Niet meer. Het is nu SINGLES 2.quote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef PeuRac het volgende:
ik hoorde dat hier t kanslozen topic was, wil wel eens volgen hoe dat er aan toe gaat.
Ik zou zeggen post even in hvjjn, daar zitten alle emos tegenwoordigquote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Het kan me allemaal niet meer schelen sinds Strawberry niet meer post.
Some doable bitches over there?quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen post even in hvjjn, daar zitten alle emos tegenwoordig
Goeden tip, dat ga ik gelijk even doen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen post even in hvjjn, daar zitten alle emos tegenwoordig
Maak je geen zorgen, we SMS'en nog elke dag. Straw leeft nog.quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Je hebt haar geschaakt?quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, we SMS'en nog elke dag. Straw leeft nog.
Zeg maar dat ik haar mis. En dat ''het plan'' gebackfired is.quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, we SMS'en nog elke dag. Straw leeft nog.
Alle vrouwen worden hier weggejaagd.quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Ok zal ik doen, maar ik denk niet dat ze je meer kent.quote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik haar mis. En dat ''het plan'' gebackfired is.
Volgens mij was Strawberry zo'n beetje de enige de vrouw hier die regelmatig postte en ze is niet weggejaagd.quote:
Jawel toch? Iemand ging haar aanvallen op allemaal persoonlijke dingen en toen ging ze weg toch?quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij was Strawberry zo'n beetje de enige de vrouw hier die regelmatig postte en ze is niet weggejaagd.
Jij hebt wel praatjes voor somebody who never get pussy zaterdag night.quote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok zal ik doen, maar ik denk niet dat ze je meer kent.
Deze opmerking valt me serieus zwáár van je tegenquote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Ja dat was Iwannabehigh maar ze heeft het gewoon te druk irl en problemen met het vinden van werkende proxy servers.quote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel toch? Iemand ging haar aanvallen op allemaal persoonlijke dingen en toen ging ze weg toch?
Welk plan?quote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik haar mis. En dat ''het plan'' gebackfired is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |