pffff.... kunnen ze je daarvoor ontslaan? Als wij geen prive dingen meer zouden mogen doen (met mate natuurlijk) zou er denk ik bij ons nog maar weinig mensen werken.quote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef Ceetje.. het volgende:
echt hè, ik wil tussendoor op m'n werk nog wel eens op fok spieken, alsof ie het ruikt he, wil ik net fok.nl intypen, komt de baas weer binnen. Doen ze bij ons heul moeilijk over, privé dingen op het werk doen. Er zijn er zelfs een aantal voor ontslagen
ik waag het er niet op. Wij kunnen vrij weinig, ze hebben het zelfs geblocked dat je je privé email kunt lezen op je werk enzo, bepaalde websites zijn geblocked en alles komt in een log. Je kunt niks op die computers installeren. Tja, de nazi's zijn er eigenlijk niks bijquote:Op maandag 4 april 2011 19:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pffff.... kunnen ze je daarvoor ontslaan? Als wij geen prive dingen meer zouden mogen doen (met mate natuurlijk) zou er denk ik bij ons nog maar weinig mensen werken.
klinkt zeer bekendquote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik waag het er niet op. Wij kunnen vrij weinig, ze hebben het zelfs geblocked dat je je privé email kunt lezen op je werk enzo, bepaalde websites zijn geblocked en alles komt in een log. Je kunt niks op die computers installeren. Tja, de nazi's zijn er eigenlijk niks bij
daar zijn hele makkelijke omwegen voorquote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik waag het er niet op. Wij kunnen vrij weinig, ze hebben het zelfs geblocked dat je je privé email kunt lezen op je werk enzo, bepaalde websites zijn geblocked en alles komt in een log. Je kunt niks op die computers installeren. Tja, de nazi's zijn er eigenlijk niks bij
top bolquote:Op maandag 4 april 2011 19:44 schreef bollokus het volgende:
voor de mensen die de dag een beetje bij willen lezen
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2
pffff.... standaardwerkplekken bij ons kan je ook niet zelf op installeren, maar zover ik weet wordt er bij ons niets geblocked.quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
http://www.internettenophetwerk.nl/ bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 april 2011 19:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar zijn hele makkelijke omwegen voor
hangt ervanaf waar de websites geblocked worden of weet jij iets wat ik niet weet?quote:Op maandag 4 april 2011 19:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar zijn hele makkelijke omwegen voor
thanks bolquote:Op maandag 4 april 2011 19:44 schreef bollokus het volgende:
voor de mensen die de dag een beetje bij willen lezen
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2
veel van die sites worden in de router geblockt op naam als je met een proxysite worden deze niet herkent door de router omdat de browser alleen die naam geeft en niet de naam van bv hyves, gmail of what everquote:Op maandag 4 april 2011 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hangt ervanaf waar de websites geblocked worden of weet jij iets wat ik niet weet?
ik zal het morgen eens proberen, maar gegarandeerd dat ze alles geblocked hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
http://www.internettenophetwerk.nl/ bijvoorbeeld
quote:
no prob, de streams waren weg dusssssquote:
mag ook nie kijke, mark morgen vrij, dus wil zelf een keer tv kijken, dus ikke geen sst, ik moet het straks maar kijken, mja, dan is het niet half zo leuk, zonder fok erbij, dat snaptie alleen niequote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
no prob, de streams waren weg dusssss
toen ik nog op college zat werkte dat perfectquote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal het morgen eens proberen, maar gegarandeerd dat ze alles geblocked hebben
pff zal toch veel oud nieuws zijn. ik geloof niet dat de schapen er vandaag al in zitten ga niet eens in het uitzending topic kijken!quote:Op maandag 4 april 2011 19:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mag ook nie kijke, mark morgen vrij, dus wil zelf een keer tv kijken, dus ikke geen sst, ik moet het straks maar kijken, mja, dan is het niet half zo leuk, zonder fok erbij, dat snaptie alleen nie
jammerquote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
pff zal toch veel oud nieuws zijn. ik geloof niet dat de schapen er vandaag al in zitten ga niet eens in het uitzending topic kijken!
als ik schapen wilzien kijk ik wel gewoon uit het raamquote:
hou me niet voor de gek hequote:Op maandag 4 april 2011 19:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wel gapen en scheiten bol, beheheheheheeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |