Nou...eigenlijk welquote:
Als ie goed verpakt in de koeling zit, wel.quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zou ik trouwens vis die ik gister gehaald heb en die goed verpakt zit morgen nog kunnen gebruiken?
Uiteraardquote:Op zondag 3 april 2011 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie goed verpakt in de koeling zit, wel.
Zou wel zonde zijn van de vis hequote:Op zondag 3 april 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
Als je hem morgen gaat bereiden, ruik er dan vooraf voor alle zekerheid even aan.
Als ie echt stinkt, dan niet meer gebruiken.
ik ook!quote:
zou zeker zonde zijn als je em moet weggooien. vis vnv en soep morgen?quote:Op zondag 3 april 2011 18:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn van de vis heZal ik hem dan toch maar bereiden op de grillpan?
Ze verpakken ballen en saus apart.quote:Op zondag 3 april 2011 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook!alleen zo'n hele bak is een beetje veel
het lekkerst vind ik het bij de Chinees zelf, dan is het deeg nog knapperig. bij afhaal heeft het deeg al een tijdje in de saus gezwommen en dus zompig geworden maar evengoed nog lekker hoor
En het is veel, maar ik lust het morgen weer.quote:Op zondag 3 april 2011 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook!alleen zo'n hele bak is een beetje veel
het lekkerst vind ik het bij de Chinees zelf, dan is het deeg nog knapperig. bij afhaal heeft het deeg al een tijdje in de saus gezwommen en dus zompig geworden maar evengoed nog lekker hoor
das beter! en gezellig hoor! gewoon spontaan?quote:Op zondag 3 april 2011 18:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze verpakken ballen en saus apart.![]()
En het was extra lekker omdat ik samen met de buurvrouw at.
met zn 2-en niet opgekregen?quote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En het is veel, maar ik lust het morgen weer.
Ja, ze kwam spontaan theedrinken en ik stelde het voor.quote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das beter! en gezellig hoor! gewoon spontaan?
Zij had wat anders. Komt mooi uit voor morgen, dan heeft ze het druk.quote:
Het is hier binnen met raam en deur tegen elkaar open, nog 20 graden.quote:
er blijken ook mensen te zijn zonder lintworm.quote:
Hihi, nee, we hadden allebei besteld. Anders was het misschien gelukt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef z80 het volgende:
[..]
er blijken ook mensen te zijn zonder lintworm.
die kans is groter dan de kans op een nieuwe regering.quote:Op zondag 3 april 2011 18:44 schreef sararaats het volgende:
Ik denk dat Belgie nu wel een stortbui gaat krijgen
Hahaha ja.quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
die kans is groter dan de kans op een nieuwe regering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |