quote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef bollokus het volgende:
ik denk dat jesje wel bijna een trending topic verdient ze staat iig al hoog in de buzz van fok
ik denk dat jesje wel bijna een trending topic verdient ze staat iig al hoog in de buzz van fok
quote:Op zondag 3 april 2011 22:16 schreef bollokus het volgende:
stelletje ramptoeristen..... blijven ook alleen bij de buren hangen :
ben ook blij dat je er weer bentquote:Op zondag 3 april 2011 22:16 schreef bollokus het volgende:
ik zat net te typen: straks dacht hij dat het peper was en heeft het pepervaatje ermee gevuld, toen kwamen de kipkruidenquote:Op zondag 3 april 2011 22:16 schreef bollokus het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zat net te typen: straks dacht hij dat het peper was en heeft het pepervaatje ermee gevuld, toen kwamen de kipkruidendus toen heb ik de peper maar gelaten voor wat 't was
we hebben er hier ook nog maar veertig te gaan hoorquote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef jesje1982 het volgende:
zou ik post nu uit principe niet meer tot de volgende cos geopend is
ik heb hem even in het quote topic gepost... moest ook even nieuwe broek pakkenquote:
hier gaat ut niet zo hardquote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
we hebben er hier ook nog maar veertig te gaan hoor
en?quote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
we hebben er hier ook nog maar veertig te gaan hoor
quote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb hem even in het quote topic gepost... moest ook even nieuwe broek pakken
lekker niet!!!quote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef jesje1982 het volgende:
ik heb expres gewacht, ik hoop dat jullie een uur op een nieuwe cos moeten wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |