Ja man ik kon het niet laten. Een dag geen Fout Ventje, een dag niet geleefd. En ik had hem nog niet gehoord vandaag.quote:
Mooi. Ik lust wel een sapjequote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef amvrosios het volgende:
[..]
* amvrosios At your service ma'am
dat me-knopje faalt
Ik luister lekker toch nietquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Omdat ik weet dat koelkast hier blij van wordt
quote:
Watjequote:Op zondag 3 april 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neen. Ik heb even geen inspiratie en ook geen slaap gehad vannacht, dus ben beetje moe enzo
JIJquote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
Mono en huppel proberen een ban te krijgen?
Damnquote:Op zondag 3 april 2011 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
kijk eens in ONZ
elk topic met het woord zondag erin
Het origineel is beter.quote:Op zondag 3 april 2011 19:01 schreef Driepink het volgende:
waarom staat mijn request in niet de lijst ?
negative A - smoking blunt (noisekick remix)
komt van het allom bekende This is Terror 14 album !
origineel ken ik niet, deze was wel leukquote:
Youtube is vriend bro.quote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
origineel ken ik niet, deze was wel leuk
Ik heb 1 topic geopend.quote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
Mono en huppel proberen een ban te krijgen?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezjeng
Bericht:
Omdat een keer geen Catfight.
toch is catfight wel leuk..quote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef Ezechielk het volgende:
[ [url=Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezjeng
Bericht:
Omdat een keer geen Catfight.]afbeelding[/url] ]
goed moment om te muten dusquote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: André Hazes, Ali B. feat. André Hazes
quote:Op zondag 3 april 2011 19:17 schreef Driepink het volgende:
zit iedereen in die SC ofzo ? het is zo stil
Ik was even in de dj wiki aan het kijken. Binnenkort eens kijken of Koelkast me een beetje wegwijs kan maken, dan wil ik ook wel eens een gokje wagen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:17 schreef Driepink het volgende:
zit iedereen in die SC ofzo ? het is zo stil
Welk ganre draai je ?quote:Op zondag 3 april 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben even aan het kijken wat ik ga draaien
Jahwohl frauleinquote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in genres, ik draai wat ik leuk vind en jullie doen het er maar mee
Wat vind jij leuk dan?quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in genres, ik draai wat ik leuk vind en jullie doen het er maar mee
Schrikquote:
Mensen die Arie Passchier niet kennenquote:
quote:Arie Passchier is een Nederlandse zanger.
Passchier kwam met het lied Kleine vogel op 14 januari 1995 in de Nederlandse Top 40. Het nummer kwam in 6 weken tot de 26e plaats. Andere nummers van hem zijn De dievenwagen, Achter je rode gordijntje en Jij bent bijzonder.
lolquote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die Arie Passchier niet kennen
[..]
Daar is de chat voorquote:
nuquote:Op zondag 3 april 2011 19:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoi
Wanneer gaan we weer cammen?
Ik vind dat best stylishquote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nah, deze keer niet
Zal ik hem speciaal voor jou anders aantrekken?
www.onzinradio.nl/scquote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is de splitscreen link ookalweer
Die staat in de OPquote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is de splitscreen link ookalweer
heldquote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tinychat bedoelt? Die is:
www.onzinradio.nl/tc
Oooh, ik wist niet eens dat er een tinychat bestond van onsquote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tinychat bedoelt? Die is:
www.onzinradio.nl/tc
Ik heb hier alleen geen camquote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel de tinychat
of toon moet een aparte tinychat maken
yes dit als split of gewoon /onzinradio op tcquote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooh, ik wist niet eens dat er een tinychat bestond van ons![]()
okequote:Op zondag 3 april 2011 19:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Chat is voor geouweneel
Topic is voor radiodingen
Neequote:Op zondag 3 april 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom jij oorspronkelijk ook uit Hoorn?
Not true! Ik, als nerd, koop en verkoop veel boeken via Bol.com.quote:
Dat dacht ik al te horen. Waar kom je dan wel vandaan als ik vragen mag?quote:
Zie DM.quote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Not true! Ik, als nerd, koop en verkoop veel boeken via Bol.com.![]()
Waar zou jij er dan één kopen?
Er wordt in het forum niet afgetrokken ja.... hooguit op kutmuziek.quote:
true maar ik wilde snel gebruik maken en ik gebruik em ook voor skype heel veelquote:Op zondag 3 april 2011 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie DM.
En boeken koop je bij cosmox.nl
bol moet je mijden.
Wat heb jij tegen Bol dan?quote:Op zondag 3 april 2011 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie DM.
En boeken koop je bij cosmox.nl
bol moet je mijden.
Echt wel, alles de adviesprijs en ze naaien ze waar ze kunnen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:07 schreef Melting het volgende:
De prijzen zijn toch niet hoog? Maar ik ga toch even vergelijken.
eci ken ik alleen toen het nog een mislukte boekenclub wasquote:Op zondag 3 april 2011 20:10 schreef Melting het volgende:
Cosmox is idd goedkoper op sommige artikelen. Even vergelijken met Eci, waar ik ook flink wat koop.
boeken hebben een vaste prijs in NLquote:Op zondag 3 april 2011 20:11 schreef Melting het volgende:
Dat is het inmiddels niet meer. En de boeken zijn net zo duur als bij Cosmox, zie ik.
die van twitter?quote:Op zondag 3 april 2011 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry schat, maar wie bedoel jeik of 1 van mijn kindjes?
ik ben bezigquote:Op zondag 3 april 2011 20:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Draaide jij vanavond niet?
Dat ik ging luisteren enzo?
gaat wel stukken beter, vandaag niet zoveel koorts meerquote:
Waar was jij het hele weekend?quote:Op zondag 3 april 2011 20:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Draaide jij vanavond niet?
Dat ik ging luisteren enzo?
mooi om te horen!quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben bezig
[..]
gaat wel stukken beter, vandaag niet zoveel koorts meer
Oeh, even intunen danquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben bezig
[..]
gaat wel stukken beter, vandaag niet zoveel koorts meer
Beetjequote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar was jij het hele weekend?Een leven gevonden?
Goed zoquote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeh, even intunen dan
[..]
Beetje
Het is niet jouw 'soort' muziek atmquote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeh, even intunen dan
[..]
Beetje
Ik heb nu momenteel jouw muziek en mijn muziek door elkaar aanstaanquote:Op zondag 3 april 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet jouw 'soort' muziek atmmaar goed je kan me straks wel horen praten
gezelligquote:Op zondag 3 april 2011 20:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb nu momenteel jouw muziek en mijn muziek door elkaar aanstaan
hoi meisquote:
nee 2e half uur ga ik een beetje van alles draaien ik had alleen het eerste half uur voorbereidquote:Op zondag 3 april 2011 20:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Moet het nog een bepaald genre zijn?
Dat vond ik nog wel meevallen hoorquote:Op zondag 3 april 2011 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee 2e half uur ga ik een beetje van alles draaien ik had alleen het eerste half uur voorbereid
ik zeg wel vaak uhmik kan er niets aan doen maar ik stoor me er behoorlijk aan
Nicequote:Op zondag 3 april 2011 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee 2e half uur ga ik een beetje van alles draaien ik had alleen het eerste half uur voorbereid
ik zeg wel vaak uhmik kan er niets aan doen maar ik stoor me er behoorlijk aan
ik vind het vreselijkquote:Op zondag 3 april 2011 20:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat vond ik nog wel meevallen hoor
achja idd boeiend (ik heb koppijn en ben moe )quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nice
Ik zeg ook soms domme dingen hoor
Boeie
Ach joh, niks van aantrekken. Je doet het leuk hoor.quote:
had ik wel in het begin maar ik heb niet zulke leuke achtergrond muziekjesquote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach joh, niks van aantrekken. Je doet het leuk hoor.
Ik mis alleen een beetje een achtergrondgeluidje wanneer je praat, dat vind ik dan iets minder. Verder niks op of aan te merken
Dan let jij er zelf waarschijnlijk meer opquote:
Trololo, Rickroll (quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had ik wel in het begin maar ik heb niet zulke leuke achtergrond muziekjes
ja moet je die wel hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Trololo, Rickroll (_________!), Top 40?
Ik luister heel braaf naar jequote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
achja idd boeiend (ik heb koppijn en ben moe )
mooizoquote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik luister heel braaf naar je![]()
Klinkt lekker hoor
ik ben van alle markten thuisquote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het niet zo. Maar ik ben dan ook een rock-chick
Ik heb je nooit horen draaien dus ik baseer het op wat ik het laatste kwartier heb gehoord.quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben van alle markten thuis
dat weten de meeste hier ook wel
quote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kreeg lekker een kusje![]()
Jullie lekker niet
Lola is heel divers. Haar rock uurtje kan jij ook wel waarderen samzzquote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je nooit horen draaien dus ik baseer het op wat ik het laatste kwartier heb gehoord.
kan ik em ergens downloaden ?quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef mc-Piel het volgende:
Lola, wil je een verzoekje voor me draaien? Is een ( melodieuze ) hardstyle productie van een goede vriend van me.
Driepink vind hem in ieder geval geweldig, ik ook!
Wanneer is dat?quote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lola is heel divers. Haar rock uurtje kan jij ook wel waarderen samzz
ander keertje denk ik weerquote:
niet draaienquote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef Zokunen het volgende:
SYM: HEB JE B-A-B-E - ITSIE BITSIE BOE?
DIE VIND HUPS ZO LEUK!
Jij maakt geen vrienden zo hequote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef Zokunen het volgende:
SYM: HEB JE B-A-B-E - ITSIE BITSIE BOE?
DIE VIND HUPS ZO LEUK!
whahahahaquote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Huishoudelijke mededeling
Helaas zal Zokunen voorlopig niet meer draaien op Radio Onzin!
Ik zal een uur lang non stop itsie bitsie boe draaien! Met een sneaky rickroll halverwege!quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Die rickroll doet het hemquote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zal een uur lang non stop itsie bitsie boe draaien! Met een sneaky rickroll halverwege!
CENSUUR!quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Geloof me daar zijn jullie me dankbaar voorquote:
Alles moet je een keer gehoord hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof me daar zijn jullie me dankbaar voor
Ja ik heb het nummer al gehoordquote:
Ik nietquote:
beetje slordig ja normaal hou ik me wel een beetje aan een genrequote:
Schandalig. Je hebt niks gemist hoor. De show was niet echt geniaal.quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet
Ik kreeg trouwens je whatsapp nu pas
Zo hou je wel luisteraars, omdat ze niet weten wat er volgtquote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje slordig ja normaal hou ik me wel een beetje aan een genre
jup dat is waarquote:Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo hou je wel luisteraars, omdat ze niet weten wat er volgt
quote:Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Wat is dit voor cowboy herrie?
Laptop liep vastquote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Huppel ? Hoezo ging je weg van skype?
Ja, zoiets dacht ik al. Ruzie ook?quote:Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig. Je hebt niks gemist hoor. De show was niet echt geniaal.
Jovinkquote:
Je herkende hemquote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al. Ruzie ook?
[..]
Jovink
geen probleem hoorquote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
sym ik loop iets uit
iets meer dan een minuutje
Nah misverstand. Is al uitgesproken.quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al. Ruzie ook?
[..]
Jovink
Ja diequote:
Schenkbare leeftijd?quote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef Zokunen het volgende:
Lola klonk als een Sharr van schenkbare leeftijd
geilquote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef Zokunen het volgende:
Lola klonk als een Sharr van schenkbare leeftijd
Dank jequote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Jou UI is modderfowcking baas
Iets ouder als Sharrquote:
iets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legaal om te neukenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |