Dit is toch het onzin gedeeltequote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef Swomp het volgende:
ja maak maar een nieuw topicjij niet jij hebt zo een ban
quote:Op zondag 3 april 2011 21:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Oprotten TS, we willen je niet. Nog een topic wat je postcount omhoog helpt en je hebt een ban van 3 maanden, mag je lekker uitrusten, hier ver vandaan.
Nog maar weinig van zulke kutusers meegemaakt in mijn leven..
Nieuwe mensen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Dit is toch het onzin gedeelte
*TS kijkt op de teller, jaaaaa 94999999 ik ga hem maken aaaaargh!* U bent heeft een ban op Fok!quote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef NrTH het volgende:
TS krijgt een ban voordat het zover is en dan gaat hij zitten huilen in een hoekje.
Maar dit is geen onzin. Dit is gewoon een kuttopic.quote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Dit is toch het onzin gedeelte
Kun je zelfmoord plegen in dat geval?quote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
*TS kijkt op de teller, jaaaaa 94999999 ik ga hem maken aaaaargh!* U bent heeft een ban op Fok!
Je post er wel inquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Maar dit is geen onzin. Dit is gewoon een kuttopic.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
qftquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kun je zelfmoord plegen in dat geval?
Als het niet het geval is mag je trouwens nog steeds zelfmoord plegen.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
*TS kijkt op de teller, jaaaaa 94999999 ik ga hem maken aaaaargh!* U bent heeft een ban op Fok!
Doet me niks.quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef OneMillionDollars het volgende:
ik had dat laatste niet gelezen van Smegmanus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |