Zal me niets verbazen, wel lullig voor de gekozen dansers.quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef IbeBen het volgende:
Ik denk trouwens dat, na alle drama volgende week, de choreografen nog een wildcard krijgen en 1 danser mogen wisselen ofzoiets.
Wtf?quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef IbeBen het volgende:
Van de Twitter van Virgil
virgilnl Virgil Bonofacio
wauw ze hebben gwn commentaar van andere solo's geplakt bij mijn auditie! Alle choreografen waren vol lof over mijn solo als Soloist #TUDB
Oja dat zou gemeen zijn! Dan: If you payed attention during the first dance you would have noticed Stefano, Ivan, Micheal, Meisje-die-iedereen-laat-huilen etc.quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hadden ze maar moeten opletten bij de groepschoreo. En nu even mijn contact mailen over Virgil
Zijn solo als soloistquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef IbeBen het volgende:
Van de Twitter van Virgil
virgilnl Virgil Bonofacio
wauw ze hebben gwn commentaar van andere solo's geplakt bij mijn auditie! Alle choreografen waren vol lof over mijn solo als Soloist #TUDB
Die stonden natuurlijk helemaal achteraanquote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dat zou gemeen zijn! Dan: If you payed attention during the first dance you would have noticed Stefano, Ivan, Micheal, Meisje-die-iedereen-laat-huilen etc.
Choreografen:
Nee die 15 'leftovers' moeten nog hun dansje doen voor de choreografen, zijn volgende week pas aan de beurt.quote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Virgil was niet tof in So you think you can dance.. en nu nog steeds niet
Maar zag ikIvanO+ en
Stefano
nu bij de leftover 15 staan die niet direct uitgekozen zijn in de teams?
daar zaten ze niet bij, dat was Dan in z'n eentje.quote:Op maandag 4 april 2011 10:59 schreef Aarti het volgende:
Als choreograaf heb je toch gewoon zelf tijdens de choréo's ervoor al een lijstje gemaakt
bij de groepschoreografieeen van gisteren toch wel? Zelfs achterin ben je gewoon goed te zien!quote:Op maandag 4 april 2011 12:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
daar zaten ze niet bij, dat was Dan in z'n eentje.
Vroeg me dat af toen ik het zag, ik denk dat dat tegenviel...maar ze hebben niet echt goede shots gegevens vanuit de choreografen volgens mij, dus moeilijk te zeggen...quote:Op maandag 4 april 2011 13:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
bij de groepschoreografieeen van gisteren toch wel? Zelfs achterin ben je gewoon goed te zien!
Stond tijdens de groepschoreo in de aflevering van gister helemaal vooraan, denk dus wel dat de choreografen haar gezien hebben. Alleen heb je dan wel dat zij (en dat is ook voor Ivan zo) nooit met Laurent en Isabelle voor SYTYCD gewerkt hebben, zijn namelijk beide Belgen en die werken pas sinds seizoen twee mee.quote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef _evenstar_ het volgende:
En zag ik vorigeweek annemieke ( van seizoen 1..? ) heb haar volgens mij even vluchtig gezien maar niet of ze wel of niet door was en nu ook niet
Ja die opmerkign was best wel denigrerend en op de man (vrouw) gespeeld. "Moet ze op de grond gaan rollen en huilen of zo?". Alsof dat is waar moderne dans om draait, dodo. Ik begin me nu al aan die Shaker-faker te irriteren. Sowieso is het een beetje de hiphop-stijl een betweter/lefgozer te zijn, en dan ook nog eens erg jong nog. Combi kan fataal zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Die Shaker was best kansloos ja richting Isabelle...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |