quote:Zulke uitspraken doen op Fok! is uitlokken tot reacties van het mannelijke geslacht
Op zondag 16 juni 2002 21:22 schreef Barb het volgende:[..]
Heb overigens wel een huis gezien dat huurbaar is voor 2 personen voor 800 Euro, maar ja, zie maar ff iemand te vinden waar je mee wilt "samenwonen".
quote:Geen idee, ik lag toen al te slapen
Op zondag 16 juni 2002 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
Vraag: WTF is er zaterdagnacht omstreeks 04:15 (na het stappen) op het stationsplein gebeurd ?! Ik reed weg en zag daar wel 5 politiebusjes staan met zwaailichten.
quote:Thx. Ik heb dan misschien wel het voordeel dat ik er jonger utzie dan dat ik ben, maar ja, k wil zowieso geen 4 huisgenoten (laat staan meer) en als werkende in een studentenhuis is het echt geen feestje.
Op zondag 16 juni 2002 21:26 schreef ikke_ook het volgende:
Hmm ja, daar heb je wel kans van. Ik heb wel wat kijkavonden meegemaakt en meestal valt iemand die (veel) ouder is vrij snel af. Dus ja... daar heb je wel gelijk in.
Wordt wel moeilijk dan. Blijven zoekenSucces
![]()
quote:Er hoeft er maar 1 te zijn waar het mee klikt, die me mijn eigen leven laat leiden, die niet geïnteresseerd is in me en die geen hekel heeft aan katten.
Op zondag 16 juni 2002 21:27 schreef ikke_ook het volgende:
Zulke uitspraken doen op Fok! is uitlokken tot reacties van het mannelijke geslacht
Ow, en die ook zijn poten thuis kan houden
quote:Katten?
Op zondag 16 juni 2002 21:30 schreef Barb het volgende:[..]
Er hoeft er maar 1 te zijn waar het mee klikt, die me mijn eigen leven laat leiden, die niet geïnteresseerd is in me en die geen hekel heeft aan katten.
Ow, en die ook zijn poten thuis kan houden
* ArTiC biedt zich aan
quote:
Op zondag 16 juni 2002 21:22 schreef Barb het volgende:[..]
Heb overigens wel een huis gezien dat huurbaar is voor 2 personen voor 800 Euro, maar ja, zie maar ff iemand te vinden waar je mee wilt "samenwonen".
quote:
Op zondag 16 juni 2002 22:27 schreef ArTiC het volgende:
Katten?* ArTiC biedt zich aan
quote:En wie van jullie heeft een huis in Eindhoven?
Op zondag 16 juni 2002 22:39 schreef Hrun het volgende:
quote:*meldt*
Op zondag 16 juni 2002 23:25 schreef Barb het volgende:[..]
[..]En wie van jullie heeft een huis in Eindhoven?
nu ja, huis. appartement in bejaardenflat.
quote:Oja, bejaarden ja. dat zijn "leuke" buren ja.
Op zondag 16 juni 2002 23:27 schreef Hrun het volgende:
nu ja, huis. appartement in bejaardenflat.
quote:ze zijn in elk geval stil.
Op zondag 16 juni 2002 23:35 schreef Barb het volgende:[..]
Oja, bejaarden ja. dat zijn "leuke" buren ja.
Maar hoe kom je aan een app. in een bejaardenflat?
quote:ze zijn nog nooit bij me langsgeweest dat ik overlast veroorzaakte ofzo. moet ik ook zeggen dat ik niet zo veel herrie maakt. dus.
Op zondag 16 juni 2002 23:40 schreef Barb het volgende:
Hahaha,. dat zal best jaEn 1 voordeel: als je lawaai maakt, vraag je toch gewoon of ze hun gehoorapparaat uit willen zetten
Maar hoe kom je aan een app. in een bejaardenflat?
het is niet echt meer een bejaardenflat, maar dat was het oorspronkelijk wel, en >helft is nog bejaard. dus. maar toen ik een baan vond in eindhoven vond ik toevallig iemand die net van plan was uit dit appartement te gaan. en aangezien het in de vrije markt zat kon ik het direct overnemen. lekker makkelijk.
ze zijn trouwens alle appartementen hier aan het verkopen, dus er komen de laatste tijd ook niet-bejaarden bij.
quote:Hmmz, wat kost zo'n appartementje?
Op zondag 16 juni 2002 23:43 schreef Hrun het volgende:
ze zijn trouwens alle appartementen hier aan het verkopen, dus er komen de laatste tijd ook niet-bejaarden bij.
quote:ik betaal iets van 450 euro. maar ik denk niet dat huren nu nog mogelijk is.. en ik was niet van plan om te kopen, dus dat weet ik ook niet.
Op zondag 16 juni 2002 23:45 schreef Barb het volgende:[..]
Hmmz, wat kost zo'n appartementje?
quote:Jammer. Maar ik ga slapen, heb morgen een sollicitatiegesprek en wil graag zonder wallen en donkere kringen van een te zwaar weekend verschijnen.
Op zondag 16 juni 2002 23:49 schreef Hrun het volgende:
ik betaal iets van 450 euro. maar ik denk niet dat huren nu nog mogelijk is.. en ik was niet van plan om te kopen, dus dat weet ik ook niet.
Truste!
quote:ok. succes!
Op zondag 16 juni 2002 23:50 schreef Barb het volgende:[..]
Jammer. Maar ik ga slapen, heb morgen een sollicitatiegesprek en wil graag zonder wallen en donkere kringen van een te zwaar weekend verschijnen.
Truste!
ik zal voor je duimen.
En dat terwijl ik de hele dag hier aan mn project moet werken
Ja, dat sucks ja, die hitte. Beetje minder had ook wel gemogen wat mij betreft. Kan ik lekker plakkerig en bezweet straks naar soll. ![]()
But, than again: om 12 uur is het allemaal weer voorbij en kan ik gaan genieten!
quote:Hmmm, ben jaloers op jou
Op maandag 17 juni 2002 09:26 schreef Barb het volgende:But, than again: om 12 uur is het allemaal weer voorbij en kan ik gaan genieten!
Wat ga jij voor lekkers vanmiddag doen? beetje zwemmen of zo? of terrasje? lijkt mij een beetje warm.
quote:Naar uitzendbureau's, boodschappen doen, aan onderzoeksrapport werken, solliciteren voor een tijdelijke functie in een boekhandel, vaste baan zoeken, huis zoeken, krantje kopen en lezen op terras van de Altstadt, mama bellen, zus bellen, MrW. bezoeken, ook nog ergens eten tussen door en aan het einde slapen.
Op maandag 17 juni 2002 09:30 schreef ikke_ook het volgende:
Wat ga jij voor lekkers vanmiddag doen? beetje zwemmen of zo? of terrasje? lijkt mij een beetje warm.
Wil je ruilen?
quote:Nou, ik zou wel wat dingen van je willen "lenen"
Op maandag 17 juni 2002 09:32 schreef Barb het volgende:[..]
Naar uitzendbureau's, boodschappen doen, aan onderzoeksrapport werken, solliciteren voor een tijdelijke functie in een boekhandel, vaste baan zoeken, huis zoeken, krantje kopen en lezen op terras van de Altstadt, mama bellen, zus bellen, MrW. bezoeken, ook nog ergens eten tussen door en aan het einde slapen.
Wil je ruilen?
Maar verder is dat ook niet alles nee.
quote:Nee hè, dat dacht ik al
Op maandag 17 juni 2002 09:37 schreef ikke_ook het volgende:
Nou, ik zou wel wat dingen van je willen "lenen"Maar verder is dat ook niet alles nee.
Maar de dag van morgen ziet er al beter uit! (alleen baan zoeken en huisje zoeken en krantje kopen en lezen op het terras van de Altstadt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |