheus!
HUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
quote:
Open de volgende eens, we zitten allemaal te wachten!quote:
Awesome!quote:
Donequote:Op maandag 4 april 2011 01:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Open de volgende eens, we zitten allemaal te wachten!
Nee! Sorry, maar ik vind het geweldig om te zien hoe iedere post van jou werkt als een rode lap op een stier.quote:
Ik weet niet of ik dit een compliment moet vindenquote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee! Sorry, maar ik vind het geweldig om te zien hoe iedere post van jou werkt als een rode lap op een stier.
Op mij kwam dat topic behoorlijk triest over, dus als je daar wat stof doet opwaaien is dat altijd een goede zaak lijkt mequote:Op maandag 4 april 2011 01:06 schreef Yuki het volgende:
Ik weet niet of ik dit een compliment moet vinden
Het is ook triest.quote:Op maandag 4 april 2011 01:08 schreef Azreal het volgende:
[..]
Op mij kwam dat topic behoorlijk triest over, dus als je daar wat stof doet opwaaien is dat altijd een goede zaak lijkt me.
Zo was het wel bedoelt.quote:Op maandag 4 april 2011 01:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit een compliment moet vinden
quote:Op maandag 4 april 2011 01:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo was het wel bedoelt.Sowieso, alle reacties van jou, MissB en L-E worden gewoon weggezet als niks, en dan gaan ze huilen omdat topickaap
We hebben het Versieren op Latere Leeftijd topic overgenomenquote:
En nu word jij gespammed in je inbox?quote:
Nee hoor. Alleen die ene troll.quote:Op maandag 4 april 2011 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu word jij gespammed in je inbox?
Morgen de wereld zeg ik!quote:Op maandag 4 april 2011 01:11 schreef Yuki het volgende:
We hebben het Versieren op Latere Leeftijd topic overgenomen
Nu ben ik nieuwsgierig wattie te melden hadquote:
Wrom?quote:Op maandag 4 april 2011 01:12 schreef S95Sedan het volgende:
Herinner me er even aan morgen dat ik iemand schop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |