Als het niet kan ademen en er komt vocht onder, kan er schimmel ontstaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef Archont het volgende:
EDIT: je dingen verpakken in plastic is denk ik zowat het slechtste wat je kunt doen. Zeker voor hout, dat moet kunnen ademen
Er zit zowiezo reeds vocht onder. Dus als je het niet kan admenen kan het zeker schimmelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:38 schreef vogeltje12 het volgende:
[..]
Als het niet kan ademen en er komt vocht onder, kan er schimmel ontstaan?
Dat kan wel schelen denk ik. Minder vocht waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb ook wel eens wat houten kasten en tafels opgeborgen in een garage. Nooit over vochtproblemen nagedacht eigenlijk. Al met al zijn ze er prima uit vandaan gekomen, dus wellicht mazzel gehad
Was wel een garage onder een appartementgebouw en ventilatie in de deur.
Zitten vaak vochtvreters bij. Die zakjes met korreltjesquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef vogeltje12 het volgende:
hoe zit het btw met alle meubel onderdelen die voordat ze in de winkels/magazijnen terechtkomen, in containers zitten, misschien wel voor een hele lange tijd. Die zijn toch ook niet verwarmd en geventileerd?..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |