M'n moeder!quote:Op maandag 4 april 2011 00:15 schreef jurien het volgende:
Offtopic: als ik tijd heb ga ik voor a.s. Een leuk shirt laten drukken waarop ik het woord of zin zet wat we de afgelopen week het vaakst hebben gehoord.
Kansmaker deze liveshow:
Fakking of
Mn moeder
Suggesties?
bekstekker?quote:Op maandag 4 april 2011 00:15 schreef jurien het volgende:
Offtopic: als ik tijd heb ga ik voor a.s. Een leuk shirt laten drukken waarop ik het woord of zin zet wat we de afgelopen week het vaakst hebben gehoord.
Kansmaker deze liveshow:
Fakking of
Mn moeder
Suggesties?
en gelijk heeft zequote:Op maandag 4 april 2011 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze is nog geen dag alleen of ze ligt al tegen een ander aan te schurken.
assolutamente, con geeeeeeerard e Karimjoquote:Op maandag 4 april 2011 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Che bello. Credo c'è una donna per il gioco finale
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door;quote:
Ja.quote:Op maandag 4 april 2011 00:17 schreef annanasje het volgende:
is dat flip die joanna aan t kroelen is in bed?
Zeker! En Jo bood zichzelf heel gewillig aanquote:Op maandag 4 april 2011 00:17 schreef annanasje het volgende:
is dat flip die joanna aan t kroelen is in bed?
Whaha das ook een gave!quote:Op maandag 4 april 2011 00:17 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik zou er een doos flugel op laten drukken.![]()
![]()
deze dusquote:
Inderdaad, blijkt dat ze geen knip voor de neus waard is. Alees waar ze haar vent van beschuldigd zijn haar eigen praktijken.quote:
"Hou jij m'n (t)asje even vast"quote:
geen betere manier om je ex te vergeten; in de armen van een anderquote:Op maandag 4 april 2011 00:19 schreef annanasje het volgende:
Oh leuk, hoopte al vanaf het begin dat die 2 dichter bij elkaar komen
Ze is er al overheeb...quote:Op maandag 4 april 2011 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eén of andere schroothandelaar en nu is ze verdrietig...
ze ziet in Flip een vriend dus ik zie niet in wat er mis mee is, ze is sowieso vrijgezel nu, als er iemand overal ligt te kwijlen is het Laura welquote:Op maandag 4 april 2011 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Inderdaad, blijkt dat ze geen knip voor de neus waard is. Alees waar ze haar vent van beschuldigd zijn haar eigen praktijken.
Maar oh, ze is zo zielig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |