quote:Op zondag 3 april 2011 17:10 schreef Arriviste het volgende:
Het is maar net hoe jullie er tegenaan kijken.
Die vriendin natuurlijk!quote:Op zondag 3 april 2011 17:23 schreef drunk_on_shadows het volgende:
toestemming van wie?
Als t voor jullie goed voelt, dan waarom niet?
Als je al een relatie hebt welquote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef darkdice het volgende:
ik heb een gewone vriendin geen relatie mee is het raar als ik sex met haar heb?
Mensen als jij mogen sterven 14.gifquote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Pimpeltje het volgende:
Wat is daar nu mis mee? Ik soms vrij ik een een vrouw van een vriend. Mijn vrouw en mijn vriend hoeven dat niet te weten natuurlijk, of het is kermis.
Oorlog zul je eerder bedoelen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Pimpeltje het volgende:
Wat is daar nu mis mee? Ik soms vrij ik een een vrouw van een vriend. Mijn vrouw en mijn vriend hoeven dat niet te weten natuurlijk, of het is kermis.
maar ik snap niet zo goed hoe je zonder gevoelens echt (vaak) met iemand naar bed kunt gaan..... Je voelt toch wel iets voor die persoon, je bent er toch geinteresserd in? Seksuele gevoelens kunnen toch niet uitsluitend lust zijn, alsof de ander een stuk vlees is? Je vindt de persoon zelf toch ook leuk?quote:Op zondag 3 april 2011 19:04 schreef Sofia90 het volgende:
Het is niet raar maar als er gevoelens bij komen kan het ingewikkeld worden.
Is juist leuker om sex te hebben zonder dat je voor haar iets voelt.quote:Op maandag 4 april 2011 00:38 schreef showme het volgende:
[..]
maar ik snap niet zo goed hoe je zonder gevoelens echt (vaak) met iemand naar bed kunt gaan..... Je voelt toch wel iets voor die persoon, je bent er toch geinteresserd in? Seksuele gevoelens kunnen toch niet uitsluitend lust zijn, alsof de ander een stuk vlees is? Je vindt de persoon zelf toch ook leuk?
Blijkbaar kunnen sommige mensen dat welquote:Op maandag 4 april 2011 00:38 schreef showme het volgende:
[..]
maar ik snap niet zo goed hoe je zonder gevoelens echt (vaak) met iemand naar bed kunt gaan..... Je voelt toch wel iets voor die persoon, je bent er toch geinteresserd in? Seksuele gevoelens kunnen toch niet uitsluitend lust zijn, alsof de ander een stuk vlees is? Je vindt de persoon zelf toch ook leuk?
huh, leg uit dan?quote:Op maandag 4 april 2011 00:40 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Is juist leuker om sex te hebben zonder dat je voor haar iets voelt.
Geen schuldgevoel.quote:
Maar niet iedereen heeft dit... bijvoorbeeld mannen/jongens die vreemdgaan... hebben die geen schuldgevoel als ze met een vrouw naar bed gaan waar ze niks voor voelen? (maar wel wat voor hun vriendin neem ik aan?)quote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Geen schuldgevoel.![]()
Als je een meisje leuk vind en je hebt met haar sex maar je hebt (nog) geen relatie met haar en je hebt week later sex met een ander meisje dan kun je volgens mij een schuldgevoel krijgen?
Denk wat dat hun achteraf er spijt van hebben.quote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef showme het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft dit... bijvoorbeeld mannen/jongens die vreemdgaan... hebben die geen schuldgevoel als ze met een vrouw naar bed gaan waar ze niks voor voelen? (maar wel wat voor hun vriendin neem ik aan?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |