Nou...eigenlijk welquote:
Als ie goed verpakt in de koeling zit, wel.quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zou ik trouwens vis die ik gister gehaald heb en die goed verpakt zit morgen nog kunnen gebruiken?
Uiteraardquote:Op zondag 3 april 2011 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie goed verpakt in de koeling zit, wel.
Zou wel zonde zijn van de vis hequote:Op zondag 3 april 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
Als je hem morgen gaat bereiden, ruik er dan vooraf voor alle zekerheid even aan.
Als ie echt stinkt, dan niet meer gebruiken.
ik ook!quote:
zou zeker zonde zijn als je em moet weggooien. vis vnv en soep morgen?quote:Op zondag 3 april 2011 18:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn van de vis heZal ik hem dan toch maar bereiden op de grillpan?
Ze verpakken ballen en saus apart.quote:Op zondag 3 april 2011 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook!alleen zo'n hele bak is een beetje veel
het lekkerst vind ik het bij de Chinees zelf, dan is het deeg nog knapperig. bij afhaal heeft het deeg al een tijdje in de saus gezwommen en dus zompig geworden maar evengoed nog lekker hoor
En het is veel, maar ik lust het morgen weer.quote:Op zondag 3 april 2011 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook!alleen zo'n hele bak is een beetje veel
het lekkerst vind ik het bij de Chinees zelf, dan is het deeg nog knapperig. bij afhaal heeft het deeg al een tijdje in de saus gezwommen en dus zompig geworden maar evengoed nog lekker hoor
das beter! en gezellig hoor! gewoon spontaan?quote:Op zondag 3 april 2011 18:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze verpakken ballen en saus apart.![]()
En het was extra lekker omdat ik samen met de buurvrouw at.
met zn 2-en niet opgekregen?quote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En het is veel, maar ik lust het morgen weer.
Ja, ze kwam spontaan theedrinken en ik stelde het voor.quote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das beter! en gezellig hoor! gewoon spontaan?
Zij had wat anders. Komt mooi uit voor morgen, dan heeft ze het druk.quote:
Het is hier binnen met raam en deur tegen elkaar open, nog 20 graden.quote:
er blijken ook mensen te zijn zonder lintworm.quote:
Hihi, nee, we hadden allebei besteld. Anders was het misschien gelukt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef z80 het volgende:
[..]
er blijken ook mensen te zijn zonder lintworm.
die kans is groter dan de kans op een nieuwe regering.quote:Op zondag 3 april 2011 18:44 schreef sararaats het volgende:
Ik denk dat Belgie nu wel een stortbui gaat krijgen
Hahaha ja.quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
die kans is groter dan de kans op een nieuwe regering.
quote:ALPHEN AAN DEN RIJN - De vier mannen die in de nacht van vrijdag op zaterdag in Alpen aan den Rijn slachtoffer werden van vuurwapengeweld, komen uit Bulgarije en Nederland. Twee van hen overleden aan hun verwondingen in een ziekenhuis in Gouda. Het gaat om een 23-jarige Nederlander en een 39-jarige Bulgaar. Dat maakte de politie zondag bekend.
De twee gewonden zijn een 30-jarige man met de Bulgaarse nationaliteit en een eveneens 30-jarige Nederlander. Ze liggen nog in het ziekenhuis. Alle vier de mannen zijn afkomstig uit Limburg.
De slachtoffers zijn volgens de politie betrokken geweest bij een schotenwisseling in de buurt van de Broekhorst in Alpen aan den Rijn. In een grijze Renault reden de vier mannen naar een ziekenhuis in Gouda. De politie sluit niet uit dat ze tijdens deze rit ook zijn beschoten.
Even na een uur 's nachts kwam de politie in actie toen vanuit het Goudse ziekenhuis werd gemeld dat er buiten een auto stond met daarin mensen met schotwonden. Voorlopig gaat de politie ervan uit dat de schietpartij zich heeft afgespeeld in het criminele circuit.
Naar aanleiding van een oproep zaterdag heeft zich een aantal getuigen gemeld. De politie wil nog meer getuigen horen om de gebeurtenissen in de Broekhorst en wat er daarna is gebeurd, te kunnen reconstrueren.
Jij wel! Ik nietquote:
gaat niet. eerst moeten er afspraken gemaakt worden, dan pas tel. nummers uitwisselen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je snel een antwoord wilt, moet je een ander medium gebruiken. Eigen schuld
CF, wat ben jij hard vanavondquote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je snel een antwoord wilt, moet je een ander medium gebruiken. Eigen schuld
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ach welnee, dat zijn toch de regels van de communicatie?
Kroketten-trioquote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef borisz het volgende:
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
quote:Op zondag 3 april 2011 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Kroketten trio, bijna even lekker als die van Memo en mij![]()
En ik dacht eerst dat je alles zelf op had gegeten van de plaatjes, maar je had ook de gerechten van je tafelgenoten meegenomen_!!!
Dit klinkt naar datenquote:Op zondag 3 april 2011 20:24 schreef z80 het volgende:
gaat niet. eerst moeten er afspraken gemaakt worden, dan pas tel. nummers uitwisselen.
Heel goedquote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Oh jongens zoon F. heeft gisteren winkeldiefstal voorkomen! En een echte aanhouding verricht volgens de regeltjes (die hij toevallig net afgelopen woensdag op school had gehad)
net woensdag geleerd, toevallig hahaquote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Oh jongens zoon F. heeft gisteren winkeldiefstal voorkomen! En een echte aanhouding verricht volgens de regeltjes (die hij toevallig net afgelopen woensdag op school had gehad)
quote:CHICAGO - Een 3-jarig Amerikaans jongetje is zaterdag om het leven gekomen nadat hij uit een achtbaan was gevallen.
Het vreselijke ongeval gebeurde in een pretpark in Norridge, een voorstad van Chicago. De driejarige Jason Dansby zat samen met zijn tweelingbroer in de achtbaan, de Python Pit, toen hij zijn veiligheidstuigje uitdeed en opstond. Hij tuimelde vervolgens uit de attractie.
De kleine Jason was volgens de regels, die bij de ingang van het park staan, lang genoeg voor de achtbaan.
De attractie werd meteen gesloten en geïnspecteerd.
Ja, maar wat raar een 2ling van 3. Die zijn toch nog veel te klein om zonder toezichtquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
blijft altijd een angstige gedachte, uit de achtbaan vallen
Wees blij dat je niet naar een rivier hoeft te lopen om te schrobbenquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Oh fuck....moet nog een was aanzettenDat wordt weer niet vroeg naar bed
Ah, episode 19, vond ik minder.quote:
heel vreemd ja want hij was lang genoeg. reuzekinderen van 3 of een te slappe regelquote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar wat raar een 2ling van 3. Die zijn toch nog veel te klein om zonder toezichtin zo'n achtbaan te zitten zou je zeggen.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb morgen tentamen aaaarghhh stressss
quote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje up en down qua gevoel de afgelopen dagen. Maar moet doen wat ik moet doen. Gewoon doen dus.
Nu eerst naar bed.![]()
Trusten allemaal en nogmaals feli Hobje
/steerboektafeltje
ik heb geen los oordeel over de losse afleveringenquote:
Kloptquote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet naar een rivier hoeft te lopen om te schrobben
Hmm....da's minder prettig. Aan de andere kant: misschien zijn ze nu wel dingen aan het doen waar ze jullie AB-SO-LUUT niet bij willen hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik word een beetje bang. mn zusje probeerde sinds 19.30u mn ouders te bellen gewoon voor een gesprek en beide tels staan uit. ze vond het heel vreemd want het is niets voor mn ouders om de tel uit te zetten. niet horen; ok, maar hij ging niet eens over. ik wuifde het een paar keer weg en zei dat ze waarschijnlijk ergens zitten waar ze geen bereik hadden. ze ligt al een uur op bed en ik heb een uur geleden een gewone sms gestuurd en gevraagd of ze konden terugsmsen zodat we weten dat alles goed is. het zat me toch wel dwars later en net beide gebeld en idd.. nog steeds uit. vind het toch niet lekker, 2 al iets oudere toeristen... krijg hopelijk gauw een smsje terug
Waarschijnlijk inderdaad geen bereik of ze hebben hem bewust uitstaan en willen een keer niet door die k*tkinderen van ze gestoord worden.quote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik word een beetje bang. mn zusje probeerde sinds 19.30u mn ouders te bellen gewoon voor een gesprek en beide tels staan uit. ze vond het heel vreemd want het is niets voor mn ouders om de tel uit te zetten. niet horen; ok, maar hij ging niet eens over. ik wuifde het een paar keer weg en zei dat ze waarschijnlijk ergens zitten waar ze geen bereik hadden. ze ligt al een uur op bed en ik heb een uur geleden een gewone sms gestuurd en gevraagd of ze konden terugsmsen zodat we weten dat alles goed is. het zat me toch wel dwars later en net beide gebeld en idd.. nog steeds uit. vind het toch niet lekker, 2 al iets oudere toeristen... krijg hopelijk gauw een smsje terug
GMTAquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
of ze hebben hem bewust uitstaan en willen een keer niet door die k*tkinderen van ze gestoord worden.
vanaf half 8? nou ja wat het ook is; telefoon uitzetten is echt niets voor hen, en dan nog allebei ook. ik ken ze en wanneer we ook bellen; als ze hun tel horen nemen ze altijd op.quote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmm....da's minder prettig. Aan de andere kant: misschien zijn ze nu wel dingen aan het doen waar ze jullie AB-SO-LUUT niet bij willen hebben![]()
Feestavond, let op mijn woorden, ze horen hem gewoon nietquote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf half 8? nou ja wat het ook is; telefoon uitzetten is echt niets voor hen, en dan nog allebei ook. ik ken ze en wanneer we ook bellen; als ze hun tel horen nemen ze altijd op.
doorgestreepte kan niet, rest wel. het begon met mn zusje die even met ze wilden kletsen vanwege haar tentamenweek. ik heb haar hopelijk gerustgesteld maar nu mezelf nogquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Telefoons leeg, geen bereik, niet in de buurt, diep in een tas weggestopt, op stil, of een feestavond met veel muzak waar ze de tels niet horen.Legio mogelijkheden, het zijn volwassen mensen, laat ze lekker vakantie vieren FF
Tja, dat kan nou eenmaal wat langer duren als je wat ouder bent.quote:
ik wil dit niet weten. mijn ouders doen sinds hun 50e niet meer aan sexquote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, dat kan nou eenmaal wat langer duren als je wat ouder bent.
Slaap lekker.quote:Op zondag 3 april 2011 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga maar proberen te slapen. tel naast mn hoofd
trusten whoppers!
Oh, die docu was al uit 2006, terwijl ik dacht dat ie nu er zo uit zag.quote:Op maandag 4 april 2011 00:40 schreef golfer het volgende:
Zit via Uitzending Gemist nog even naar het Uur van de Wolf te kijken. Prachtig portret van Rutger Hauer.
Is maar iets meer dan 4 jaar terug toch?quote:Op maandag 4 april 2011 01:09 schreef golfer het volgende:
Oh, die docu was al uit 2006, terwijl ik dacht dat ie nu er zo uit zag.
Schat, het is 2011 nu.quote:
Het is nog maar net 2011quote:
Gelukkig wel. Stel je voor dat je alweer moet uitrekenen hoe oud je wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |