druk, ook prive zoals je hebt gemerkt. Hoop dat de grootste drukte nu voorbij is. ben het een beetje zat met al die verplichtingsquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 13:11 schreef -moppie- het volgende:
Morgen afspraak maken met neuroloog alhoewel de dokter niet zeker weet of hij er iets aan kan doen maar an is in ieder geval de zenuwbaan nagekeken! Dit gaat nog steeds over geur en smaak die ik mis
Streekziekenhuizen zijn altijd ruk, dit klinkt niet anders dan Veghel of Zoetermeer.quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef Inu het volgende:
Of dankzij jou omdat je de knoflook uit je eigen bek niet ruikt...
Gisteren trouwens wel weer duidelijk geworden dat ik NOOIT naar het ziekenhuis in Dordrecht wil, een nichtje van een vriendin die direct na der bevalling in de stress werd gejaagd omdat de gynaecologe tact mistZe kreeg te horen dat der kindje geen jongen of meisje was en dat ie meteen door moest naar het kinderziekenhuis, zonder dat ze hem mochten zien, achteraf blijkt het jongetje een kleine afwijking te hebben die gemakkelijk te fixen is als ie een jaar is.
Ligt dat nu aan de gyneacoloog of aan het ziekenhuis?quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef Inu het volgende:
Of dankzij jou omdat je de knoflook uit je eigen bek niet ruikt...
Gisteren trouwens wel weer duidelijk geworden dat ik NOOIT naar het ziekenhuis in Dordrecht wil, een nichtje van een vriendin die direct na der bevalling in de stress werd gejaagd omdat de gynaecologe tact mistZe kreeg te horen dat der kindje geen jongen of meisje was en dat ie meteen door moest naar het kinderziekenhuis, zonder dat ze hem mochten zien, achteraf blijkt het jongetje een kleine afwijking te hebben die gemakkelijk te fixen is als ie een jaar is.
Ik heb al zoveel fouten gehoord van daar dat ik ze allemaal niet meer vertrouwquote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ligt dat nu aan de gyneacoloog of aan het ziekenhuis?
Ja, zorg dan dat je dat in je pauze ergens doet, niet midden op de gang waar iedereen je kan horen... Hij ging ook meteen naar huis toen trouwens, zonder even door te geven aan J. hoe de operatie was gegaan...quote:Op maandag 4 april 2011 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
ook artsen zijn mensen. Met soms een flauw gevoel voor humor.
Dit begint toch wel om pics te vragen... discoballen en roze meubeltjes... weet je zeker dat je op een personeelszakenafdeling werkt?quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
onze nieuwe hal bevat wel erg veel roze meubelen...
Mijn bedrijf verzorgt wel meer dan alleen PZquote:Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit begint toch wel om pics te vragen... discoballen en roze meubeltjes... weet je zeker dat je op een personeelszakenafdeling werkt?
Dacht dat -dat specifieke bedrijf- uit -die specifieke markt- gestapt was na de mislukte WIM.quote:Op maandag 4 april 2011 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn bedrijf verzorgt wel meer dan alleen PZ
sorry maar..quote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zorg dan dat je dat in je pauze ergens doet, niet midden op de gang waar iedereen je kan horen... Hij ging ook meteen naar huis toen trouwens, zonder even door te geven aan J. hoe de operatie was gegaan...
Iets bruikbaars uit -moppie-?quote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef Inu het volgende:
Hopelijk komt er toch iets bruikbaars uit moppie
Lees nu pas dat jij door de val dus problemen hebt met smaak en reukquote:Op maandag 4 april 2011 18:17 schreef -moppie- het volgende:
Dank jullie wel allemaal![]()
Ik weet niet hoe hij heet Levi, hoor ik morgen wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |