RSI, zo heet dat niet meer tegenwoordig hoor, dat heet CANS, ik heb het, dus ik wens het hem niet toequote:Op maandag 4 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje.... is zijn been nog niet genoeg? wens jij hem nu ook RSI toe?
CANS?quote:Op maandag 4 april 2011 00:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
RSI, zo heet dat niet meer tegenwoordig hoor, dat heet CANS, ik heb het, dus ik wens het hem niet toe
Over been gesproken.. ik neem nog een rum en dan ga ik ook.. kruip ik er tegenaan en claim ik een been van Bommerinnetje.. vind ze echt fijn, een reus die 1 van die enorme betonblokken bovenop haar been legtquote:Op maandag 4 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje.... is zijn been nog niet genoeg? wens jij hem nu ook RSI toe?
quote:Op maandag 4 april 2011 00:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
RSI, zo heet dat niet meer tegenwoordig hoor, dat heet CANS, ik heb het, dus ik wens het hem niet toe
ow... is niet fijn hoor.... ik kende het alleen als tenniselleboog of drummerspols tot het RSI genoemd werd.. Nu leer ik dat het nu CANS heet.quote:Op maandag 4 april 2011 00:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja Complaints of Arm, Neck and Shoulder
Beiden vallen onder de noemer FUBARquote:Op maandag 4 april 2011 00:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste Bolquote:Op maandag 4 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig!
zo ga de hond uitwringen en mjn oogjes sluiten
ciao
FUBAR ik ga niet eens meer opzoeken wat dat is.... Welterusten Bommie, Ceetje en Bollokus slaap zacht (of niet)quote:Op maandag 4 april 2011 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beiden vallen onder de noemer FUBAR
Trustequote:Op maandag 4 april 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
FUBAR ik ga niet eens meer opzoeken wat dat is.... Welterusten Bommie, Ceetje en Bollokus slaap zacht (of niet)
en dankjewel hoor!quote:Op maandag 4 april 2011 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beiden vallen onder de noemer FUBAR
Thanks Bommie.... slaap lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Truste![]()
ohwja:
Fucked Up Beyond All Recognition
Is toch zo schat, leuk is andersquote:
quote:
quote:
Zoals altijd.quote:Op maandag 4 april 2011 09:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
kokkie
![]()