Ik gebruik Axe enkel voor het placebo effectquote:Op maandag 18 juli 2011 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en van die mannen die de FHM lezen en denken dat vrouwen daadwerkelijk op ze af komen als ze Axe gebruiken.
Lekker cracky.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja echt heel mooi ja![]()
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan pberends die ze in het B&H topic heeft gepost.
Ze heeft daar gewoon veel te veel make up op. Dat maakt elke vrouw lelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja echt heel mooi ja![]()
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan pberends die ze in het B&H topic heeft gepost.
Dus?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:18 schreef KrokanteKrab het volgende:
Het is een mooie vrouw, maar zoals eerder is gezegt zijn er vrouwen die net zo mooi zijn maar geen media aandacht krijgen.
Wat filler in haar lippen en dat vermagerde uiterlijk doen haar ook neit veel goeds.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ze heeft daar gewoon veel te veel make up op. Dat maakt elke vrouw lelijk.
Dat al die aandacht om haar niet eens nodig is.quote:
Ze is nou eenmaal bekend. We kunnen het ook over je zus hebben hoor, post maar pics.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:23 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Dat al die aandacht om haar niet eens nodig is.
Ze is pas 14.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:25 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ze is nou eenmaal bekend. We kunnen het ook over je zus hebben hoor, post maar pics.
mooi mooi.. mijn vrouw is nog mooier dan haar vind ik.quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Qua uiterlijk is er helemaal niets mis met Yolanthe, erg mooie vrouw
mooi ≠ knap ≠ aantrekkelijk ≠ sexy.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:40 schreef rubje het volgende:
[..]
mooi mooi.. mijn vrouw is nog mooier dan haar vind ik.![]()
Yolanthe is sexy en heeft charisma,knap/mooi..mwah.
Wat een slechte fotoshop zeg, je kunt toch zo zien dat alleen dat zaad echt isquote:
PAINT ja!!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 12:57 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Wat een slechte fotoshop zeg, je kunt toch zo zien dat alleen dat zaad echt is
true, ik vind voornamelijk de lippen zonde. Dat vet eet ze er wel weer aan. Al die beroemde mensen jojo-en wel eens.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat filler in haar lippen en dat vermagerde uiterlijk doen haar ook neit veel goeds.
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
true, ik vind voornamelijk de lippen zonde. Dat vet eet ze er wel weer aan. Alle die beroemde mensen jojo-en wel eens.
Het ligt meer aan al dat gewicht dat ze is kwijtgeraakt.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ze heeft daar gewoon veel te veel make up op. Dat maakt elke vrouw lelijk.
Pic van je vrouw.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:40 schreef rubje het volgende:
[..]
mooi mooi.. mijn vrouw is nog mooier dan haar vind ik.![]()
Yolanthe is sexy en heeft charisma,knap/mooi..mwah.
watquote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef MeMyselfAndYou het volgende:
Ik zou haar sowieso doen met Wesley erbij!
Lol, Wesley is echt zo'n penisverslapper verder volgensmij..quote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef MeMyselfAndYou het volgende:
Ik zou haar sowieso doen met Wesley erbij!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:11 schreef deekie het volgende:
Je ziet haar alleen maar op foto's als ze zwaar opgemaakt is, dan kun je van elk lelijk mokkel nog iets bijz maken.
Ze heeft wel een lekker lijf, maar dat is over 5 jaar ook minder, waarschijnlijk.
Ik wel haar wel eens naturel zien, ik denk dat er weinig van over blijft..
Het is gewoon een ordinaire golddigger en Sneijder is een simpele miljonair. Die zonder die miljoenen gewoon een eenzame rukker was geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |