Waar in Duitsland, mocht het wat worden?quote:Op maandag 4 april 2011 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel misschien ja. De baan waar ik misschien voor wil gaan verhuizen is in Duitsland.
Ik was t niet van plan!quote:Op maandag 4 april 2011 12:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Noes! Dus je gaat opeens duits praten
In de buurt van Elten of Kleve rechts van Nijmegen en onder Doetinchem.quote:Op maandag 4 april 2011 12:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar in Duitsland, mocht het wat worden?
Als je het kan, zou ik het doen. Overigens zou ik er dan wel voor kiezen om ook daadwerkelijk in Duitsland te gaan wonenen niet in Nederland te blijven. Huizen zijn daar veel goedkoper.quote:Op maandag 4 april 2011 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In de buurt van Elten of Kleve rechts van Nijmegen en onder Doetinchem.
Ik zou ook evt op het park kunnen wonen dus een huis is misschien niet eens nodig. Eerst maar eens zien of ze wat concreter kunnen worden de komende maanden. Dan ga ik me daar over buigen. Ik wil nl het liefst Nederland niet uit....quote:Op maandag 4 april 2011 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je het kan, zou ik het doen. Overigens zou ik er dan wel voor kiezen om ook daadwerkelijk in Duitsland te gaan wonenen niet in Nederland te blijven. Huizen zijn daar veel goedkoper.
En ook kun je profiteren van de goedkopere auto's daar.
Ik heb je altijd al een duitser gevondenquote:Op maandag 4 april 2011 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel misschien ja. De baan waar ik misschien voor wil gaan verhuizen is in Duitsland.
Zijn opa was zeker fout in de oorlog!quote:Op maandag 4 april 2011 12:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al een duitser gevonden
daar heb ik geen weet vanquote:Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zijn opa was zeker fout in de oorlog!
over zulke zaken doe ik geen uitspraken als ik de feiten niet kenquote:
Ik zou het ook niet weten.quote:Op maandag 4 april 2011 16:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
over zulke zaken doe ik geen uitspraken als ik de feiten niet ken
Het is vaak al laag en gaat vaak nergens over... maar dit is toch wel een dieptepuntje hoorquote:
het spijt me... ik zal het niet meer doen..quote:Op maandag 4 april 2011 17:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is vaak al laag en gaat vaak nergens over... maar dit is toch wel een dieptepuntje hoor
Die keeper levert me niet genoeg op voor een uberwinger trouwensquote:
We zijn een stelletje jonge honden, in tegenstelling tot opa's als Flap en Possie!quote:
Ik ben nog geen 30-plusser!quote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
We zijn een stelletje jonge honden, in tegenstelling tot opa's als Flap en Possie!
en ga je ze ook beide verpatsen?quote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die keeper levert me niet genoeg op voor een uberwinger trouwens
Maar die keeper+mijn huidige winger wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |