nee joh goed juist zoquote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja sorry ik kon zo ff snel niks beter verzinnen...en ik wilde het niet weer over jo laten gaan
dat dus! finale kandidatenquote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef beequeen het volgende:
Zo mooi dat Geer en Sharon niet reageren op de klaagzang van Jo. Chapeau.
Hij bedoeld ..Je had nooit iets met Jo moeten beginnen...quote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Geer heeft 'die jongen geen respect voor zichzelf'. Jammer Geer, je trapt er in.
Dat denk ik stiekem ook, dat hij dat bedoeldequote:Op zondag 3 april 2011 20:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij bedoeld ..Je had nooit iets met Jo moeten beginnen...
Mwoa dat weet ik niet. Sec genoemen heeft hij wel gelijk, het niet echt fraai van Dennis maar aan de andere kant, Geer heeft niet gezien en gehoord wat wij allemaal hebben mogen aanschouwen wat Jo over Dennis zei. Die jongen heeft gewoon de eer aan zichzelf gehouden, hij had t alleen veel eerder moeten doen of wachten tot ze uit het huis was.quote:
volgens moeder jo was jo al overspannen en wilde jo in het huis weer tot zichzelf komenquote:Op zondag 3 april 2011 20:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Jo is de reden dat Dennis het uitgemaakt heeft de deelname van haar aan dit programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |