Ja man ik kon het niet laten. Een dag geen Fout Ventje, een dag niet geleefd. En ik had hem nog niet gehoord vandaag.quote:
Mooi. Ik lust wel een sapjequote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef amvrosios het volgende:
[..]
* amvrosios At your service ma'am
dat me-knopje faalt
Ik luister lekker toch nietquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Omdat ik weet dat koelkast hier blij van wordt
quote:
Watjequote:Op zondag 3 april 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neen. Ik heb even geen inspiratie en ook geen slaap gehad vannacht, dus ben beetje moe enzo
JIJquote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
Mono en huppel proberen een ban te krijgen?
Damnquote:Op zondag 3 april 2011 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
kijk eens in ONZ
elk topic met het woord zondag erin
Het origineel is beter.quote:Op zondag 3 april 2011 19:01 schreef Driepink het volgende:
waarom staat mijn request in niet de lijst ?
negative A - smoking blunt (noisekick remix)
komt van het allom bekende This is Terror 14 album !
origineel ken ik niet, deze was wel leukquote:
Youtube is vriend bro.quote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
origineel ken ik niet, deze was wel leuk
Ik heb 1 topic geopend.quote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
Mono en huppel proberen een ban te krijgen?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezjeng
Bericht:
Omdat een keer geen Catfight.
toch is catfight wel leuk..quote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef Ezechielk het volgende:
[ [url=Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezjeng
Bericht:
Omdat een keer geen Catfight.]afbeelding[/url] ]
goed moment om te muten dusquote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: André Hazes, Ali B. feat. André Hazes
quote:Op zondag 3 april 2011 19:17 schreef Driepink het volgende:
zit iedereen in die SC ofzo ? het is zo stil
Ik was even in de dj wiki aan het kijken. Binnenkort eens kijken of Koelkast me een beetje wegwijs kan maken, dan wil ik ook wel eens een gokje wagen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:17 schreef Driepink het volgende:
zit iedereen in die SC ofzo ? het is zo stil
Welk ganre draai je ?quote:Op zondag 3 april 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben even aan het kijken wat ik ga draaien
Jahwohl frauleinquote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in genres, ik draai wat ik leuk vind en jullie doen het er maar mee
Wat vind jij leuk dan?quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in genres, ik draai wat ik leuk vind en jullie doen het er maar mee
Schrikquote:
Mensen die Arie Passchier niet kennenquote:
quote:Arie Passchier is een Nederlandse zanger.
Passchier kwam met het lied Kleine vogel op 14 januari 1995 in de Nederlandse Top 40. Het nummer kwam in 6 weken tot de 26e plaats. Andere nummers van hem zijn De dievenwagen, Achter je rode gordijntje en Jij bent bijzonder.
lolquote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die Arie Passchier niet kennen
[..]
Daar is de chat voorquote:
nuquote:Op zondag 3 april 2011 19:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoi
Wanneer gaan we weer cammen?
Ik vind dat best stylishquote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nah, deze keer niet
Zal ik hem speciaal voor jou anders aantrekken?
www.onzinradio.nl/scquote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is de splitscreen link ookalweer
Die staat in de OPquote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is de splitscreen link ookalweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |