Ja ik post nooit zo vaak, vond het al knap dat het mij gelukt was om de 'nieuwe topic openen-knop' te vinden :$quote:
zo, het zitten is geregeld, nu nog iets te drinkenquote:Op zondag 3 april 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
de beste remedie is gewoon zelf een bak bier (of zes) te halen
Er ligt wodka in de vriezerquote:Op zondag 3 april 2011 23:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo, het zitten is geregeld, nu nog iets te drinken
Misschien toen jij student was, maar nu in Tilburg is het gewoon stampvol dan hoor. Dinsdag tot 3 en woensdag tot 4 of half 5, zijn een aantal kroegen echt afgeladen vol. Ook natuurlijk omdat veel studies maar 8 uur college of iets dergelijks per week hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
maareh, als de kroegen doordeweeks ook tot 6 uur open zouden zijn, zou er geen hond zitten vrees ik. De meeste mensen moeten de volgende dag gewoon werken of naar school. Dus al zou de wetgeving het toestaan denk ik nog steeds niet dat het storm zou lopen
en zo belachelijk zijn de regels in nederland niet, in veel andere landen gaan de kroegen nog veel eerder dicht
Deze post staat wel mooi in verhouding met de discussie rond de langstudeerders die bij moeten lappenquote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef febster het volgende:
[..]
Misschien toen jij student was, maar nu in Tilburg is het gewoon stampvol dan hoor. Dinsdag tot 3 en woensdag tot 4 of half 5, zijn een aantal kroegen echt afgeladen vol. Ook natuurlijk omdat veel studies maar 8 uur college of iets dergelijks per week hebben.
Nee ja, dat is dus wel het probleem. Als ik een borrel of feest organiseer sta je daar als bestuur/commissie zwaar voor lul om half 10, terwijl je om 12 of half 1 een stampvolle kroeg hebt. Lokken met borrels etc werkt ook niet is mijn ervaring, de meeste komen toch echt pas na 11'en op zijn vroegst.quote:Op maandag 4 april 2011 00:07 schreef ArTiC het volgende:
Misschien moet men dan maar weer eens om een uur of 20/21 de kroeg induiken ipv om 00/01 uur.
Dan kan je ook mooi om een uur of 2 naar huis. Ik begrijp niet waarom iedereen maar steeds later gaat...
[zachtjes praat]quote:Op maandag 4 april 2011 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
omg, ik ben zo boos!
Loop ik met mijn halfzieke hoofd kantoor binnen, start mijn pc op, vind ik ineens een mailtje in mijn werk emailbox van iemand van de buurtvereniging. Vrijdagavond gestuurd, helemaal pissig omdat ik iedereen zou hebben laten zakken met het sponsorweekend en dat ze sancties tegen me gaan nemen!!! WTF, ik doe keiveel voor die buurt man!
Heb echt haast de neiging om per direct op te stappen, ware het niet dat ik eerst de voorzitter wil horen hierover.
GVD, heb ik een bord om mijn nek hangen met 'scream at me for no reason at all' ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |