ik heb auto's gewast, 1000 flyers gemaakt op mijn printer (ook ontworpen) lootjes verkocht voor de loterij en supplies gekocht, ik ben als enige bij alle vergaderingen geweest. Daarnaast zit ik in vrijwel elke feestcommissie in de wijk. Maar goed, stank voor dank ftw!!quote:
Misschien was de mail voor een ander bedoeld?quote:Op maandag 4 april 2011 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb auto's gewast, 1000 flyers gemaakt op mijn printer (ook ontworpen) lootjes verkocht voor de loterij en supplies gekocht, ik ben als enige bij alle vergaderingen geweest. Daarnaast zit ik in vrijwel elke feestcommissie in de wijk. Maar goed, stank voor dank ftw!!
quote:Op maandag 4 april 2011 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
nou, nee hoor. Maar ik vermoed dat ze dronken was, gezien de persoon en het tijdstip van mailen... Toch ben ik er haast helemaal klaar mee nu.
dank je, maar ik heb ze al minimaal 10 jaar niet meer gezien.laatste keer was op de buriel van mijn stiefmoeder #3quote:
have fun met je broodje!quote:Op maandag 4 april 2011 10:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
dank je, maar ik heb ze al minimaal 10 jaar niet meer gezien.laatste keer was op de buriel van mijn stiefmoeder #3
yhnxquote:
set me freequote:
Bel Herman anders ff op. Vindtie vast niet ergquote:Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
is het al 5 uur?
En niemand reageert nu op mijn mails, terwijl mijn bloed echt kookt
iedereen geCCt?quote:Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
is het al 5 uur?
En niemand reageert nu op mijn mails, terwijl mijn bloed echt kookt
wie gehts?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |