quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
As ik Rinus zie.. zou ik ook liever hard wegrennen.
Ah, je hebt Shaker-acties gemist. Het klopt, sommige mannen kun je niet vertrouwen!quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
As ik Rinus zie.. zou ik ook liever hard wegrennen.
Inderdaad, wie nu nog Shaker boven Rinus kiest..quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt Shaker-acties gemist. Het klopt, sommige mannen kun je niet vertrouwen!
Ze is is nu thee aan het zetten!quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef Franneh het volgende:
Hoi vrouw van Pheno, is Pheno ook echt de perfecte man zoals hij hier doet blijken?
Maar dat weten die dansers niet hequote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, wie nu nog Shaker boven Rinus kiest..
Sowieso; een hiphopper verkiezen boven iemand met zoveel meer kennis van techniek (over het algemeen)quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, wie nu nog Shaker boven Rinus kiest..
WIL JE NIET ZO TEGEN ME SCHELDEN TRUT?quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef Franneh het volgende:
GODVER BEN ZIE JE WEL DAT IK WAT HEB GEMIST HOER.
Wat voor acties heb ik gemist? UPDATE MEEEEEEE
Je hebt Shakers onuitstaanbare gedrag gemist. Heeft IkeBen dat niet gezegd?quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef Franneh het volgende:
Ja maar de meesten kennen Rinus denk ik ook niet, omdat hij vrij nieuw is in dit programma dan..quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sowieso; een hiphopper verkiezen boven iemand met zoveel meer kennis van techniek (over het algemeen).
Toch kom ik liever Shaker tegen in een donker steegje dan Rinus.quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sowieso; een hiphopper verkiezen boven iemand met zoveel meer kennis van techniek (over het algemeen).
Wie is IkeBen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt Shakers onuitstaanbare gedrag gemist. Heeft IkeBen dat niet gezegd?
Ik houd van pussy'squote:
Je broer!quote:
Nee die verteld me nooit wat.quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt Shakers onuitstaanbare gedrag gemist. Heeft IkeBen dat niet gezegd?
Nou dat dus, het is een eikel. Zo'n een met een attitude.quote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee die verteld me nooit wat.
Leg maar even uit dan. update update mij
Shaker nam de opzet van het programma nogal serieus zeg maarquote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef Franneh het volgende:
Mja, maar ik neem aan dat uitgelegd is dat hij van het klassieke ballet-kamp komtquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja maar de meesten kennen Rinus denk ik ook niet, omdat hij vrij nieuw is in dit programma dan..
Ja true, maar vorige week had je ook wat van Virgil z'n twitter gehaald toch? Dat dingen gewoon hier en daar wat aan elkaar waren geknipt en geplaktquote:
Stiekeme slang dat het is.quote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Shaker nam de opzet van het programma nogal serieus zeg maarGing wat domme opmerkingen maken tegen andere choreografen om dansers voor zich te winnen enzo
Wel als 'ie lacht,quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Franneh het volgende:
[..]
Toch kom ik liever Shaker tegen in een donker steegje dan Rinus.
Shaker zie je toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |