dat komt omdat het allemaal een opgevoerd toneelstukje isquote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
kweeniet maar vind jo niet echt heel erg boos of verdrietig
quote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat komt omdat het allemaal een opgevoerd toneelstukje is
quote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Schoonmaken? Daar heeft ze het vaak over maar zelfs de gemiddelde poster hier maakt vaker schoon, me dunkt.quote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef Anneloortje het volgende:
Djoon is gewoon een robot. Een praat en schoonmaakrobot.
weet ik niet, twijfel wel maar stel er zit een kern van waarheid in.........maar als ik wel eerlijk ben, zielig vind ik het nu niet meer omdat ze er zo achterlijk over doet en praat.quote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ze zei net: In ieder geval haar fakking wasmachine!quote:Op zondag 3 april 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
Na het eten krijgt Jo de tijd om op te schrijven wat ze allemaal uit het huis van Dennis wil. Niet te geloven dit.
Nou, ze staat volgens mij zelfs de stofdoek af te stoffen elke dag!quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schoonmaken? Daar heeft ze het vaak over maar zelfs de gemiddelde poster hier maakt vaker schoon, me dunkt.
Da's toch ook maar een fase. Het drama komt echt wel weer.quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik niet, twijfel wel maar stel er zit een kern van waarheid in.........maar als ik wel eerlijk ben, zielig vind ik het nu niet meer omdat ze er zo achterlijk over doet en praat.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Blackprinces het volgende:
Omdat ik van mezelf 1 keer per dag iets positiefs moet zeggen over een ander
Ik vind Alex echt goed te pruimen om het moment in dit gesprek.
Hij zegt niks onzinnigs en ik kan hem zelfs verstaan.
Ik vind het al knap dat ie het zolang volhoud om naar Jo te luisteren! En dan ook nog te doen alsof ie écht luisterd! Daar scoort ie punten mee!quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Blackprinces het volgende:
Omdat ik van mezelf 1 keer per dag iets positiefs moet zeggen over een ander
Ik vind Alex echt goed te pruimen om het moment in dit gesprek.
Hij zegt niks onzinnigs en ik kan hem zelfs verstaan.
Ach joh, nog effe en dan issie echt weer thuisquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat erg, ik merk dat ik gewoon geniet van Gerard horen rondscharrelen op de streams. Zo is t net of ie thuis is...
is ze heus echt wel hoorquote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
kweeniet maar vind jo niet echt heel erg boos of verdrietig
dat hele SST is al een dramaquote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
Da's toch ook maar een fase. Het drama komt echt wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |